pollenprognoosi 24.07.2010 22:56:54 | |
---|
Yleisesti sanotaan, että vallankumous syö lapsensa. Ja paskaa - lapset syövät vallankumouksen! Näkeehän sen jo niiden perseistä! Leveät kuin pahimmilla kapitalisteilla! Katsokaa vain ns. "virheitä", villapaidat vaihtuivat sprigiin ja perse sen kuin leviää, vai mitä Tuija Brax? Se siitä anarkismista ja Kollaasta! |
Ziggy Bubba 24.07.2010 23:09:57 (muokattu 24.07.2010 23:13:29) | |
---|
pollenprognoosi: Mistään musiikista et ole puhunut, vaan puhtaasta väkivallasta, kuten videosi myös osoittaa! Ohhoh, mitä skeidaa. Kova kaveri oot nopeasti muut leimaamaan, se on fundisten etuoikeus kaiketi. Mitä helvettiä mun linkittämä video osoittaa, että siinä on väkivaltaa? Onko se automaattisesti minun puolustuspuheenvuoro väkivallan puolesta? Ootko ajattelupoliisi vai ollaanko muuten vaan Neuvostoliitossa? Väkivalta on ilmiö, joka ei poistu piilottamalla. Mene muualle saarnaamaan ja ihmisiä dumaamaan, täällä puhutaan punkista. Ihme hippeilyä muuten tommonen suhtautuminen väkivallan esittämiseen :) Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
pollenprognoosi 24.07.2010 23:22:46 | |
---|
sikki-six: Ohhoh, mitä skeidaa. Kova kaveri oot nopeasti muut leimaamaan, se on fundisten etuoikeus kaiketi. Mitä helvettiä mun linkittämä video osoittaa, että siinä on väkivaltaa? Onko se automaattisesti minun puolustuspuheenvuoro väkivallan puolesta? Ootko ajattelupoliisi vai ollaanko muuten vaan Neuvostoliitossa? Väkivalta on ilmiö, joka ei poistu piilottamalla. Mene muualle saarnaamaan ja ihmisiä dumaamaan, täällä puhutaan punkista. Ihme hippeilyä muuten tommonen suhtautuminen väkivallan esittämiseen :) Ja mitä muuta kuin väkivaltaa sun videosi oli! Punk on jotain aivan muuta, kuten niin moni on varmaan valmis tunnustamaan! |
Ziggy Bubba 24.07.2010 23:28:01 (muokattu 24.07.2010 23:30:33) | |
---|
pollenprognoosi: Ja mitä muuta kuin väkivaltaa sun videosi oli! Punk on jotain aivan muuta, kuten niin moni on varmaan valmis tunnustamaan! Se oli pirun hyvää rock-musiikkia. Eikö väkivaltaa saa näyttää, pitääkö se sensuroida? E: Noi pätkät videossa oli elokuvista Full Metal Jacket ja Apocalypse Now... Saako sotaleffoja näyttää/kattoa? Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
pollenprognoosi 24.07.2010 23:38:52 | |
---|
sikki-six: Se oli pirun hyvää rock-musiikkia. Eikö väkivaltaa saa näyttää, pitääkö se sensuroida? Oliko edes hjuvaa musssikkia? Väkivaltaa voi toki näyttää silloinko se on tarpeellista! Nykyään sitä vain näytetään "väärissä yhteyksissä" ja perustelemattomasti! |
pollenprognoosi 24.07.2010 23:44:49 | |
---|
Sikki- six taitaa kuulua ns. Putin-Jugendin kakaroihin, eihän tota fanaattisuutta voi muuten ymmärtää? |
Planetist 24.07.2010 23:58:41 | |
---|
pollenprognoosi: Oliko edes hjuvaa musssikkia? Väkivaltaa voi toki näyttää silloinko se on tarpeellista! Nykyään sitä vain näytetään "väärissä yhteyksissä" ja perustelemattomasti! Moikka, missä yhteyksissä mielestäsi väkivaltaa saa näyttää ja missä yhteyksissä se pitäisi sensuroida? |
Ziggy Bubba 25.07.2010 00:08:41 (muokattu 25.07.2010 00:09:52) | |
---|
pollenprognoosi: Sikki- six taitaa kuulua ns. Putin-Jugendin kakaroihin, eihän tota fanaattisuutta voi muuten ymmärtää? Ihan vinkkinä, tällä tyylillä et onnistu hedelmällisiä keskusteluja synnyttämään. Ihmiset ei tykkää kun niitä nimitellään, varsinkaan ilman syytä. En tykkää minäkään. Toi on kusipäiden hommaa. Fanaattisuudesta puhuttaessa en usko olevani kovinkaan paha tapaus. Iän myötä horisontit avautuu ja mustavalkoinen ajattelu vähenee, näin kävi ainakin itelle. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:09:29 | |
---|
Johan karkasi tämäkin keskustelu kauas alkuperäistestään! Olkoon tämä tässä minulta - hyvästi! |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:18:59 | |
---|
Planetist: Moikka, missä yhteyksissä mielestäsi väkivaltaa saa näyttää ja missä yhteyksissä se pitäisi sensuroida? Sähän tunnet sen itse, vai etkö muka? |
Planetist 25.07.2010 00:19:37 (muokattu 25.07.2010 00:19:58) | |
---|
pollenprognoosi: Sähän tunnet sen itse, vai etkö muka? Ei, minä en tunne mielipidettäsi asiasta. pollenprognoosi: Johan karkasi tämäkin keskustelu kauas alkuperäistestään! Olkoon tämä tässä minulta - hyvästi! Moikka! |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:22:22 | |
---|
sikki-six: Ihan vinkkinä, tällä tyylillä et onnistu hedelmällisiä keskusteluja synnyttämään. Ihmiset ei tykkää kun niitä nimitellään, varsinkaan ilman syytä. En tykkää minäkään. Toi on kusipäiden hommaa. Fanaattisuudesta puhuttaessa en usko olevani kovinkaan paha tapaus. Iän myötä horisontit avautuu ja mustavalkoinen ajattelu vähenee, näin kävi ainakin itelle. Ihan vinkkinä - kyllä sä aika fanaattinen olet! Yks vitun Putin-Jugend kakara! Nauti väkivallasta, kuten videoidesi mukaan teet -miten vanha sitten satutkaan olemaan! |
Ziggy Bubba 25.07.2010 00:24:04 | |
---|
pollenprognoosi: Ihan vinkkinä - kyllä sä aika fanaattinen olet! Yks vitun Putin-Jugend kakara! Nauti väkivallasta, kuten videoidesi mukaan teet -miten vanha sitten satutkaan olemaan! Kuten sanoin, lopeta toi nimittely ja päänaukominen, minä en ole sun muroihis kussut. Kun sinä kutsut minua fanaatikoksi minua naurattaa. E: räkänokkaiset penskat käyttää noin paljon huutomerkkejä... vink. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:26:43 | |
---|
Planetist: Ei, minä en tunne mielipidettäsi asiasta.
Moikka! Mielipiteelläni ei ole mitään vitun väliä! Planetist taitaa olla aika ulkona avaruudessa ! |
sikki-six: Kuten sanoin, lopeta toi nimittely ja päänaukominen, minä en ole sun muroihis kussut. Kun sinä kutsut minua fanaatikoksi minua naurattaa. E: räkänokkaiset penskat käyttää noin paljon huutomerkkejä... vink. Vinkki vink! En edes jaksaisi vastata omiin viesteihini, joten miksi SINÄ teet niin? Typeryyttäsi? |
Ziggy Bubba 25.07.2010 00:31:38 | |
---|
pollenprognoosi: Vinkki vink! En edes jaksaisi vastata omiin viesteihini, joten miksi SINÄ teet niin? Typeryyttäsi? Ihan lämpimikseni. Pistä jo pullo pois ja mene nukkumaan. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:34:24 | |
---|
sikki-six: Ihan lämpimikseni. Pistä jo pullo pois ja mene nukkumaan. Toivottavasti on lämmin olo, näin helteillä! Nuku itse ,että jaksat jatkaa tätä huomenna! |
pollenprognoosi 25.07.2010 00:51:01 | |
---|
Toivottavasti Sikki six saa unenpäästä kiinni kaikkien väkivalta-videoidensa jälkeen! Eikä joudu turvautumaan "pulloonsa"! Vanhalle voi tapahtua "Wanhaset". OI VOI! |
pollenprognoosi 25.07.2010 01:03:00 | |
---|
Ja alkuperäiseen kysymykseen - "mitä on punk?" - se on juuri tämänkaltaista vittuilua ympäriinsä ilman mitään tarkoitusta. Et sitä sitten ymmärtänyt? |
Planetist 25.07.2010 01:10:33 | |
---|
Onhan se kai vähän tylsää kun kukaan ei jaksa enää kiinnittää huomiota. Hups, mokasin. Jatka samaan malliin. |