geeza 17.06.2010 11:47:01 | |
---|
Mohla: No niidenhän nyt on pitäny lopettaa suurinpiirtein jo ensimmäisen bändipalaverin jälkeen! Joka levy on ollu jossain vaiheessa "viimeinen" jne jne. Kunhan uhoavat. Hyvää musaahan tuo on silti. Mun mielestä tuossa kuitenkin vietetään aika selvä ja kunniottava suruaika yhden jäsenen edesmenon vuoksi. Ja kuten yleensä, niin luultavasti Paul Graykin haluais porukan jatkavan sitä mitä ne tekee. Luulen, että täällä on jengi taas ihan pähkinöinä kun Slipknotista jotain kuullaan tauon jälkeen. Juu eipä ton sorttisia lausuntoja kannata tosissaan noteerata. Varsinkin kun jätkillä tuntuu olevan aika lailla paljon kiinni tässä bändissä. JOHN COLOSSAL |
Skebameizi 17.06.2010 13:43:18 | |
---|
geeza: Juu eipä ton sorttisia lausuntoja kannata tosissaan noteerata. Varsinkin kun jätkillä tuntuu olevan aika lailla paljon kiinni tässä bändissä. Jep, suurimmalla osalla kuitenkin normi päivätyö kutsuis jos laittaisivat pillit pussiin. www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
kyseinen 17.06.2010 13:46:01 | |
---|
Askorbiinihappo: Niinno, itse muodostan mielipiteeni lempibändeistäni musiikin, en tekojen avulla. Mutta eikös ne nimenomaan ole TEKOJA, ne musiikilliset esitykset. War, come with us home! |
Askorbiinihappo 17.06.2010 14:21:56 | |
---|
kyseinen: Mutta eikös ne nimenomaan ole TEKOJA, ne musiikilliset esitykset. No joo, mutta siis :D ymmärsit kuitenkin. Sanotaan sitten että en ulkomusiikillisten tekojen avulla. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
kid ego 18.06.2010 00:03:59 | |
---|
geeza: Se ettei ne lopettanu vaikka lupasivat. Ok, mä en tiennyt, että olivat lopettamassa. Mohla: Mun mielestä tuossa kuitenkin vietetään aika selvä ja kunniottava suruaika yhden jäsenen edesmenon vuoksi. Ja kuten yleensä, niin luultavasti Paul Graykin haluais porukan jatkavan sitä mitä ne tekee. Tälleen mäkin ajattelin. Jos yhtyeen jäsen kuolee bändin ollessa toiminnassa, ei mun mielestäni ole ollenkaan väärin etsiä korvaavaa taiteilijaa. Tietystikään kovin lyhyellä ajalla se ei ymmärrettävästi onnistu, eikä sen tarvitse heti tapahtuakaan. Vastaavia tapauksia on nähty, ja tullaan näkemään jatkossakin. |
Kulkunen 18.06.2010 08:59:55 | |
---|
kid ego: Ok, mä en tiennyt, että olivat lopettamassa. Huhuja tuosta on liikkunut aina vähän väliä levyjen julkaisun yhteydessä, mutta tässä oli puheenaiheena kai enemmänkin se, että bändi uhosi joskus lopettavansa kokonaan jos yksikin jäsenistä lähtee. Eiköhän poikia soittaminen (raha) ja kiertäminen (raha) kiinnosta kuitenkin sen verran että uutta tulee vaikka olisi yksi alkuperäisjäsen jäljellä. Saa nyt vaan nähdä miten käy, kun Gray ilmeisesti oli tärkeä biisintekijä. The downward spiral never ends. |
Mohla 18.06.2010 11:42:20 (muokattu 18.06.2010 11:44:12) | |
---|
Kulkunen: Huhuja tuosta on liikkunut aina vähän väliä levyjen julkaisun yhteydessä, mutta tässä oli puheenaiheena kai enemmänkin se, että bändi uhosi joskus lopettavansa kokonaan jos yksikin jäsenistä lähtee. Eiköhän poikia soittaminen (raha) ja kiertäminen (raha) kiinnosta kuitenkin sen verran että uutta tulee vaikka olisi yksi alkuperäisjäsen jäljellä. Saa nyt vaan nähdä miten käy, kun Gray ilmeisesti oli tärkeä biisintekijä. Ehkä vähän kärjistettyä kuitenkin. Poikia varmaan kiinnostaa soittaminen (elanto) ja kiertäminen (elanto) niin pitkään kuin se suinkin on mielekästä, mutta tuskin nyt mitään GnR -meininkiä tältä bändiltä voi odottaa. Musta on muutenkin typerää jeesustella sitä, että bändien jäsenille raha merkitsee jotain, kun kuitenkin jos homma lähtee noin isolle kun se vaikka Slipknotilla on, niin siitä tulee myös duuni. Kaikki yleensä tekee duunia jotta sais rahaa, joillakin käy tuuri ja pääsee tekemään sellasta duunia josta tykkää. Ei se silti tarkota, että kaikki intohimo hommaan häviää, jos siitä tulee työ jolla saadaan leipää pöytään. Kuitenkin nää musahommat on aika kutsumusammatti. Näin on siis ihan omakohtaisten kokemustenikin perusteella, eikä pelkällä mutulla. EDIT: Tuo jälkimmäinen kappale siis ihan yleisesti, ei mitenkään henk.koht. Kulkusen kommentointia vastaan! ;) "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Kulkunen 18.06.2010 11:47:30 | |
---|
Mohla: Ehkä vähän kärjistettyä kuitenkin. Vähän ehkä. Samaa mieltä myös loppupostauksesi kanssa. The downward spiral never ends. |
tonkkis 20.06.2010 04:42:14 (muokattu 20.06.2010 04:51:31) | |
---|
Onneks kerkesin näkeen ne livenä (eturivistä). Toivottavasti ei lopeta. E. vois kattella disasterpiecesin uudesta telkusta |
Mohla 22.06.2010 12:38:18 | |
---|
"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
ten 24.07.2010 11:44:13 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
M4ss3 m/ 24.07.2010 13:04:15 | |
---|
|
M4ss3 m/: Pienellä mielenkiinnolla odotan, että kenet bändi valitsee uudeksi basistiksi. Cisse Häkkisen Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Rewo 24.07.2010 18:23:44 | |
---|
Eipä oo tääkään orkesteri koskaan iskenyt, Before I Forgetia lukuunottamatta. |
ps3t 27.07.2010 15:25:08 | |
---|
M4ss3 m/: Pienellä mielenkiinnolla odotan, että kenet bändi valitsee uudeksi basistiksi. En yhtään ihmettelisi jos uusi basisti olisi joku bändin nykyisistä jäsenistä. no sense makes sense |
arppah8 27.07.2010 17:44:16 | |
---|
Nyt ois sitten Billy Sheehanilla saumaa, sehän taannoin Riffissä hehkutti kuinka hienoa ois soittaa Slipknotissa kun kukaan ei tunnistaisi maskin takaa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
ten 27.07.2010 21:33:28 | |
---|
Vartija.: En yhtään ihmettelisi jos uusi basisti olisi joku bändin nykyisistä jäsenistä. Veikkailen vähän samaa... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Ihminen? 30.07.2010 21:37:34 | |
---|
Ok, mä en tiennyt, että olivat lopettamassa. Kun nyt tota Joeyn Murderdolls-hommaa alkanut seuraamaan, jossain haastattelusaa lupas että pelkästään fanien takia tekevät vielä ainaki yhden levyn. |
M4ss3 m/ 19.08.2010 21:15:40 | |
---|
|
ramionparas 19.08.2010 22:21:50 | |
---|
M4ss3 m/: http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/News?news_id=99244 Uusi live-dvd Download 09 keikalta. Mukana myös 45-minuuttinen dokumentti AHIG-ajan kiertueelta, uusimmat musavideot ja making of Snuff dokumentti. mahtavaa!!..tuo download keikan katsoinkin suorana kun tuli netis, ja ihan pirun kova..dokumentilta en kyl odota mitään, kun tietää ton shawnin aikasemmat olleet kunnon taidepaskaa..eli on odotettavissa, että kuvataan jotain taivasta ja kuolleita eläimiä..joo, hienoa.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |