Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bugera V22 pk-seudulla?
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Aki
26.07.2010 08:31:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka tuo on kovin kiinnostava vahvistin, en tahdo sitä sokkona tilata. Onko pääkaupunkiseudulla henkilöä joka haluaisi jakaa ilosanomaa ja antaisi minun tulla käymään ottamassa pienet tyypit? Sais vähän käsitystä pitääkö se hankkia.
 
-Aki.
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
TTV
26.07.2010 08:48:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aki: Vaikka tuo on kovin kiinnostava vahvistin, en tahdo sitä sokkona tilata. Onko pääkaupunkiseudulla henkilöä joka haluaisi jakaa ilosanomaa ja antaisi minun tulla käymään ottamassa pienet tyypit? Sais vähän käsitystä pitääkö se hankkia.
 
-Aki.

 
Eikös Soundata myy noita vielä?
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Aki
26.07.2010 12:29:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Eikös Soundata myy noita vielä?
 
Ei. Luthmanilla on sen verta tylyt myyntiehdot ettei Soundata ole kiinnostunut B:n tuotteista.
 
Tämä uusi malli V22 tuli Thomannille ja Luthmaninkin katalogiinkin vasta toissapäivänä.
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
Mr. Speed
26.07.2010 12:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aki: Ei. Luthmanilla on sen verta tylyt myyntiehdot ettei Soundata ole kiinnostunut B:n tuotteista.
 
Tämä uusi malli V22 tuli Thomannille ja Luthmaninkin katalogiinkin vasta toissapäivänä.

 
Ai? Kovasti siellä oli Bug-eraa hyllyssä, kun tossa viime kuun puolella siinä kävin basson hakemassa...
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Aki
26.07.2010 17:31:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Ai? Kovasti siellä oli Bug-eraa hyllyssä, kun tossa viime kuun puolella siinä kävin basson hakemassa...
 
On niillä toki vanhaa varastoa vielä. Bugera (ja Behringer) vaihtoi maahantuojaa tuossa äskettäin, joten lisää eivät ota. V22 on tosiaan uusi malli.
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
tracyjacks
26.07.2010 23:29:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut V22 alkuvuodesta. En ihan pääkaupunkiseudulla asu, 100km länteen päin Salossa. Jos joskus tänne suunnalle ajaudut, niin pääsee tyyppaamaan.
 
Suosittelut voin täysin antaa vahvistimesta kuitenkin. Ei n.300e vahvistin voisi paremmalta kuulostaa - itsehän myin Mesa-Boogien combon pois jotta voisin ostaa Bugeran, crazy I know. Katumapäälle ei ole kuitenkaan joutunut tulemaan, keikkailussa tuota on tullut käytettyä jonkun verran ja hyvin on pelaillut.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Aki
27.07.2010 00:14:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tracyjacks: Mulla on ollut V22 alkuvuodesta. En ihan pääkaupunkiseudulla asu, 100km länteen päin Salossa. Jos joskus tänne suunnalle ajaudut, niin pääsee tyyppaamaan.
 
Kiitos! Bongasinkin sun kirjoituksen, mutta mun muistikuva Mesan Subwaysta (eikös se se ollut?) on sen verta huono ettei siihen vertaaminen mulle paljoa kerro. Toiveissa oikeastaan olisi että tuo olisi kova luu myös tuplasti/triplasti suuremmassa hintaluokassa. Jos näin olisi niin se taitaa olla varma hankinta.
 
Tulevan kuukauden keikat suuntaavat kaikki toisaalle, joten en oo Saloon päin matkaamassa. Toivottavasti lähempää löytyy yhtä lämminsieluinen Bugeristi!
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
tracyjacks
27.07.2010 08:36:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulevan kuukauden keikat suuntaavat kaikki toisaalle, joten en oo Saloon päin matkaamassa. Toivottavasti lähempää löytyy yhtä lämminsieluinen Bugeristi!
 
No voi perhana. Pitää tässä katsella jos itse joku päivä olisi tulossa pk-seudulle, niin ehkä voisin tuon mukaan ottaa. :)
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Tami
27.07.2010 18:00:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tracyjacks: - itsehän myin Mesa-Boogien combon pois jotta voisin ostaa Bugeran, crazy I know. Katumapäälle ei ole kuitenkaan joutunut tulemaan, keikkailussa tuota on tullut käytettyä jonkun verran ja hyvin on pelaillut.
 
- itsehän ostin sulta Mesa-Boogien pois ja myinkin sen pois jotta voisin ostaa Bugeran, crazy I know!!!! Sittemmin myin Bugerankin pois, vaikka se on kyllä edelleenkin hinta- / soundisuhteeltaan huippupeli, crazy I know!!!! Ehdoton modi tuohon bugeraan on sen valkoisen etulevyn maalaaminen mustaksi. Ja laiskana roudaajana v22 voisi olla hiukkasen pienempään koteloon tehty => nyt se on melkoisen iso loota miun makuun.... tarviskohan ostaa nuppiversio..
 
Nyt ympyrä kiertyy taas, sillä näyttää ko. mesa olevan taas torilla... ?
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
MannihilatoR
27.07.2010 18:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

alko itseäkin kiinnostamaan voi Bugera V22. Saako siitä ulos rouheaa crunchia.?
 
tracyjacks
27.07.2010 23:22:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MannihilatoR: alko itseäkin kiinnostamaan voi Bugera V22. Saako siitä ulos rouheaa crunchia.?
 
Saa. Todella hyvää sellaista.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Dropped C
27.07.2010 23:46:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs tää on kopio? Ampeg VT-22? Outoo, kun yleensä nää Bug-erat on kopsuja todella tunnetuista peleistä. Vai?
 
aristoteles666
27.07.2010 23:55:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dropped C: Mistäs tää on kopio? Ampeg VT-22? Outoo, kun yleensä nää Bug-erat on kopsuja todella tunnetuista peleistä. Vai?
 
ei sinnepäinkään
 
Aki
28.07.2010 02:15:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dropped C: Mistäs tää on kopio?
 
Ulkonäkö on Matchlessilta, mutta sisukaluista ei ole tietoa. Matchlessilla ei ole lähimainkaan noilla säätimillä olevaa vahvistinta. Pelkkien säätimien perusteella Peavey Classic on lähimpänä, mutta Classicissa ei ole mastervolaa eikä presenceä, ja Bugerassa on kaksi putkea vähemmän. Ja ääniklippien perusteella V22 kuulostaa reilusti paremmalta kuin Peavey.
 
Bugeralta on tulossa BC-30 joka puolestaan on aika suora toisinto Matchless DC-30:sta:
http://bugera-amps.com/EN/products/BC30-212.aspx
http://www.rentvintageguitaramps.co … 0dc30%20original%20combo.zoom15.png
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
tracyjacks
28.07.2010 15:47:30 (muokattu 28.07.2010 15:47:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aki: Ulkonäkö on Matchlessilta, mutta sisukaluista ei ole tietoa.
 
Mä olen jotenkin aina yhdistänyt tuon Bad Cattiin(myös Matchlessiin siis). Voi olla, että johtuu sekin täysin ulkonäöllisistä syistä.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Aki
28.07.2010 17:57:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tracyjacks: Mä olen jotenkin aina yhdistänyt tuon Bad Cattiin(myös Matchlessiin siis). Voi olla, että johtuu sekin täysin ulkonäöllisistä syistä.
 
Totta, Bad Cat on ulkonäöllisesti paljon lähempänä. Mutta vaikka Hot Cat onkin säätimiltään vähän sinnepäin, en usko että skemat muistuttavat toisiaan. Classic 30 on kuitenkin presence-säätöä lukuunottamatta just eikä melkein sama.
 
Joka on vähän sääli: Bad Catin ulkonäkö, Peaveyn skema, ja Behringerin luotettavuus. Mieluummin olisi ollut Matchless tuossa keskellä...
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
nikovirtala
28.07.2010 18:45:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aki: Bugeralta on tulossa BC-30 joka puolestaan on aika suora toisinto Matchless DC-30:sta
 
Ja on muuten pirun hyvä soundinen styrkkari tuo BC-30. Aage Jensenillä köpiksessä pidin huolellisen testirupeaman tuollaisen kanssa. Ainoa miinus tulee siitä, että EF86 kanava loistaa poissa olollaan.
 
Lähes tyhjä. - http://ikon.name
Aki
28.07.2010 22:40:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä Bugeraa surffaillessa tuli aikamoisia ylläreitä vastaan.
 
Lee Ritenour suunnittelee Bugeran kanssa Ritenour Signature -vahvistinta! Julkaisuajankohdasta ei vielä tietoa.
http://blog.behringer.com/blog/pres … op-signature-amplifier-with-bugera-
 
Uli Behringer on aika pätevä kosketinsoittaja, jammailee Ritenourin kanssa NAMM 2010:ssä:
http://www.youtube.com/watch?v=kJiGvCnT-9U
 
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
tracyjacks
28.07.2010 23:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringerin luotettavuus
 
Tästä mulla ei ole kyllä ollenkaan moitittavaa, onneksi! :) Vahvistin on toiminut paremmin kuin hyvin, vaikka ei nyt missään aktiivisessa keikkakäytössä olekaan ollut. Sen näkee sitten muutaman vuoden päästä onko hyvistä osista tehty vai ei.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
trih
29.07.2010 10:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringerin luotettavuus
 
Tässä vuosien varrella on ollut kaikenlaista behkua miksereistä vahvistimiin ja yksikään ei ole hajonnut. Putkivahvareissa ne behkun ekat oli mokattu jollain pikkuosalla joka ei toiminu eli ei mitään isoa vikaa mutta esim t-kauppa veti ne pois myynnistä. Nythän t-kauppakin on ottanut bugeran putkareita takaisin myyntiin joten luulen että tämä pikkumoka on korjattu. Jos mun harley bentonin putkarit toimi ni miksei behku :D.
 
BC30 on kyllä kiinnostava laitos mutta ei taida tehdä kotivolilla mitään tuollaisella.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «