Kimmo72 29.07.2010 14:04:45 | |
---|
Suomenkielinen reggae. Se se vasta junttia on. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Teijo K. 29.07.2010 14:09:08 | |
---|
Dream_eater: Suomenkielinen reggae. Se se vasta junttia on. Nyt kun pari päivää soi töissä jukkapoikan joku levy noin 5 kertaa päivässä niin tekisi mieli olla samaa mieltä. Tosin ekalla kerralla sekin kuuloti vielä ihan kivalta, että ehkä kyse on vain yliannostuksesta. |
Jormaz 29.07.2010 14:15:55 | |
---|
Dream_eater: Suomenkielinen reggae. Se se vasta junttia on. Aina sama biisi mutta eri sanat. Vähän niinku Kotiteollisuus. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
sub zero 29.07.2010 14:28:28 | |
---|
Dream_eater: Suomenkielinen reggae. Se se vasta junttia on. eikö jukka pojan rastafarius muka ole uskottavalla pohjalla? en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa /
rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita |
Jormaz: Aina sama biisi mutta eri sanat. Vähän niinku Kotiteollisuus. Tai AC/DC, joka myös on jossain määrin junttiuden rajoilla. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
TaikuriHärvä 29.07.2010 16:07:46 | |
---|
Dream_eater: Tai AC/DC, joka myös on jossain määrin junttiuden rajoilla. Siis ACDChän on täysveristä junttimusiikkia parhaasta päästä. Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista. |
Teijo K. 29.07.2010 16:27:48 | |
---|
Sit tietty se, että onko junttius sinänsä hyvä vai huono asia? Mulle se on nykyään aika neutraali käsite. |
Lennu 29.07.2010 16:38:22 | |
---|
Teijo K.: Sit tietty se, että onko junttius sinänsä hyvä vai huono asia? Mulle se on nykyään aika neutraali käsite. No ainakaan siltä ei voi välttyä, joten mitäpä siitä ressaamaan. My life is like an Opel-highway. |
Teijo K. 29.07.2010 16:47:46 | |
---|
Lennu: No ainakaan siltä ei voi välttyä, joten mitäpä siitä ressaamaan. Varsinkaan jos on itse juntti, kuten mun tapauksessa. |
Lennu 29.07.2010 17:05:55 | |
---|
Teijo K.: Varsinkaan jos on itse juntti, kuten mun tapauksessa. Niin, tai mun. My life is like an Opel-highway. |
Cimble 29.07.2010 18:07:49 | |
---|
KaleviHärvä: Siis ACDChän on täysveristä junttimusiikkia parhaasta päästä. Kuten about kaikki muukin munakas rock ja monessa määrin aito rock! Sitten sellaiset hifistelijät, pyrkyrit, matemaatikot yms. ovat ihan muuta. |
velipesonen 29.07.2010 20:17:29 | |
---|
Lennu: Niin, tai mun. Sama täällä. Paranoid on hyvää junttimusaa. |
Sergei Fallinen 29.07.2010 21:21:58 | |
---|
Dream_eater: Suomenkielinen reggae. Se se vasta junttia on. miten niin? vauvanteko homma se on simppeli, siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli... |
Ed_Guy 29.07.2010 22:35:38 | |
---|
ukko idänmies: Oman määritelmäni mukaan junttimusiikkia edustaa mm. lähes koko Radio Rockin soittolista (nää killingtimet ja muut), Iron Maiden ja Metallica. Maideni ei ollut sitä vielä 80-luvulla, vaan on muuttunut juntiksi vasta myöhemmin. Tässäkään syy ei ole Maidenissa, vaan yleisössä. Metallica on taas aina ollut mielestäni vähän junttia. Junttimusiikkia löytyy myös pop-musiikista. Syy ei tietenkään ole itse musiikin, vaan tyhmien, kouluttamattomien ja yksinkertaisten ihmisten, jotka uskovat kaiken, mitä myyntimiehet heille myyvät eli mitä radiossa soitetaan ja lehdissä kirjoitetaan. Kaikkeen tähän liittyy myös jääkiekko; joko fanituksen kohteena tai potentiaalisena poikaystävien metsästysareenana. Kerran soittivat PMMP:tä radio rockilla. Kyllähän sinne joku urpo sitten ihan tosissaan tuohtuneena soitti että "miks te soitatte tommosta paskaa hevikanavalla?" |
Kimmo72 29.07.2010 22:40:25 | |
---|
Ed_Guy: Kerran soittivat PMMP:tä radio rockilla. Kyllähän sinne joku urpo sitten ihan tosissaan tuohtuneena soitti että "miks te soitatte tommosta paskaa hevikanavalla?" Nii, soittaahan ne Johnny Cashiakin, mikä on yyber junttia. Ei Johnny Cash, vaan sen soittaminen Radio Rockissa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Ozzyneito 29.07.2010 22:40:59 | |
---|
Toto. Toto. Toto. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
ukko idänmies 29.07.2010 22:41:32 | |
---|
Ed_Guy: Kerran soittivat PMMP:tä radio rockilla. Kyllähän sinne joku urpo sitten ihan tosissaan tuohtuneena soitti että "miks te soitatte tommosta paskaa hevikanavalla?" Voin kuvitella tilanteen. Mutta kuuntelija ei soita siksi, että olisi itse tuota mieltä, vaan siksi, että kuvittelee että formaattiin kuuluu, että joku soittaa ja esittää ko. kommentin, ja hän oli eka. Ja se se vasta tekeekin kanavasta ja kuulijasta junttia. Ei elämästä enää edes juovu. |
Sergei Fallinen 29.07.2010 22:47:07 | |
---|
Eagles ja Journey |
Ziggy Bubba 29.07.2010 22:58:27 | |
---|
Dream_eater: Nii, soittaahan ne Johnny Cashiakin, mikä on yyber junttia. Ei Johnny Cash, vaan sen soittaminen Radio Rockissa. Radio Rock tekee vähän mistä vaan junttia. On se vaan hölmö kanava - vaikka toki onnistuvat väliin jonkun hyvän biisin soittolistalleen laittaa. Jonen kesäpojat "äijäilyä" kuunnellessa oma reaktio oli lähinnä hämmästynyt... Uskovatko nämä äijäilijät itsekin noihin stereotyyppisiin mieskuviin mitä esittivät? Jonen teennäisen juntti pullistelu tuntuu tarttuneen Wirtaseen, 69:iin ja kumppaneihin. Tähän päälle Jim ja vastaavat äijä-ilmiöt, niin sanoisin suomalaisen miehuuden olevan kriisitilassa. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
ukko idänmies 30.07.2010 07:26:23 | |
---|
Sergei Fallinen: Eagles ja Journey Huom, huom! Journey ei ole junttimusiikkia vaan ns. hyvää musiikkia. :) Ei elämästä enää edes juovu. |