Aihe: RIP Paul Gray (Slipknot)
1 2 3
M4ss3 m/
28.05.2010 21:23:39
All Reggae: En varmana, muistikuvat on niin tarkat. Onko nää jäbät esiintyny muiden videoilla?

No ei nyt ainakaan kokonaisena bändinä.
All Reggae
28.05.2010 21:25:16

M4ss3 m/: No ei nyt ainakaan kokonaisena bändinä.

Hemmetti. Oisko näin että aika päässyt kopeloimaan muistojani. Paskaa en silti syö, en luovuta vielä.
Viui
28.05.2010 21:56:42
All Reggae: Hemmetti. Oisko näin että aika päässyt kopeloimaan muistojani. Paskaa en silti syö, en luovuta vielä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Slipknot#Videot

No siitä kattomaan kaikki videot läpi ja jos rosikiksia ei näy, niin paskaa naamaan.
Exhausted
29.05.2010 11:25:06

M4ss3 m/: keikoillakin on aina esiinnytty ilman poissaolevia jäseniä ja jos on esim. rumpali ollut poissa niin sitten ei hankita tuurajaa.

Pakko oikaista sen verran, että kesällä 2005, esimerkiksi Provinssirockissa bändi esiintyi ilman klovnia, jolla oli virallisen selityksen mukaan perhehuolia. Klovnin maski toki oli lavalla, mutta yhdellä perkussiosetillä hoidettiin biisit.
moderndrummer88
29.05.2010 12:01:57
Exhausted: Pakko oikaista sen verran, että kesällä 2005, esimerkiksi Provinssirockissa bändi esiintyi ilman klovnia, jolla oli virallisen selityksen mukaan perhehuolia. Klovnin maski toki oli lavalla, mutta yhdellä perkussiosetillä hoidettiin biisit.

Keikka oli varmaan todella pliisu ja mitäänsanomaton ilman sitä lisäkolinaa.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
All Reggae
29.05.2010 15:24:59 (muokattu 29.05.2010 15:25:20)

Exhausted: Pakko oikaista sen verran, että kesällä 2005, esimerkiksi Provinssirockissa bändi esiintyi ilman klovnia, jolla oli virallisen selityksen mukaan perhehuolia. Klovnin maski toki oli lavalla, mutta yhdellä perkussiosetillä hoidettiin biisit.

Eikö Masse juuri tätä tarkottanu? Kun joku jää pois ni vedetään ilman tuuraajaa "vajaalla miehistöllä"
Exhausted
29.05.2010 17:09:53

All Reggae: Eikö Masse juuri tätä tarkottanu? Kun joku jää pois ni vedetään ilman tuuraajaa "vajaalla miehistöllä"

Niinhän se muuten tais ollakin nyt kun katson tarkemmin. My bad.
M4ss3 m/
29.05.2010 22:35:52 (muokattu 29.05.2010 22:36:25)

Joo tuota oli jotenkin vaikein sanoin kuvata, mutta sitä juuri tarkoitinkin, että esiinnytään sitten vaikka ilman kaikkia jäseniä, mutta varajäseniä ei ole.

Edit: Hidasssss
rapture
30.05.2010 00:50:56
pehko: tässäki pändissä on noin 4 täysin turhaa jätkää.

Informaatiokameli: Jos nämä neljä turhaa tyyppiä ovat edes hiukan mukana biisinteossa tai edes nostattamassa iloista yhteishenkeä yhtyeessä, eivät he minusta turhia ole. Ja vaikka keikalla hakkavatkin vain roskiksia, niin varmasti ovat niille bändin tärkeille jäsenille kaikkea muuta kuin turhia.

EDIT: Vaikka siis kyllähän ne aikuisten oikeasti on ihan turhia nuo roskistenhakkajat.

Niitten paukuttelijoiden ainoa oikeasti hyödyllinen homma on live showssa, ainakin klovni on alkuaikoina ahkerasti tapellut muiden esiintyjien kanssa. Eivät taida edes osallistua biisien tekoon, oishan se melko helppo keino tienata elanto :D
--Tomppa--
30.05.2010 02:53:18
Olihan tuo 09 keikka Ruississa jotakin joo'o. Sääli että tuli missattua puolet keikasta ku tuli rönyttyä ympäri festarialuetta yhen tutun perässä. S/t on aika kova lätty.
Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa.
M4ss3 m/
30.05.2010 11:33:58
rapture: Niitten paukuttelijoiden ainoa oikeasti hyödyllinen homma on live showssa, ainakin klovni on alkuaikoina ahkerasti tapellut muiden esiintyjien kanssa. Eivät taida edes osallistua biisien tekoon, oishan se melko helppo keino tienata elanto :D

Clown ainakin uusimmalla levyllä tainnut pari biisiä tehdä.
maggot_76
19.07.2010 15:40:35
R.I.P Paul Gray.. Minun lempi bändi ollut jo monta vuotta onneksi olen ollut 2 keikalla.. :( :( :( Toivottavasti ei nyt lopettaisi :S
Askorbiinihappo
20.07.2010 13:38:06

maggot_76: R.I.P Paul Gray.. Minun lempi bändi ollut jo monta vuotta onneksi olen ollut 2 keikalla.. :( :( :( Toivottavasti ei nyt lopettaisi :S

Eivät ne vissiin lopettamassa olleetkaan...? Eiks jotain taukoa vaan väsäilleet.
" Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero
masterhat
20.07.2010 18:58:28
M4ss3 m/: Herrankiitos, että ehdin Knotin nähdä silloin 08 syksyllä.

mäkin näin pariin kertaan orkesterin, vaikkei suosikkeihin teini-iän jälkeen kuulunutkaan. mutta eka levy kyl ihan mieletön edelleen.

kevytmullat, ja oli kyl energinen ja mahtava liva-akti.
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
ten
24.07.2010 11:43:02
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
maggot_76
19.01.2011 20:01:06
Slipknot Jatkaa on jo TOURISSAKIN keikkoja!! ja on tulossa uusi levy katsokaa slipknotin sivuilta :) THIS IS AWESOME!!
M4ss3 m/
19.01.2011 20:57:04
maggot_76: Slipknot Jatkaa on jo TOURISSAKIN keikkoja!! ja on tulossa uusi levy katsokaa slipknotin sivuilta :) THIS IS AWESOME!!

OMGOMG, ei nuo keikatkaan ole tuolla tourissa ollutkaan kuin jotain 1-2 kuukautta jo.
....ieeesssssss
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)