Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 588 89 90 91 92122 123 124 125 126
Cimble
22.07.2010 15:42:03 (muokattu 22.07.2010 17:27:20)
markkuliini: Pukeudun siis tilanteen mukaan.

Nimenomaan. Niin minäkin ja sinä näät siinä jotain mauttomuutta ja tyylirikkoa. Tosin ethän ole nähnyt kuin yhden viisi vuotta vanhan kuvan joltain yksittäiseltä keikalta. Ja jos teksti rock'n roll on huonoa tyyliä, mitä siinä sitten olisi pitänyt lukea? Jazz? RKP? Stockmann vai Suomen Pystykorvien kasvattajayhdistys? Ja miksi vedit esiin selittelykortin, vaikka vaan kerroin kuvani taustoista. Sitä paitsi lookissani ei ollut mitään huvittavaa kyseisellä keikalla. Sitä en tiedä mikä sai sinut kirjoittamaan ja irvuilemaan. Se on mielestäni joko Lemonin puolustaminen, minun tarkoituksellinen dissaaminen, tai sitten joku kimposi mielessäsi kertoessani tuosta esiinvedetystä keikkakuvastani. Ehkä et tykännyt sen huumorimielessä kirjoitetusta rokkipitoisesta testouhosta ja siitä, että siinä mainittiin verrattaessa sana jazz. Ja jos esim. huivi on jonkun mielestä pelleilyä ja pullistelua, niin oh ja voih.

Mainitsemallas keikalla (jos siis tuohon mun kuvaan viittasit, eihän siinä nimittäin näy mihin asti napit on kiinni) tuo mun musta paita ja valkoinen skraga oli oikein hyvä valinta, The Hives-tyylisesti "tyylikästä mutta ei liian konservatiivista." :)

Nyt on markkuliini sanottava, etten käyny katsomassa profiilikuvias. Ylpeänä totean etten mennyt vastaavasti niin alas, että alan puuttua henkilökohtaisuuksiin joidenkin kuvien perusteella ja etsiä niistä jotain irvailtavaa yleisesti tyylistä ja jonkun toimintatavoista. Siltikin, vaikka Lemonin lasit mainitsin. Olen vaan sitä mieltä, että joillakin rokkikeikoilla ei tarvitse pukeutua juhlavasti. Varsinkin rumpaloidessa se on myös epämukavaa. Tosin viimeaikoina mulla on saattanut olla keikoilla musta kauluspaita, mut hihat käärittynä ja napit sen verran auki, että rintakarvat näkyy kuin Ritari Ässällä. :)

Jos sä olet antanut "Popeda-viruksen" mennä jo siihen pisteeseen, että pukuakaan ei voi enää missään käyttää, koska joku luulee insinööriksi, niin se tarkoittaa ikävä kyllä sitä, että enää ei ole mitään tehtävissä ja turha meidän on tästä puhua.

Nyt sinä ohjaat juttua asian viereen. Ja tuo Popedakortin käyttäminen on väsynyttä. Tiedätkö yleensä mitään minun musamausta ja ominaisuuksista? Tuo kuvakin Lacun kans, aika rohkeasti esitit fanikuva- ja fanboy-teorioita, vaikka et edes tiedä missä olosuhteissa, miksi, kuka otti ja ketä tilanteessa oli. Jos sinä olet vaikka Kailiksen, Nykäsen Anssin, Remun tai Apiksen Sipen kans jostain syystä samassa kuvassa, oletko automaattisesti fanikuvauttaja tai fanboy? Kuva nyt on tuolla, kun linkitin sen huvikseen yhdessä ketjussa Lacusta puhuttaessa. En edes halua, että näyn kuvassa tunnistettavasti. Mut nyt en ainakaan ota pois sitä sieltä. :) En ole harrastanut koskaan fanikuvausta, koska en aikuisiällä varsinkaan fanita ketään. Jos minua pyydetään kuvaan jonkun hyvän tyypin ja soittajan kans, niin ihan ongelmitta. Tuo sinun Abe Labourel Jr-tapaus ja fanikuvanottokammosi on ihan eri asia. Mielenkiintoinen tapaaminen tosin ja varmasti hieno kokemus. :)

Edit: Kauluspaidoista offaria: Mä olen viimeaikoina huomannut, että näytän paremmalta monissa kauluspaidoissa kun napit tosiaan on ylös asti kiinni. Ehkä se on se kontrasti, kun näytän muuten lähinnä moottoripyöräjengiläiseltä. 32 vuotiaaksi sitä piti elää, että tuonkin oppii. Tähän asti se ylin on ollut aina defaulttina auki, jos ei ole kravattia. :D

Nyt sinä selität.

Huumorina minäkin sen ensimmäisellä kerran otin. Toisella kerralla alkoi vain huvittaa, ja piti kommentoida. Huumoria siinäkin oli matkassa, en mä riitaa tarkoittanut haastaa, vaan osoittaa ettei tilanne ole ihan niin yksiselitteinen. :)

Pidetään vaan huumorina, oi ihanin markkuliini, mutta minua nyppäsi tuo tarkoitushakuinen ja henkkoht dissaaminen, vaikket mitään asioista tiedäkään. Peace and love! :) Nyt soi California Dreamin' by BB, aina vaan yksi hienoimmista love'n peace-jutuista, vaikkei orkkis olekaan.
markkuliini
22.07.2010 17:34:55 (muokattu 22.07.2010 17:50:59)

Cimble: Nimenomaan. Niin minäkin ja sinä näät siinä jotain mauttomuutta ja tyylirikkoa. Tosin ethän ole nähnyt kuin yhden viisi vuotta vanhan kuvan joltain yksittäiseltä keikalta. Ja jos teksti rock'n roll on huonoa tyyliä, mitä siinä sitten olisi pitänyt lukea? Jazz? RKP? Stockmann vai Suomen Pystykorvien kasvattajayhdistys? Ja miksi vedit esiin selittelykortin, vaikka vaan kerroin kuvani taustoista.

Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään. Se, että vaatetta pitää lukea, on mun mielestä lähtökohtaisesti dorkaa.

Sun pitää ymmärtää se asia, että oma kuvan perusteella ihmiset tekevät johtopäätöksiä, oli ne sitten oikeita tai vääriä. Vaihda kuva, niin ei tarvitse selitellä. Koska sun kuvasta selittäminen kuulosti juuri siltä. Selittelyltä. Että "hei, mutta se onkin keikkakuva, eikä ollut muuta päällepantavaa."

Sanottakoon vielä se, että en mä toki pelkkien kuvien perusteella tee mielikuvaa ihmisistä täällä. Kyllä ne kirjoitukset vaikuttaa myös. Ja sä mainitset kyllä sanan 'rock' enemmän kuin moni muu. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta turha kuitenkaan väittää, etten tiedä mitään sinusta. ;)

Ylpeänä totean etten mennyt vastaavasti niin alas, että alan puuttua henkilökohtaisuuksiin joidenkin kuvien perusteella ja etsiä niistä jotain irvailtavaa yleisesti tyylistä ja jonkun toimintatavoista. Siltikin, vaikka Lemonin lasit mainitsin.

Eli Lemonin videosta kuittailu ei ole henkilökohtaisuuksiin menoa, mutta sun kuvista kuittailu on. Tämä selvä. :)

Edit: Ihan on nyt pakko varmistaa, että oletko oikeasti tuota mieltä. Mulle tulee lähinnä mieleen sana kaksinaismoralismi. :D

Nyt sinä selität.

Mitä minä tuossa offarissa selitin? Sen, että olen viime viikkoina pukeutunut ylin nappikin kiinni? No jopas minua, vanhaa selittelijää. :I

Pidetään vaan huumorina, oi ihanin markkuliini, mutta minua nyppäsi tuo tarkoitushakuinen ja henkkoht dissaaminen.

Samat sanat. :) En mä yritä olla mikään pyhimys tässä, mä olen välillä vittumainen nillittäjä, mä tiedän.
Ja tässä asiassa en voinut hiljaa, koska joissakin (tyyli-)asioissa on todellakin oltava lehmä, jotta voi sanoa että maito on hapanta, jos tiedät mitä tarkoitan. :)

Edit: Mun puolesta voitais palata normaaliin päiväjärjestykseen, eli soittonäytteisiin. Jos mun pointtia ei näillä jorinoilla ymmärrä, niin tukin toistokaan auttaa. Over and out, ainakin yritys. :P
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Cimble
22.07.2010 17:53:14 (muokattu 22.07.2010 17:54:00)
markkuliini: Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään. Se, että vaatetta pitää lukea, on mun mielestä lähtökohtaisesti dorkaa.

Tämä on totta, tiedän. Pidän mm. huippudorkana iskulausetekstipaitojen ostamista. Ja myös hyvin junttimaisena. Edes rock ei ole niin junttia... ;)

Sun pitää ymmärtää se asia, että oma kuvan perusteella ihmiset tekevät johtopäätöksiä, oli ne sitten oikeita tai vääriä.

Kaikkia ei voi miellyttää.

Eli Lemonin videosta kuittailu ei ole henkilökohtaisuuksiin menoa

Ei todellakaan ollut, oli kyse aurinkolaseista.

mutta sun kuvista kuittailu on. Tämä selvä.

Todellakin on, jos aletaan kaivamalla kaivaa sitä sun tätä dissattavaa.

Samat sanat. :) En mä yritä olla mikään pyhimys tässä, mä olen välillä vittumainen nillittäjä, mä tiedän.

Sittenhän meitä on aika monta... :)
markkuliini
22.07.2010 17:59:38

Cimble:
Todellakin on, jos aletaan kaivamalla kaivaa sitä sun tätä dissattavaa.

Niin no... Paita ja huivi onkin sitten vissiin olennaisesti enemmän ja kaivamista ja sitä sun tätä :I
Let's agree to disagree.

Mut hei, viestit lyhenee, se on lupaavaa.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
VeKrio
22.07.2010 18:39:44

Tää alkaa ihanasti lähennellä loppuaan. Mä jo luulin, että oli tohon parin viestin päähän loppunut. Samaan hengenvetoon voin ottaa itselleni tittelin siitä, kuka käyttää eniten sanaa "ihana". Kun musta se on vaan niin ihanan kuvaava wördi. Olisko kellään niitä näytteitä soitosta? Video aina paree!
mukis
22.07.2010 22:31:30

markkuliini: Enpä erityisemmin. :)

Jännä näkökulma. Mun mielestä yksin tehdyissä treenikämppäkuvauksissa (joita en kuvaussessioiksi menisi kutsumaan) saa näyttää about miltä vaan, etenkin kun se soitto on tarkoitettu rumpaleilta rumpaleille. Mutta keikalla (etenkin jos siellä on MAKSANEITA katsojia) mun mielestä pitää panostaa enemmän.
Toki kyllähän Suomessa tuntuu menestyvän bändejäkin jotka näyttävät lavalla siltä kuin olisivat arki-iltana sohvalla katsomassa telkkaria, eli ei se ole menestyksen este välttämättä. :) Mutta mun mielestä, se ettei panosta pukeutumiseen keikalla ollenkaan, on yleisön ylenkatsomista ja aliarviointia.

Tästä olen täysin eri mieltä: mun mielestä saa näyttää ihan mille vaan, jos kuulostaa Jumalaiselta. Ulkomusikaalisuus on ahterista. Tietenkin, jos homman tarkoituskin on olla enemmän teatteria, kuin musiikkiesitys, niin sitten visuaalisuuskin valtaa jalansijaa tärkeyslistalla.
Viina
22.07.2010 22:40:15
Laitetaanpa kolme uutukaista tarjolle!!

http://www.myspace.com/serenitysend
markkuliini
22.07.2010 23:35:01

mukis: Tästä olen täysin eri mieltä: mun mielestä saa näyttää ihan mille vaan, jos kuulostaa Jumalaiselta. Ulkomusikaalisuus on ahterista. Tietenkin, jos homman tarkoituskin on olla enemmän teatteria, kuin musiikkiesitys, niin sitten visuaalisuuskin valtaa jalansijaa tärkeyslistalla.

Käsi ylös kuka meistä kuulostaa jumaiaiselta! :) Anyone...?

Mun mielestä keikat ovat moniaistillinen kokonaisuus, ja yksi aspekti on myös musiikin seksuaalinen voima (jonka olemassaolon moni yrittää kieltää), jota voi visuaalisesti vahvistaa tai jopa täysin nollata. Esimerkkinä funkmusan soitto sen näköisenä, että ujostuttaa.

Jos ulkoiset/visuaaliset tekijät ovat ahterista niin miksi yleisö pitää silmiään auki keikoilla, ja miksi siellä on valomies tekemässä valoja ja savuja? Eikö yleisö tajua, miten ahterista he itse ovat? :P

Mä siis olen sitä mieltä, että keikka on oikeastaan aina myös tavallaan teatteriesitys. Muutenhan yleisö voisi ihan hyvin jäädä kotiin kuuntelemaan levyjä.
Esim. pari kertaa livenä näkemäni Steely Dan on ollut suuri pettymys. Ei kuulosta ihan niin hyvältä kuin levyllä, vaikka siihen pyritään niin soittamisella kuin soundeilla. Ja lavalla ei tapahdu visuaalisesti yhtään mitään. Molemmilla kerroilla heräsi kysymys mitä hittoa mä täällä teen?
Halford
22.07.2010 23:49:02
Ihan vaan täältä white trash puskista vaatimattomasti haluaisin kysellä että mahtoikohan Markkuliini pelata jokin aika sitten kovasti halveksimansa Insinööri-kortin?

Se on syytä meidän rok-junttien olla tälleen varovasti liikkeellä....
Muistakaa nyt sitten, Markkuliini jälleen asetti raja-aidat; jatkossa ei kuvissa ja näytevideoissa saa olla printti- tai bändipaitoja!
markkuliini
23.07.2010 00:21:12

Halford: Ihan vaan täältä white trash puskista vaatimattomasti haluaisin kysellä että mahtoikohan Markkuliini pelata jokin aika sitten kovasti halveksimansa Insinööri-kortin?

Se on syytä meidän rok-junttien olla tälleen varovasti liikkeellä....
Muistakaa nyt sitten, Markkuliini jälleen asetti raja-aidat; jatkossa ei kuvissa ja näytevideoissa saa olla printti- tai bändipaitoja!

Hyvä, että kyselet, sillä selvästikään et lue kovin tarkkaan tai sisäistämisessä on ainakin toivomisen varaa. Selitetään vielä siis.
Mähän sanoin näin "Jos sä olet antanut "Popeda-viruksen" mennä jo siihen pisteeseen, että pukuakaan ei voi enää missään käyttää, koska joku luulee insinööriksi, niin se tarkoittaa ikävä kyllä sitä, että enää ei ole mitään tehtävissä".
Tuossahan minä kritisoin sellaista kouristusmaista ja tarrautuvaa ROK-asennetta, jossa ei uskalleta enää pukeutua tavanomaisesti (vaikka pukuun) siinä pelossa, että vastaantulija luulee "tavalliseksi ihmiseksi". Kritisoin sitä, että luullaan sen sisäisen voiman olevan vaatteissa niinkuin Simsonilla hiuksissa, ja jos vaatteet riisuu, ei voimiin pääse enää takaisin käsiksi. Ei tuolla ollut mitään tekemistä insinööriyden kanssa sinänsä, vaan käytin sitä esimerkkinä rokkarin pelosta.

Ja toiseksi en ole kritisoinut bändipaitoja tahi printtipaitoja, vaan sanonut että mun mielestä on dorkaa se että paidoissa PITÄISI lähtökohtaisesti lukea jotain, esim. joku iskulause. Moni ei tätä paitaa ostaessa ajattele, ja sitten he kulkevat vaatteessa jossa lukee vaikka Superslut tai California Highschool Year 1982 vaikka kävivät Kyröskosken yläasteen ja ovat vielä neitsyitä. Eihän bändi- tai printtipaidan teksti kiinnitä huomiota niin paljoa, mutta pelkkä teksti on aina "statement" ja aika harva oikeasti miettii haluaako sitä sittenkään sanoa jokaiselle vastaantulijalle.
Mulla esim. on nyt päällä paita jossa lukee kuvan yläpuolella "Marvel Super Heroes: Secret Wars". Eikä hävetä. Ilman kuvaa hävettäis, mut mä oonkin tällanen vammane.

Eli herneet nenästä mars mars. Ja jos ei mun sanoja ihan noin mutkalle väännettäis, kiitos. :)
Halford
23.07.2010 00:51:30
markkuliini: Hyvä, että kyselet, sillä selvästikään et lue kovin tarkkaan tai sisäistämisessä on ainakin toivomisen varaa. Selitetään vielä siis.
Mähän sanoin näin "Jos sä olet antanut "Popeda-viruksen" mennä jo siihen pisteeseen, että pukuakaan ei voi enää missään käyttää, koska joku luulee insinööriksi, niin se tarkoittaa ikävä kyllä sitä, että enää ei ole mitään tehtävissä".
Tuossahan minä kritisoin sellaista kouristusmaista ja tarrautuvaa ROK-asennetta, jossa ei uskalleta enää pukeutua tavanomaisesti (vaikka pukuun) siinä pelossa, että vastaantulija luulee "tavalliseksi ihmiseksi". Kritisoin sitä, että luullaan sen sisäisen voiman olevan vaatteissa niinkuin Simsonilla hiuksissa, ja jos vaatteet riisuu, ei voimiin pääse enää takaisin käsiksi. Ei tuolla ollut mitään tekemistä insinööriyden kanssa sinänsä, vaan käytin sitä esimerkkinä rokkarin pelosta.

Ja toiseksi en ole kritisoinut bändipaitoja tahi printtipaitoja, vaan sanonut että mun mielestä on dorkaa se että paidoissa PITÄISI lähtökohtaisesti lukea jotain, esim. joku iskulause.

En tietenkään lukenut tarkkaan enkä ainakaan ymmärtänyt, enhän ole siihen kykeneväinen näillä rahkeilla.
"Tavallinen ihminen" ei pukeudu pukuun muualla kuin häissä ja hautajaisissa. Ja jaskakeikalla. Paitsi insinööri.

Ja tämä seuraava on suoraan sulta lainattua, konditionaalin lisäsit vasta nyt:

"Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään. Se, että vaatetta pitää lukea, on mun mielestä lähtökohtaisesti dorkaa."
markkuliini
23.07.2010 01:03:43 (muokattu 23.07.2010 01:07:36)

Halford:
Ja tämä seuraava on suoraan sulta lainattua, konditionaalin lisäsit vasta nyt:

"Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään. Se, että vaatetta pitää lukea, on mun mielestä lähtökohtaisesti dorkaa."

Eikä sen merkitys muutu yhtään, koditionaalilla tai ilman. Luehan vielä kerran ja asiayhteydessä:
Kysymys oli kutakuinkin "Mitä paidossa sitten pitää lukea?"
Ja vastaus on "Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään." Eli ei niissä ole pakko lukea mitään.
Huomioithan että 'pidä' ei ole sama asia kuin 'saa'. Ei tuota asiayhteydessään nyt luulisi olevan niin vaikea olevan tajuta.
Ei sulla nyt ole tässä oikein pohjaa väännölle joten annettaisko olla? :)

Ja vielä tuosta insinööri-jutusta...
Onko mitään mitä minä voisin tehdä lievittääkseni mielipahaa jota tuo ajattelematon insinööri-sanan käyttö on selvästikin aiheuttanut?
Anteeksipyyntö?
Rahallinen korvaus?
Julkinen jalkapuurangaistus? :)
markkuliini
23.07.2010 01:43:41 (muokattu 23.07.2010 01:49:07)

Halford: Joo, olet oikeassa, ei tässä nyt ehkä ole oikein mehevän väännön paikkaa, prkl.

Siltikin lause "Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään" on ehdottomampi kuin lause "Ei paidoissa pitäisi lukea yhtään mitään." Kyllä konditionaalilla on merkitystä.

Edelleenkin, asiayhteydessään se ei muuta yhtään mitään. Muista mitä kysyttiin. Isi:n lisäykseen tarttuminen oli täydellisen epäolennaista, mutta niinhän sitä usein käy kun ei ole hyvä paikka alkaa vääntämään. :)

Toi inssicase. Minullehan ei insinööri-sanan käyttö aiheuta minkäänlaista ahdistusta oli se sitten positiivisessa, negatiivisessa tai jopa humoristisessa asiayhteydessä. Kommenttini johtui sinun taannoisesta pedot ylösnostavasta närkästyksestäsi käytettyäni insinööri-sanaa kommenteissani koskien poikani rumpalointinäytteitä.

Ai saakeli, tuo keskustelu ja vielä samassa ketjussa. Olin jo unohtaunut. No nyt tämä saa jotain taustaa. :D
No, täytyy kuitenkin sanoa, että ihan samalla tavalla se juttu sieltä aiemmasta pisti vieläkin omaan silmään, eikä tuntunut "reilulta kortilta." Ja kertauksen vuoksi, itse käytin sanaa esimerkkinä jostain yleisestä ammatista joka ei ole muusikko. Eli, ei, en pelannut insinöörikorttia. Pelkkä sanan maininta ei riitä korttipelin aloitukseen. :P

Lintuja mukaillen kylvetys voisi olla hyvä korvaus.

Missä biisissä tuo oli?
Epämuusikko
23.07.2010 08:39:12
Mikä helvetti teitä vaivaa?
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Strumbali
23.07.2010 09:33:41
Viina: Laitetaanpa kolme uutukaista tarjolle!!

http://www.myspace.com/serenitysend

Kuinka suurelta osin tuo oli omaa tuotantoa? (nauhoitus.. miksaus..) Periaatteessa tuossa on mun mielestä rahkeita kyllä. Tuo musiikinlaji on aika vaikea toteuttaa siten, että kuulostaisi omanlaiseltaan ja freshiltä. Jos on bändi ja sen haluaa sijoittaa johonkin (metalli)genreen, niin on ihan hauska laittaa genretyyppi hakusanaksi myspaceen ja katsoa paljonko tulee muita saman lajin yrittäjiä. ; ) Täytyy kuulostella joskus paremmilla luureilla ja ajalla...

Kovasti keskustelua herättäneet aurikolasit pistivät silmään myös itselläni. Munsta ne oli hauskat, videon loppu mukaan lukien. Pitäähän ne lasit päästä sisällä ottaa, kun käy välillä vähän testailemassa rumpusettiä. Sitten takas ulos hengailemaan. ; ) Niissä aikaisemmissa Lemonin pätkissä oli jännä fiilis...
Mähän sanoin, että sä sanoit.
Halford
23.07.2010 10:14:59
Ai saakeli, tuo keskustelu ja vielä samassa ketjussa. Olin jo unohtaunut. No nyt tämä saa jotain taustaa. :D
No, täytyy kuitenkin sanoa, että ihan samalla tavalla se juttu sieltä aiemmasta pisti vieläkin omaan silmään, eikä tuntunut "reilulta kortilta." Ja kertauksen vuoksi, itse käytin sanaa esimerkkinä jostain yleisestä ammatista joka ei ole muusikko. Eli, ei, en pelannut insinöörikorttia. Pelkkä sanan maininta ei riitä korttipelin aloitukseen. :P

Missä biisissä tuo oli?

Ei biisissä, vaan vanhassa hauskassa sketsissä:

http://www.youtube.com/watch?v=tae5RYo_Vy8
markkuliini
23.07.2010 11:14:25

Epämuusikko: Mikä helvetti teitä vaivaa?

Kolmas helvetti vasemmalta lukien. :P
Viina
23.07.2010 18:55:21
Strumbali: Kuinka suurelta osin tuo oli omaa tuotantoa? (nauhoitus.. miksaus..) Periaatteessa tuossa on mun mielestä rahkeita kyllä. Tuo musiikinlaji on aika vaikea toteuttaa siten, että kuulostaisi omanlaiseltaan ja freshiltä. Jos on bändi ja sen haluaa sijoittaa johonkin (metalli)genreen, niin on ihan hauska laittaa genretyyppi hakusanaksi myspaceen ja katsoa paljonko tulee muita saman lajin yrittäjiä. ; ) Täytyy kuulostella joskus paremmilla luureilla ja ajalla...

Kovasti keskustelua herättäneet aurikolasit pistivät silmään myös itselläni. Munsta ne oli hauskat, videon loppu mukaan lukien. Pitäähän ne lasit päästä sisällä ottaa, kun käy välillä vähän testailemassa rumpusettiä. Sitten takas ulos hengailemaan. ; ) Niissä aikaisemmissa Lemonin pätkissä oli jännä fiilis...

Tällä Dead waters promolla kaikki on omaa tuotantoa.. Nauhotettiin reeniksellä ja miksauksen/masteroinnin on laulaja/kitaristi hoitanut kotonaan
JGroover
23.07.2010 20:35:34 (muokattu 23.07.2010 20:38:52)
markkuliini: Ei paidoissa pidä lukea yhtään mitään. Se, että vaatetta pitää lukea, on mun mielestä lähtökohtaisesti dorkaa.

Off-topicin off-topicia:
Tuo on kyllä äärimmäisen kova tie tälläsenä printtipaitojen kulta-aikana. :D Olin kyllä vielä muutama vuosi sitten vahvasti samaa mieltä, mutta sitten mureni selkäranka - nyt ehkä viis viimeisintä ostettua t-paitaa on juurikin noita. Mut täytyy kyllä sanoa, että on melkosen tärkeetä perehtyä niihin paidan teksteihin ennen ostoa. Itsensänolaamisen riski kasvaa muuten liian suureks.. :) Omissa kuvissa on muuten kuva, jossa mulla on paidassa vanhoja hevoskärryjä (kyllä, dorkaa), mutta kauas tuo näyttää hienolta sekamelskalta. Me likes.

Insinööri-läppä on asia, joka sattuu pahasti. Siispä, mitä pidemmälle insinööriopinnot näin vanhemmalla iällä etenee, sen pidemmäks kasvaa tukkaa. Voiko uskottavalla rumpalilla olla huoliteltu ulkonäkö? Ei. Entä voiko insinööri näyttää Dave Grohlilta? Ei. Selkeesti identiteettikriisiä pukkaa päälle.. :)
Rough'n tough. Tä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)