Aihe: MUNAVUOREN MUNKIT : VASTUUSSA OLEVAT KÄRSII !! (UUSI SINGLE...MAHTAVA PIIS) 1 2 | |
---|---|
![]() 16.03.2004 16:51:14 | |
Bändin nimi: MUNAVUOREN MUNKIT Kappaleen nimi: VASTUUSSA OLEVAT KÄRSII !! (UUSI SINGLE...MAHTAVA PIIS) URL: http://koti.mbnet.fi/huapanen/munav … /single/Vastuussa_Olevat_Karsii.mp3 (Mp3) Se on vihdoin ilmestynyt!! Munavuoren munkkien uusi single "Vastuussa olevat kärsii", joka on ehkä hienoin Munkkiviisu, mitä on koskaan julkaistu!! Odotuksenne on palkittu..tässä se nyt on!!: Vastuussa olevat kärsii!! http://koti.mbnet.fi/huapanen/munav … /single/Vastuussa_Olevat_Karsii.mp3 | |
![]() 16.03.2004 17:43:09 (muokattu 16.03.2004 17:49:15) | |
Tässä oli kaikessa mahtipontisuudessaan jotain salaperäisen viehättävää. Vaikea lähteä analysoimaan, mutta miekenkiintoiselta tämä kuulosti. Sovitus ainakin eli mukavasti kaikkine orkestraatioineen ja rytmillisine koukkuineen. Laulusoundi ei ollut oikein muun matskun kanssa samalla tasolla. Lisäksi Auto-Tune oli säädetty vähän turhan tiukalle, mikä hieman häiritsi kuuntelunautintoa. Soolo oli jotain tahattoman koomisuuden ja tyylikkään uljauden väliltä. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." | |
![]() 16.03.2004 19:49:23 | |
Sitä mä en oikein ymmärrä, että jätkät vetään tosi hyvin, mutta sitten se pitää vesittää Klamydia-Ripsipiirakka-junttihuumorilla. Okei, jos tää on pelkkä parodiointipändi povermetallia vastaan, niin okei, mutta muuten paskaa. PAINA TÄSTÄ! Pääset matkalle. | |
![]() 16.03.2004 20:12:09 | |
Sitä mä en oikein ymmärrä, että jätkät vetään tosi hyvin, mutta sitten se pitää vesittää Klamydia-Ripsipiirakka-junttihuumorilla. Okei, jos tää on pelkkä parodiointipändi povermetallia vastaan, niin okei, mutta muuten paskaa. No joo..nää on taas näitä viestejä, eli heti jos on tekstit vähän humoristia niin se klamydia-ripsipiirakka meinikiä... no pillu/auto/amisjutut tästä piisitä mun mielestä ainakin puuttui kokonaan, eli kaukana klmaydia meinigistä. vähän sama, että jos nykyään joku tekee tarinapohjaisia suomipoprock piisejä, niin se on heti Anssi Kelaa vaikkei olisikaan...jotain on aina tietty pakko päästä sanomaan, ja tähän tyyliin on helppo kommentoida asioita..taitaa olla muoti-ilmiö=).. vaikee ymmärtäätuota kommentia, mutta sanahan on vapaa, ja kirjoitelkaa mielipiteitä.. | |
![]() 16.03.2004 21:14:18 | |
No joo..nää on taas näitä viestejä, eli heti jos on tekstit vähän humoristia niin se klamydia-ripsipiirakka meinikiä... no pillu/auto/amisjutut tästä piisitä mun mielestä ainakin puuttui kokonaan, eli kaukana klmaydia meinigistä. Otteita ko. kappaleen sanoituksista: "Hyvähän se nimi oli antaa, kun en osannut muuta kuin paskaa kantaa", "sun ristimänimesi oli Aadolf, niiku se hitleeri... siis skinien seurassa sä synnyit kunnes karkasit" Siis jos tää ei mene hölmöily-pyllyhuumorin puolelle niin mikä menee? Okei, korjataan määritelmää: Ei Klamydia-Ripsipiirakka, vaan SleepySleepers-Ripsipiirakka! Eikö olekin sananvapaus paska juttu? PAINA TÄSTÄ! Pääset matkalle. | |
![]() 16.03.2004 21:23:14 | |
Mä en kyllä tätä menisi Ripsipiirakkaan enkä Klamydiaan enkä edes Sleepy Sleeperseihin yhdistämään. Aivan eri maailmoista ja sitä paitsi aivan helvetin hyvä biisi ja hyvin toteutettu. En nyt sanoituksia sen kummemmin alkanut analysoimaan, mutta kyllähän niissä jotain ideaakin varmasti on, kun jaksaa alkaa miettimään. Jos olen väärässä, niin korjatkaa. Mutta tosiaankin, todella hyvä kappale ja kyllähän tämä on jo selkeästi vakavempaa kuin ne aiemmat tuotokset. Enpä oikein mitään negatiivista sanottavaa keksi. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! | |
![]() 16.03.2004 22:05:48 (muokattu 16.03.2004 22:07:30) | |
Mitäs vikaa sliippareis on?? Ainakin suomeen kansaa se on uponnu jo monta vuosikymmentä... antaa noitten munkkien tehä tot omaa systeemii jos ne siit tykkää...ainakin kuulostaa kaikesthuolimatta hyvältä... | |
![]() 16.03.2004 22:40:37 | |
Tämäpäs kuulosti hyvältä. Varsinkin laulu. | |
![]() 17.03.2004 10:08:33 | |
Lisäksi Auto-Tune oli säädetty vähän turhan tiukalle, mikä hieman häiritsi kuuntelunautintoa. voipi olla että sinap on lisännyt pilke silmäkulmassa hieman extra mausteena tuota cher-soundia.taustalaulut on veetty ihan prikulleen nuottiin...pientä kuittia suurelle tuotannolle, vaikka pidänkin hyvin tuotetusta kamasta :) kyllä mä vielä jotain tähän keksin... | |
![]() 17.03.2004 12:28:42 | |
Juup. Tässä on tullua kuunneltua munkkeja jo vähän aika ja myös tätä kyseistä biisi ja täytyy vaan todeta, et aivan saatanan upeaa shittiä. Oikeasti, niinku tääki biisi, kunnon paatosta ja sit lähtee. Toimii. Sanotus on tehty tietenki vähä huumorilla, mut toisaalta näinki voi käydä. Laulu saundiki mun mielestä toimii aivan sairaan hyvin. Munkeille terveisiä. ps. Tätä vedetään aina kännissä äijien kans korkealta ja kovaa!!!! Turhaa | |
![]() 17.03.2004 12:37:39 | |
Helvetin hyvä laulaja! Tosi persoonallinen laulusoundi. Aika kikkeli-meiniki tässä biisissä tosin. Tyyliin Stratovarius goes Genesiksen kautta Europe. Tosiaan toi autotune oli perseestä. Sopi kasvottomaan danceen, mutta ei tälläiseen matskuun. Soolo lopussa oli suoraan Ski Or Die pelistä. Mä diggailen Trio Niskaluakauksesta ja tästä tuli paikoitellen se mieleen, mut noi kikkeli tilu jutut vois heittää helvettiin. Tietty tästä tulee heti sellainen fiilis, että ei ole samanlaista bändiä kuullut, mutta samalla tulee sellainen fiilis, että riittänee toi yksi kuuntelukerta. | |
![]() 17.03.2004 12:38:32 | |
Helvetin hyvä laulaja! Tosi persoonallinen laulusoundi. Aika kikkeli-meininki tässä biisissä tosin. Tyyliin Stratovarius goes Genesiksen kautta Europe. Tosiaan toi autotune oli perseestä. Sopi kasvottomaan dance musaan, mutta ei tälläiseen matskuun. Soolo lopussa oli suoraan Ski Or Die pelistä. Mä diggailen Trio Niskaluakauksesta ja tästä tuli paikoitellen se mieleenkin, mut noi kikkeli-tilu-jutut vois heittää helvettiin. Tietty tästä tulee heti sellainen fiilis, että ei ole samanlaista bändiä kuullut, mutta samalla tulee sellainen fiilis, että riittänee toi yksi kuuntelukerta. | |
![]() 17.03.2004 23:22:30 | |
Helvetin hyvä laulaja! Tosi persoonallinen laulusoundi. Aika kikkeli-meiniki tässä biisissä tosin. Tyyliin Stratovarius goes Genesiksen kautta Europe. Tosiaan toi autotune oli perseestä. Sopi kasvottomaan danceen, mutta ei tälläiseen matskuun. Soolo lopussa oli suoraan Ski Or Die pelistä. Mä diggailen Trio Niskaluakauksesta ja tästä tuli paikoitellen se mieleen, mut noi kikkeli tilu jutut vois heittää helvettiin. Tietty tästä tulee heti sellainen fiilis, että ei ole samanlaista bändiä kuullut, mutta samalla tulee sellainen fiilis, että riittänee toi yksi kuuntelukerta. Kiitoksia kehuista ja yritän jatkossa laulaa vielä vähän paremmin=) | |
![]() 19.03.2004 07:57:51 | |
Taattua laatua munkkiveljiltä jälleen, upea sävellys ja sovitus, kuten aina, ja sanat aivan hirveätä paskaa, kuten aina. Nämä "tarina jatkuu biisistä toiseen tai läpi koko levyn" -systeemit eivät ole oikein ikinä minua muutenkaan viehättäneet, mm. YUP:hän tuota aikoinaan harrasti. No, makuasiahan sekin tietysti on, jonkun toisen huumorihermoon tällainen osuu varmasti paremmin. Minusta parasta olisi, jos munkit laulaisivat vaikka latinaksi, ettei tarvitsisi sanoista välittää ollenkaan. Omaperäinen bändi on joka tapauksessa, siitä ei mihinkään pääse. Ja aivan mahtava biisi tämäkin. ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS | |
![]() 19.03.2004 08:34:10 | |
Tämä on kova! Mä tykkään, mä tykkään. "Tänään kaikki on paremmin. Kun sä muutit munavuorelle sun nimi muutettiin.." -kohta on aivan täydellinen. Varsinkin siinä kohtaa tuo lauluefekti kuulostaa upealta. Nuo vanhemmatkin biisit on tullut kuunneltua, mutta tämä on selvästi teidän paras tekele. VOIMAKAS, MIEHEKÄS ADONIUUUUSSS!!!!! pakko kuunnella vielä kerran... Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä. | |
![]() 19.03.2004 16:10:14 | |
Hei, mukavaa että on tullut näin hyvää palautetta! kiitokia ! Jos pyöritte Helsingin ruoholahdella huomenna (la), poiketkaa ihmeessä nuorisotalolla ziikaamassa munkkien tulinen show ::! Munkki pyrogratiaa löytyy runsain mitoin lisää osoitteessa www.munavuori.cjb.net Mitä lukee bordellin ovessa ruokatunnilla?
"LOUNASTAUKO, VETÄKÄÄ KÄTEEN". | |
![]() 19.03.2004 17:35:55 | |
Tää on ihan loistava biisi. miksi ihmeessä sanat ja nimi on oltava huumorillisia? Paskemmillakin bändeillä on levytys sopimus. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme | |
![]() 21.03.2004 16:01:36 | |
Melkosen hyvä biisi, mutta sanat todellakin ärsyttävät. Vievät koko fiiliksen biisistä. Latinaksi laulaminen olisi hyvä idea, tulisipahan ainakin persoonallisuutta. | |
![]() 22.03.2004 10:16:09 | |
kovaa kamaahan tää on ;) Suuraviolliset kuutiopersoonat kokoontuvat joka tiistai kolarin nuorisoseuran talolle kuuntelemaan vastuussa olevat kärsii-kappaletta, jonka jälkeen jokainen uhraa pienimuotoisen muovikappaleen munkkien kunniaksi. -Kolarin sanomat 16.3.2004 lappiin keikalle! | |
![]() 22.03.2004 12:33:06 | |
kovaa kamaahan tää on ;) Suuraviolliset kuutiopersoonat kokoontuvat joka tiistai kolarin nuorisoseuran talolle kuuntelemaan vastuussa olevat kärsii-kappaletta, jonka jälkeen jokainen uhraa pienimuotoisen muovikappaleen munkkien kunniaksi. -Kolarin sanomat 16.3.2004 lappiin keikalle! kolarin sanomat taitaa olla aika kova lehti :) tullaan kun maksatte matkakulut.nyt ollaan heitetty keikkaa miinus-budjetilla :( kyllä mä vielä jotain tähän keksin... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)