Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tervetuloa testaamaan. Seison sanojeni takana.
1
Antasteroid
26.07.2010 20:44:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jööpä jöö..
 
Yritetään tällaista kun tuntuu keskustelun menneen liian mutu/MNET-suosittelee
boogieeseen. eli Mutu-boogieeseen..
 
(Tätähän on jo jotkut tehnyt kuten esim. Jucciz jota kaikki haukkuu..
--> no nytpä voit itsekin ilmoittaa itsestäsi)
 
Eli aloitetaan:
Omat kamat Helsingin Vallilassa
 
Marsun 1959x nuppi
 
Framuksen 2x12 kaappi
ja paljon pedaaleja
tervetuloa kokeilemaan..
 
ja nro: no pikaviestillä saat tai nro. hausta
antti (tsärätdää) koskinen (tsuipaduipa) helsinki
 
SirElwood
26.07.2010 20:46:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästähän voidaan saada myös ihan hyvä listaus soitinvarkaille. Laittakaa ne treeniksen osoitteet mukaan sit myös.
 
Dunga
26.07.2010 20:47:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=110
 
War... war never changes.
Antasteroid
26.07.2010 21:00:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

" Tästähän voidaan saada myös ihan hyvä listaus soitinvarkaille. Laittakaa ne treeniksen osoitteet mukaan sit myös."
 
Oot kyl muuten oikeassa...
Hyvä uskoinen ei tajuu...
 
Jasma
26.07.2010 22:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antasteroid: " Tästähän voidaan saada myös ihan hyvä listaus soitinvarkaille. Laittakaa ne treeniksen osoitteet mukaan sit myös."
 
Oot kyl muuten oikeassa...
Hyvä uskoinen ei tajuu...

 
Jep ehkä vähän ohi aiheen mut viime yönä lähti autosta stereot ja pari viikkoa sitten hävis fillari. Ei oo ku ajan kysymys millon narkit pöllii soittimetkin. No eihän ne osaa lukea eikä kirjottaa mutta mutta...
 
Jeszse
27.07.2010 09:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jasma: Jep ehkä vähän ohi aiheen mut viime yönä lähti autosta stereot ja pari viikkoa sitten hävis fillari. Ei oo ku ajan kysymys millon narkit pöllii soittimetkin. No eihän ne osaa lukea eikä kirjottaa mutta mutta...
 
multa meinattiin nyysiä koko auto. Ärsyttävissä asioissa siitä lisää ettei vallan offariks mene.
 
päänahka
27.07.2010 11:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SirElwood: Tästähän voidaan saada myös ihan hyvä listaus soitinvarkaille. Laittakaa ne treeniksen osoitteet mukaan sit myös.
 
Ei tää kyllä tossa aloitusviestin muodossa kerro varkaille mitään. Vallilassa on soitinkamaa.
 
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Antti1
27.07.2010 11:51:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päänahka: Ei tää kyllä tossa aloitusviestin muodossa kerro varkaille mitään. Vallilassa on soitinkamaa.
 
Senkun käy testaamassa ensin ja hakee sit myöhemmin pois, jos miellyttää.
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Antasteroid
27.07.2010 18:33:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Senkun käy testaamassa ensin ja hakee sit myöhemmin pois, jos miellyttää.t
 
Luulen et aika harva tätä tekee...
No okei henkkarit näytille, niin jo alkaa into hiipua.
 
Mr. Speed
27.07.2010 18:38:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antasteroid: Luulen et aika harva tätä tekee...
No okei henkkarit näytille, niin jo alkaa into hiipua.

 
Sulla varmaan on kovinkin hyvät konstit tunnistaa esim. hyvin väärennetty passi? :) Älkää immeiset olko liian sinisilmäisiä.. "Eihän nyt Suomessa".. Kummasti kuitenkin tohon etusivulle tulee vähän väliä ilmotuksia varastetusta roinasta..
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Antasteroid
27.07.2010 19:18:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sulla varmaan on kovinkin hyvät konstit tunnistaa esim. hyvin väärennetty passi? :) Älkää immeiset olko liian sinisilmäisiä.. "Eihän nyt Suomessa".. Kummasti kuitenkin tohon etusivulle tulee vähän väliä ilmotuksia varastetusta roinasta.
 
Olet oikeassa. Ja tämä on todella ikävää, kun mihinkään ei enää voi luottaa.
( kysyipä multakin yks "hyvä" frendi et minkä vahvistimen haluat? Kun olin ostamassa nuppia. Se oli subu-refloissa valmis lähes mihin vaan...)
No joopa joo...
 
jyrkalt
27.07.2010 19:21:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antasteroid: Olet oikeassa. Ja tämä on todella ikävää, kun mihinkään ei enää voi luottaa.
( kysyipä multakin yks "hyvä" frendi et minkä vahvistimen haluat? Kun olin ostamassa nuppia. Se oli subu-refloissa valmis lähes mihin vaan...)
No joopa joo...

 
Valkkasit sitte Marsun =P
Tosikoille! Tää oli sit nuiva vitsi..
 
Meikäläinen muute sitte ei kuorsaa!
aristoteles666
27.07.2010 21:06:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Sulla varmaan on kovinkin hyvät konstit tunnistaa esim. hyvin väärennetty passi? :) Älkää immeiset olko liian sinisilmäisiä.. "Eihän nyt Suomessa".. Kummasti kuitenkin tohon etusivulle tulee vähän väliä ilmotuksia varastetusta roinasta..
 
olisi ihan hauska nähdä hyvin väärennetty suomen passi
 
jyrkalt
27.07.2010 22:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: olisi ihan hauska nähdä hyvin väärennetty suomen passi
 
Aidon tunnistaa nuolaisemalla sivua 9. Se maistuu kaalilaatikolle.
 
Sori..
Mä oon väsyny!
 
Meikäläinen muute sitte ei kuorsaa!
Dropped C
27.07.2010 23:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on kyllä sitten kanssa sellanen onkkelma, että uskaltaako niitä kamoja sitten edes yrittää myydä, jos ei uskalla ketään päästää reenikselle?
 
Isomman puoleisia siis. Aika monesti ostajakanditaatti kuitenkin haluaa kokeilla, että miltä kuulostaa isommalla volyymillä ja todeta että laitteisto toimii.
 
SirElwood
27.07.2010 23:29:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dropped C: Tässä on kyllä sitten kanssa sellanen onkkelma, että uskaltaako niitä kamoja sitten edes yrittää myydä, jos ei uskalla ketään päästää reenikselle?
 
Isomman puoleisia siis. Aika monesti ostajakanditaatti kuitenkin haluaa kokeilla, että miltä kuulostaa isommalla volyymillä ja todeta että laitteisto toimii.

 
Ostajakandidaatti on kuitenkin lähtökohtaisesti eri asemassa kuin joku ihan random jätkä joka haluaa huvikseen tulla testaamaan jotain sekalaista efektiä tai vahvistinta.
 
Dropped C
27.07.2010 23:35:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voihan se olla niinkin että joku esiintyy ostajakanditaattina... Ei luulisi olevan älyttömän vaikeaa. En minä ainakaan välttämättä tunnista käyttäytymisestä tai ulkonäöstä, viesteistä tai mistään alkuun, että ollaanko sitä tosissaan ostoaikeissa vai ei.
 
No okei, itse ei ole kyllä kahta testiä enempää koskaan tarvinnut järjestää, kun tavara on mennyt kaupaksi. Ja useimmiten meni ekojen testien jälkeen, missä todettiin että tavara on kuvauksen mukainen ja sitten pyöriteltiin silmiä ja hinkattiin hinta kohdilleen (jos tarvetta oli).
 
Antasteroid
28.07.2010 16:02:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta tuo varstaminen on vähän riskien laskemista... Itse tiedän Helsingistä 3-4 paikkaa josta saisin kamat ulos jos sitä haluaisin, mutta kun en halua. Maine menee ym. ym.
 
sticky fingers
28.07.2010 17:02:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antasteroid: Toisaalta tuo varstaminen on vähän riskien laskemista... Itse tiedän Helsingistä 3-4 paikkaa josta saisin kamat ulos jos sitä haluaisin, mutta kun en halua. Maine menee ym. ym.
 
Tosta kannattaa näiden kolmen-neljän paikan vastuuhenkilöille ilmoitella ja vinkata. Voihan olla, että kaikilla ei ole moraali ihan niin korkealla... Jos selkeitä "turvallisuusaukkoja" on.
 
...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «