Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez S420
1
Tumbbu
22.07.2010 15:41:23 (muokattu 22.07.2010 15:47:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs tommosen kepin oon ostamassa ja tarttisin hiukan apua. Oon kuullut lähes pelkästään haukkuja noista inf1 ja 2 mikeistä, mitkä tossa valmiina on, eli onko ne millään tasolla soitettavat? Raskasta heviä tyyliin Stam1na, Mokoma soittelen. Sitten toi ZR-talla, onkos se mitenkään verrattavissa aitoon Floyd Roseen? Siis ton kepin hinta on Thomannilla 399, elikkä hinta ei ainakaan päätä huimaa.
 
llarppp
22.07.2010 16:30:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tuo ZR-talla paljon parempi kuin Edge III jota löytyy RG-sarjan halvoista. Ei tuo mielestäni paljonkaa aitoa floikkaa muistuta, kerran olen soittanut kyseisellä tallalla varustettua kitaraa ja tykkäsin siitä enemmän kuin entisestä lisenssi floikastani. Kampi liikkuu kepeästi molempiin suuntiin.
 
Ja tosiaan nuo mikithän ovat ihan sudet. Mutta kyllä niillä soittaa paremman puutteessa. ja jos soittelet Stam1naa niin osta 7-kielinen malli.
 
"Every man dies, not every man really lives"
Kibe
22.07.2010 16:55:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo talla on kyllä minusta parhaita kelluvia. Mikit taas suoraan sanottuna melko käyttökelvottomat mihinkään.
 
Tumbbu
22.07.2010 17:57:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en ole kyllä ihan heti mikkejä vaihtamassa niin osaakos kukaan sanoa joitain muita samanhintaisia floikallisia kitaroita edes jonkun verran tasokkaimmilla mikeillä? Lisenssifloikkaa en välttämättä haluaisi, kun sehän pitää sitten kuulemma jossain vaiheessa aitoon vaihtaa.
 
llarppp
22.07.2010 18:07:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päätät kuitenkin joskus ostaa paremman kitaran niin onko sillä niin väliä? Osta joku seiska jos Stam1naa diggaat soitella.
 
"Every man dies, not every man really lives"
Tumbbu
22.07.2010 18:16:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitääpäs kahtella noita seiskojakin. On kyllä käyny monta kertaa mielessä että semmonen pitäis hankkia
 
Shredator
22.07.2010 18:22:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumbbu: Pitääpäs kahtella noita seiskojakin. On kyllä käyny monta kertaa mielessä että semmonen pitäis hankkia
 
Elä turhaan sitä ZR:ää vaihda, kerrassaan mainio talla. Se ei oikeastaan ole floikka sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan oma juttunsa. Pitää vireen loistavasti. Ibanezin mikit on mitä on, mutta mielestäni paremmat kuin monissa muissa halpiksissa. Yleensäkin, tuo S420 on ainakin testaamieni yksilöiden perusteella hintaisekseen varsin mainio keppi.
 
Btw. Euroopan halvimmat Ibanezit löytyy sitten täältä: http://www.markunmusiikki.fi/
 
Nomen est omen.
llarppp
22.07.2010 18:25:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan tuosta samasta kitarasta on 7-kielinen versio. S7420 malliltaan muistaakseni.
 
"Every man dies, not every man really lives"
Tumbbu
22.07.2010 18:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Ihan tuosta samasta kitarasta on 7-kielinen versio. S7420 malliltaan muistaakseni.
 
Kyllä on sen verran paljon kalliimpi (650e), tuo kyseinen malli, että taidan 6-kielisessä pysyä. Ei budjetti kestä kauhean paljon 400 euroa kalliimpia, koska kitara tarvitaan melkein heti niin ei ehdi budjettia kasvattaakkaan. Ja kyllä uskon että nuo inf-mikit kuitenkin nykyisen halppis-deanin (Evo-Xm) mikit voittaa. Toista kitaraani olen siis vasta hankkimassa.
 
ravensoul
23.07.2010 15:35:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumbbu: Kyllä on sen verran paljon kalliimpi (650e), tuo kyseinen malli, että taidan 6-kielisessä pysyä. Ei budjetti kestä kauhean paljon 400 euroa kalliimpia, koska kitara tarvitaan melkein heti niin ei ehdi budjettia kasvattaakkaan. Ja kyllä uskon että nuo inf-mikit kuitenkin nykyisen halppis-deanin (Evo-Xm) mikit voittaa. Toista kitaraani olen siis vasta hankkimassa.
 
Ei sulla kyllä tohon budjettiin kauheasti järkeviä vaihtoehtoja ole jos floikkatyyppinen pitää saada, tuo ZR kun pieksee kaikki uutena tuohon hintaan lähtevät floiderit. Mikit on parempi jättää suosiolla toissijaiseksi asiaksi koska merkkimikkejä ei taida tuon hintaisista muistakaan pahemmin löytyä.
 
Käytettyä 5xx RG:tä saattais tuurilla löytyä, johon olis ehkä mikitkin vaihettu brändituotteisiin.
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Tumbbu
23.07.2010 16:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ravensoul: Ei sulla kyllä tohon budjettiin kauheasti järkeviä vaihtoehtoja ole jos floikkatyyppinen pitää saada, tuo ZR kun pieksee kaikki uutena tuohon hintaan lähtevät floiderit. Mikit on parempi jättää suosiolla toissijaiseksi asiaksi koska merkkimikkejä ei taida tuon hintaisista muistakaan pahemmin löytyä.
 
Käytettyä 5xx RG:tä saattais tuurilla löytyä, johon olis ehkä mikitkin vaihettu brändituotteisiin.

 
Joo samaa mieltä oon tosta floikasta. Kävin tänään Levytukussa ja mukaan tarttui toi s320, eli ton s420 vanhempi versio, jossa ei mitään muuta eroa uuteen ole kuin että siinä on muutama väli vähemmän, ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen sekä tallaan että koko kitaraan
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «