Aihe: IDEA:m-net soolokitaraskaba
1 2 3
tatti-
15.03.2004 18:18:12
Käyntiin vaan... saa nähä uskallanko osallistua, iik.
Rahat loppu....
Necromuru
15.03.2004 19:11:27

kukas tekee taustat?
-Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen. -Niin. Siihen vois laittaa säröä. Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta.
Da Make
15.03.2004 19:14:45 (muokattu 15.03.2004 19:14:58)
kukas tekee taustat?

Lueppas SÄÄNNÖT ensin/uudelleen...

Säännöt:
* joka toinen viikko tai kerran kuukaudessa    joku meistä    pistäisi noin 30sec-1min pituisen taustan nettiin ja aloittaisi viestin missä olisi linkki siihen taustaan.

Löytämisen helpoittamiseksi, avain fraasi on kirjoitettu eri fontilla...
Cräx, Change, Ötöm!? IHKK #09
Necromuru
15.03.2004 19:24:05

Lueppas SÄÄNNÖT ensin/uudelleen...

Säännöt:
* joka toinen viikko tai kerran kuukaudessa    joku meistä    pistäisi noin 30sec-1min pituisen taustan nettiin ja aloittaisi viestin missä olisi linkki siihen taustaan.

Löytämisen helpoittamiseksi, avain fraasi on kirjoitettu eri fontilla...

Mutta kuka meistä.
-Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen. -Niin. Siihen vois laittaa säröä. Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta.
Da Make
15.03.2004 19:26:31
kukas tekee taustat?

Nyt selviää tämän viestin perimmäinen tarkoitus:

Kuka laittaa ensinmäisen taustan?
Cräx, Change, Ötöm!? IHKK #09
meekz
15.03.2004 19:39:47
Mite olis asteikko 1-10 ja sitte sellanen wänkkäysmiinus nappula, jos menee liian pippeliksi. Tekniikka ei saisi olla missään nimessä yhdyksissä pisteisiin, ainakaan pelkkä nopeus. Soittovirheet ja puhtaasti soitto on sitte eri asia. Hitaasti soitettu voi olla tuhannesti parempi kuin valonnopeudella vedetty skaalajuoksutus.

joo, en todellakaan tarkoittanut tekniikalla '"nopeutta"

enemmän sitä et onko hyvä rytmitaju, puhtaasti soittoa, ja sitä et jos haluaa soittaa nopeasti ni se pitää sit onnistua puhtaasti jos tekniikasta puhutaan.
Ze Kink
15.03.2004 20:09:21 (muokattu 15.03.2004 20:13:24)
Aika hauska idea, sopii polkaista käyntiin. Mutta miksi ihmeessä nimimerkki NorthernMetal on tekemässä tästäkin tilutusskabaa?

Joo, todellakin, huumorillahan tämä piti vetää, eikö? No, en edes itse osallistuisi siihen "tilutusskabaan", vaan ihan bluesilla koittaisin pärjätä. Homma nyt kuitenkin on niin, että osa täällä on reilusti parempia kuin muut, joten paremmilla/pitempään soittaneilla on selkeästi paremmat mahdollisuudet voittaa. Vaikka nyt huumorilla on tämä tarkoitus ottaa, eikä mitenkään otsa kurtussa, niin eikö kuitenkin olisi parempi, jos pidempäänsoittaneille ja vähemmän soittaneille olisi omat sarjat, että saisivat "huonotkin" tuntea itsensä hyviksi. Emmä oikeen osaa selittää.

Vaikkei ei tämä saa/saisi kannatusta, niin kyllä osallistun kuitenkin :)

EDIT: Ja tuo tilutushomma oli olevinaan esimerkki, mutta näköjään huono sellainen..
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Nor
15.03.2004 20:18:06
No heittäköön joku vain rohkeasti ensimmäinen pohja. Kuten sanottu, ei se niin kuoleman vakavaa ole. Vai pitäisikö ensin äänestää tarjotuista taustoistakin se paras?
Ze Kink
15.03.2004 20:28:23 (muokattu 15.03.2004 20:29:02)
No heittäköön joku vain rohkeasti ensimmäinen pohja. Kuten sanottu, ei se niin kuoleman vakavaa ole. Vai pitäisikö ensin äänestää tarjotuista taustoistakin se paras?

No, parempi olisi, että taustan saisi itse valita, jos niitä nyt monta tulee.

EDIT: Näin siis minun mielestäni. Ja saataisiin vähän vaihtelua niihin sooloihin :)
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
kalkkuna
15.03.2004 20:30:06
Kunhan tässä ei ole mitään "sä hävisit" ja "sä voitit"-meininkiä.

Eli tavoite on se, että kellekkään ei jää paha mieli.
kede
15.03.2004 20:47:25
Minuutin tausta on jo aika pitkä. Joku 45 sec ois aika maximi.
Tulee mieleen ne Mnet bluesit missä jokainen vetää minuutin ja soittajia on 23. Hermot menee 45 sekan jälkeen x)
drlecter
16.03.2004 15:25:42

Se taustan tekijä pitää aina sopia erikseen.
Meinaan ettei samalle viikolle/kuukaudelle tule kahta eri taustaa.
http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html
Ze Kink
16.03.2004 15:31:08 (muokattu 16.03.2004 15:31:32)
Mä voisin ehkä tehä jonkinnäkösen rokahtavan bluestaustan tänään, saadaan tää homma käyntiin. Katotaan jos illalla saan jotain aikaseks.
drlecter
16.03.2004 15:43:40

Mä voisin ehkä tehä jonkinnäkösen rokahtavan bluestaustan tänään, saadaan tää homma käyntiin. Katotaan jos illalla saan jotain aikaseks.

Jes! Sormet syyhyää jo.
http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html
Ze Kink
16.03.2004 19:03:16
Jes! Sormet syyhyää jo.

Mutta sen päälle ei ole tarkoitus tiluttaa, perkle! :D
dragon
16.03.2004 19:43:08

Hyvä juttu, mutta voisitko sitten kertoa taustan soinnutuksen, että tällainen tuohikorvakin saa jotain aikaiseksi.
Ze Kink
16.03.2004 20:42:14 (muokattu 16.03.2004 21:06:38)
n. 5min päästä alotan.. Siitä kyllä tulee todennäköisesti sellanen perusblueshomma.

EDIT: Rummut valmiit (Ihan vaan midinä tein, että käy nopeammin)
Ze Kink
16.03.2004 21:19:39
Ei tullu valmista, teen huomenna loppuun.
ICE
16.03.2004 21:36:06
Ei tullu valmista, teen huomenna loppuun.

Meikäläinen odottaa jo innostuneena.. heheh.

Prkl kun mulla on simppelit vehkeet, jolla voisin tehdä taustoja mielin määrin.. mutta midisoundit on vaan perseestä.

Mun Cakewalk Home Studio 2002 tukee vaan general.midi soittimia.. vituttaa. ei saa hyviä rumpusoundeja. vitutuksen perimmäinen syy voi myös olla tämä mun Soundblaster AWE kortti vuodelta 1998.
onko jollain vinkkejä hyvistä rumpu add-on patcheista Cakkawalkkiin?
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)