MV 11.07.2010 11:15:16 | |
---|
Bonham: Joo en mee enää tänään. Teltta on edelleen varsinainen spede; todella huonot soundit, bändistä ja omasta sijainnista riippumatta... miksei sen paikalla voi olla ns normi lavaa?? Viime vuonna oli ainakin ihan jees soundit Mokoman keikalla. |
Thet 11.07.2010 15:58:01 | |
---|
Ei jaksanu enää tänään lähtee. Toi kuumuuskin syö vähän fiilistä ja kaverit onnistu tuhoamaan lippunsa. Perseestä toi systeemi, ettei oo rannekketta tai vastaavaa. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " |
Johnny Buzz 11.07.2010 18:58:48 | |
---|
MV: Viime vuonna oli ainakin ihan jees soundit Mokoman keikalla. Samoin !!!:n keikalla. Muutenkin ton bändin keikalla teltta oli just oikee paikka. |
vanttera 11.07.2010 20:31:52 | |
---|
hyvältä kuulosti myös B&S teltassa. Muuten olikin sit ihan paskaa ja liian kuuma ja kallista ja hyi kauhee, tulin pois. Ainut hyvä juttu: lukuisa joukko festaritissejä Katkera nitisiä. |
jannu 12.07.2010 04:10:41 | |
---|
vanttera: hyvältä kuulosti myös B&S teltassa. Muuten olikin sit ihan paskaa ja liian kuuma ja kallista ja hyi kauhee, tulin pois. Ainut hyvä juttu: lukuisa joukko festaritissejä Ai sä olitkin siellä. Hö. Joo, Belle&Sebastian oli ihan fityn kova ja kuulosti erittäin hyvältä. |
MV 12.07.2010 10:14:12 | |
---|
Loirin keikassa oli jotenkin lämmin tunnelma, Chisu oli kova, Slash ihan perkeleen kova. Mutta se kaikista odotetuin eli Regina Spektor:( Itellä ei ollut mitään tietoa, että siellä on joku bändikaveri kuollut ennen kuin Regina asiasta mainitsi. Jotenkin oli vaikeaa tuon jälkeen nauttia keikasta, kun bändi oli niin musertavissa tunnelmissa ja itse ei oikein tiennyt, että miten tommosella keikalla pitäis käyttäytyä. Eihän sieltä oikein muuta tullutkaan kuin surullisia biisejä, ja vähän taisi etuajassa loppuakin. Noh, joka tapauksessa. Musiikillisesti erittäin kova keikka, varsinkin noissa olosuhteissa. Siitä kiitos ja hatunnosto. |
Isodee 12.07.2010 10:37:24 | |
---|
Noh, joka tapauksessa. Musiikillisesti erittäin kova keikka, varsinkin noissa olosuhteissa. Siitä kiitos ja hatunnosto. Ei kai tuosta kuolemantapauksesta tiennyt juuri kukaan ennen keikkaa. Oli varmaan vaikea paikka mennä lavalle tuollaisen jälkeen. Hatunnosto. |
Lähikauppias 12.07.2010 10:41:59 | |
---|
Reginan keikka oli kyllä vaikein, jolla oon koskaan ollut. Sellistin hukkumisesta Sveitsissä 6.7. tuli tieto Facebookin sivun kautta, joten tiesin vähän mitä odottaa. Keikka ei ollut missään nimessä hyvä, Regina ihan selkeästi soitti vaan biisit mahdollisimman nopeasti läpi, jotta pääsisi pois lavalta. Mutta kuinka paljon sitä ihmiseltä voi vaatia? Itse en pystyisi vastaavassa tilanteessa lavalle kiipeämään, voin vain kuvitella miten typerältä ja turhalta jonkun festarikeikan vetäminen tuntuisi. Yleisössä olo oli lähinnä tungetteleva. Ja sitä CHEER UPia -huudellutta tyyppiä ois voinut joku vähän leipoa. |
Isodee 12.07.2010 11:34:30 | |
---|
Lähikauppias: Reginan keikka oli kyllä vaikein, jolla oon koskaan ollut. Sellistin hukkumisesta Sveitsissä 6.7. tuli tieto Facebookin sivun kautta, joten tiesin vähän mitä odottaa. Ja sitä CHEER UPia -huudellutta tyyppiä ois voinut joku vähän leipoa. Jep, ite lähinnä jännitin pysyykö Regina kasassa. Haurasta, niin haurasta. Ja tollasia ääliöitä pitäisi tosiaan vähän kouluttaa. Ei saatana. |
MV 12.07.2010 12:07:04 | |
---|
Lähikauppias:Ja sitä CHEER UPia -huudellutta tyyppiä ois voinut joku vähän leipoa. Missä päin tämmönen sankari oli? Ite olin ihan edessä ja missasin, eli toivottavasti Reginakin. |
Lähikauppias 12.07.2010 12:41:11 (muokattu 12.07.2010 12:41:44) | |
---|
MV: Missä päin tämmönen sankari oli? Ite olin ihan edessä ja missasin, eli toivottavasti Reginakin. Jostain oikealta puolelta ja vähän taaempaa sitä kuului useampaan otteeseen. Itsekin olin kyllä lähempänä miksauskoppia kuin lavaa, toivotaan että huutelu ei lavalle asti kuulunut. |
rybk 13.07.2010 11:18:31 | |
---|
Jos porukka ostaa vielä levyjä kaupasta niin luulen että Midlaken Courage of Others nousee viralliselle listalle. Jos sitä vaan on kaupoissa tarjolla. Käsittämätöntä miten paljon parempi fiilinki oli Ruisrokin keikalla helmikuiseen Tukholman keikkaan verrattuna. Rumpali kuulosti Stokiksen keikalla lähinnä kiertueelle palkatulta sessiorumpalilta kun taas Ruisrokissa oli aivan käsittämättömän tyylikästä fiilistelyä samalta herralta. Ja soundi oli ehkä parhain mitä oon ulkoilmakeikkoja kuullut. Ja mulla ei ollut pienintä haisuakaan että Slash tuli makseleen osaksi myös velkojaan katu/glamrokin synnyinseudulle. Ei huhhuh mutta... We're all gonna die/Up around the bend http://www.youtube.com/watch?v=GN45uDMLDMU"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
Wahi 13.07.2010 13:11:15 | |
---|
Parhaimpia olivat mun mielestä Jätkäjätkät, The Specials, Flogging Molly, NOFX ja Don Huonot. Don Huonot ja NOFX yllätti positiivisesti, ei kauheesti ollut ennakko-odotuksia. The Sonics oli myös hyvä vaikka allekirjottaneelta olikin sillon vielä veto aika pois. Ismo ei soundannut erityisen hyvältä teltassa (miksauskopin huudeilla) mutta Jätkäjätkät toimi tosi hyvin ja The Specials oli myös kohtuu hyvänkuuloinen. Shine on you crazy diamond |
MV 14.07.2010 08:59:50 | |
---|
Ruisrock.fi voisi pikkuhiljaa päivitellä tuota kuvagalleriaa sunnuntain osalta. |
patonki 15.07.2010 21:12:44 | |
---|
MV: Ruisrock.fi voisi pikkuhiljaa päivitellä tuota kuvagalleriaa sunnuntain osalta. Nyt en kyllä lainkaan innostu MV:n "äänensävystä", mutta kyllähän ne sunnuntain kuvat siellä sivuilla olivat jo maanantaina iltapäivästä. Mitäs kuvia arvon MV nyt niin suuresti kaipailee? |
MV 16.07.2010 08:19:33 | |
---|
patonki: Nyt en kyllä lainkaan innostu MV:n "äänensävystä", mutta kyllähän ne sunnuntain kuvat siellä sivuilla olivat jo maanantaina iltapäivästä. Mitäs kuvia arvon MV nyt niin suuresti kaipailee? Ainakin kun itse klikkaan kuvagallerian auki, niin siellä on vain lauantai, perjantai ja making of. |
patonki 16.07.2010 10:58:58 | |
---|
MV: Ainakin kun itse klikkaan kuvagallerian auki, niin siellä on vain lauantai, perjantai ja making of. Kyllä ne kuvat siellä ovat olleet sunnuntaista asti, mitä nyt jokunen keikka ehti sivuille vasta maanantaina. Tyhjentele välimuistiasi jne, niin gallerian pitäisi näkyä kokonaisuudessaan. On kyllä helvetin huono tuo galleriapohja tuolla, epäkäytännöllinen ja sitten tekee vielä joillekin kävijöille tämmöisiä tepposiaan... |
Bätmän 24.07.2010 19:38:48 | |
---|
Slash oli kattomassa sunnuntaipäivän Mokoma keikkaa.. Seisoin parin metrin päässä. Done is Done. Dead is Dead. |
Bätmän: Slash oli kattomassa sunnuntaipäivän Mokoma keikkaa.. Seisoin parin metrin päässä. Tarkoitat nyt varmaan sitä fania, joka kyllä näytti originaalilta ihan helvetisti:D Itsekin törmäsin pariin otteeseen ja luulin ensin samaa. Itse Slashin keikalla oli sitten eturivissä tämä kaveri. |
VolmariKuulapää 24.07.2010 22:13:37 | |
---|
MV: Tarkoitat nyt varmaan sitä fania, joka kyllä näytti originaalilta ihan helvetisti:D Markku Petander? Paska basisti - jyrkkä ei sooloille. |