ruusteri 20.06.2010 18:14:23 | |
---|
Juicy: 00358-sarja korvaa sun puhelinnumeron ensimmäisen nollan. Eli jos se on vaikka 0401234567 niin ilmoitat sen 00358401234567. Tulipas esimerkillinen vastaus, kiitoksia! "Damn good coffee, and hot!" |
pietari-poika 12.07.2010 16:27:44 | |
---|
Tilasin juuri kaikenlaista sälää thomannilta, mm. kaksi t.bone SC-400 mikkiä ja ne tulivat äsken ja nyt huomasin että tässä onkin vain yksi mikki! No, nyt lähti viestiä thomannille päin, katotaan miten saadaan asia hoidettua. |
Eemelii 13.07.2010 12:02:08 (muokattu 13.07.2010 12:25:05) | |
---|
Viime keskiviikkoiltana tilasin rumpukalvot, seuraavana päivänä paketti lähetetty ja tänään tuli kotiovelle(Kuopioon). Nopea toimitus ja pakettikin on kunnossa, erinomaista toimintaa Thomannilta! Kohta avaamaan paketti...:) E: Pjärkele! Luulin että mun basari on 22", mutta sehän onkin 20"! No, eikun väärät kalvot takaisin Thomannille ja uudet tilalle.. A signature Hammet wah? Probably doesn't have an off button. |
UncleFester 13.07.2010 13:23:17 | |
---|
Meiltä muutama jannu tilasi pientä sälää Thomannilta. Mulla tilaukseen lähti piuhoja siten että halusin - 1kpl 6m piuhaa - 1kpl 60cm piuhaa - 2kpl 30cm piuhaa - 4kpl 15cm piuhaa Perille tuli - 1kpl 6m piuhaa - 1kpl 30cm piuhaa - 7kpl 15cm piuhaa Eli hirveästi oltu varmaan jaksettu panostaa kun nakeltu pikkusälät laatikkoon.. eikä jaksa reklamoida mistään pikkupiuhoista. Harmitti vain. www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa! |
Krice 13.07.2010 13:43:51 (muokattu 13.07.2010 13:44:09) | |
---|
UncleFester: eikä jaksa reklamoida mistään pikkupiuhoista. Jaksa nyt vaan (vaikka vain lähettämällä sähköpostia ilman vaihto-operaatiota). Eihän ne muuten tiedä, että jokin on mennyt pieleen. Muistaakseni ne on uusineet tilatkin äskettäin, joten ongelmia saattaa esiintyä. |
Rimpitzki 19.07.2010 13:06:35 | |
---|
No kertokaas minkälaista tää thomannin pakkaaminen on? Minkä näköstä pakettia sieltä tulee? -Rock On!!- |
poppamies 19.07.2010 13:10:14 | |
---|
Rimpitzki: No kertokaas minkälaista tää thomannin pakkaaminen on? Minkä näköstä pakettia sieltä tulee? Hyvin kai nu on pakattu. Osa tulee alkuperäisissä pakkauksissaan ja kun tilaa useampaa tuotetta ne laitetaan isompaan pahvilaatikkoon ja paljon kuplamuovia sekaan. Ei ole koskaan pakkaamisen suhteen ollut mitään ongelmia. Päinvastoin todella hyvin pakattuja kaikki. Lord Of The Strings |
Robert 19.07.2010 16:13:53 | |
---|
Rimpitzki: No kertokaas minkälaista tää thomannin pakkaaminen on? Minkä näköstä pakettia sieltä tulee? Hyvin on pistetty kamat pakettiin. Pehmustetta on vähintäänkin riittävästi. |
Rimpitzki 19.07.2010 18:24:06 | |
---|
Jepjep. No tilasin tuossa eilen kitaran ja laukun ja muuta pientä. Sitten kirjotin sinne loppuun että voisitteks laittaa sen kitaran sinne keissiin (englanniks). Mutta nyt sähköpostiin tuli tiedot tilauksista ja että ne on lähettäny kaks pakettia, toine painaa +5kg ja toine +4kg eli luultavasti keissi ja kitara on eri boxeissa. Ei sillä että se nyt niin haittas mut aattelin vaa että kitaralle ois kivempi matka sieltä saxasta tänne suomee. -Rock On!!- |
tender.insanity 20.07.2010 14:23:40 | |
---|
Mitenkäs kitaran palautus Thomannille onnistuu, kun ei ole laatikkoa enää olemassa? |
tender.insanity: Mitenkäs kitaran palautus Thomannille onnistuu, kun ei ole laatikkoa enää olemassa? Haet paikallisesta musaliikkeestä sopivankokoisen kitaralaatikon. Niillä niitä on ylimääräisiäkin. Lord Of The Strings |
Andy Six 20.07.2010 21:06:30 | |
---|
poppamies: Haet paikallisesta musaliikkeestä sopivankokoisen kitaralaatikon. Niillä niitä on ylimääräisiäkin. Juu,ja ne antaa niitä riemuiten,kun sanot palauttavasi jotain Thomannille,tuolle suomalaisen soitinkauppiaan arkkiviholliselle....=) |
Stain 30.07.2010 12:03:42 | |
---|
Onhan tämä vähän hanurista. Tilasin kitaran kun näytti että erä saapuu 23.7. Ei kuulu mitään ja nyt sitten katsoin sivuja niin siellähän lukee että tuotetta ei varastossa eikä uudesta erästä mitään tietoa. Sähköpostia lähetin kaksi päivää sitten eikä minkäänlaista vastausta. Aikaisemmat kaupat ovat sujuneet hyvin niin kyllähän tämmöinen ottaa päähän. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Andy Six 30.07.2010 14:47:10 | |
---|
Stain: Onhan tämä vähän hanurista. Tilasin kitaran kun näytti että erä saapuu 23.7. Ei kuulu mitään ja nyt sitten katsoin sivuja niin siellähän lukee että tuotetta ei varastossa eikä uudesta erästä mitään tietoa. Sähköpostia lähetin kaksi päivää sitten eikä minkäänlaista vastausta. Aikaisemmat kaupat ovat sujuneet hyvin niin kyllähän tämmöinen ottaa päähän. Joo...Mulle kävi kerran niin,että tilasin kitaran ja maksoin sen tilisiirrolla,joka kestää pari päivää tapahtua..Tällävälin se ainoa kappale sitä kitaraa oli myyty mun edestäni...Minä hölmö kun ihan oikeasti luulin, että mulla oli jonkinlainen varaus siihen nuo pari päivää...Peruutin tilauksen,koska lisää oli tulossa kuukausien päästä... |
Matti 30.07.2010 16:49:28 (muokattu 30.07.2010 16:49:48) | |
---|
Stain: Onhan tämä vähän hanurista. Tilasin kitaran kun näytti että erä saapuu 23.7. Ei kuulu mitään ja nyt sitten katsoin sivuja niin siellähän lukee että tuotetta ei varastossa eikä uudesta erästä mitään tietoa. Sähköpostia lähetin kaksi päivää sitten eikä minkäänlaista vastausta. Aikaisemmat kaupat ovat sujuneet hyvin niin kyllähän tämmöinen ottaa päähän. Bassonuppia ostaessa kävi joskus niin, että näytti ensin varastossa olevan tavaraa, mutta kun tilaus oli lähetetty niitä ei sitten löytynytkään ja uutta erää lupasivat vasta kuukausien päähän. En sitten suostunut vaihtamaan tilaustani ja valitin, että tarvis vehkeet heti kuten luvattiin eikä vuosien päästä. Parin päivän päästä oli paketti postissa. Olivat löytäneet jostain salaperäisestä jemmasta ilmeisesti ylimääräisen kappaleen. |
Juicy 30.07.2010 18:00:20 (muokattu 30.07.2010 18:03:16) | |
---|
Matti: Bassonuppia ostaessa kävi joskus niin, että näytti ensin varastossa olevan tavaraa, mutta kun tilaus oli lähetetty niitä ei sitten löytynytkään ja uutta erää lupasivat vasta kuukausien päähän. En sitten suostunut vaihtamaan tilaustani ja valitin, että tarvis vehkeet heti kuten luvattiin eikä vuosien päästä. Parin päivän päästä oli paketti postissa. Olivat löytäneet jostain salaperäisestä jemmasta ilmeisesti ylimääräisen kappaleen. Mä yritin vastikään tilata yhtä äänikorttia, aluksi näkyi että "tuote on saatavilla yleensä noin viikossa." Parin viikon odottelun jälkeen tuotetta ei ollutkaan enää saatavilla, ja kysyttäessä s-postilla seuraavaa erää olisi pitänyt odotella syyskuuhun asti. Ja siis heinäkuun alussa tilauksen tein alunperin... Pitäkööt tunkkinsa. E: Muut kamat mitä tilasin samalla tuli ok, suht nopeasti vieläpä. Mitä nyt viikko meni selvittelyyn, kun jälkitoimitus sen äänikortin kohdalla ei toiminutkaan kun olin tilauksen maksanut paypalilla. Eli jouduin tilaamaan sen uudelleen, ja laittamaan viestiä sen yhteydessä että kyseessä on jälkitoimitus edelliseen tilaukseen. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Andy Six 30.07.2010 18:20:35 | |
---|
Juicy: Mä yritin vastikään tilata yhtä äänikorttia, aluksi näkyi että "tuote on saatavilla yleensä noin viikossa." Parin viikon odottelun jälkeen tuotetta ei ollutkaan enää saatavilla, ja kysyttäessä s-postilla seuraavaa erää olisi pitänyt odotella syyskuuhun asti. "Tuote on saatavilla yleensä noin viikossa" tarkoittaa Thomannilla kokemukseni mukaan juuri sitä,ettei ole eikä tule...En ikinä tilaa mitään tavaraa jolla on tuo varasto-status.... |
Krice 31.07.2010 00:52:32 | |
---|
CeeCeeÄr: "Tuote on saatavilla yleensä noin viikossa" tarkoittaa Thomannilla kokemukseni mukaan juuri sitä,ettei ole eikä tule... Kyllä sitä luultavasti tulee jos se ei ole loppuunmyyntierää kuten jotkut tuotteet luonnollisesti ovat (tuotteen valmistus on lopetettu). Jos haluaa tilauksen nopeasti niin kannattaa tilata sellaista tavaraa, jota on varastossa. Se on varmaan itsestäänselvää, että jos ei ole varastossa niin sitten joutuu odottelemaan. Äskettäin tilausta tehdessä huomasin, että paria tavaraa ei ollut varastossa, joten jätin ne pois tilauksesta. Ei ollut kiirettä saada niitä, joten ehtii myöhemminkin katsoa mika on tilanne ja tehdä sitten uusi tilaus kun varasto näyttää vihreää, tai mahdollisesti tilata muualta. |
Sonormies 31.07.2010 03:22:19 | |
---|
Eemelii: Pjärkele! Luulin että mun basari on 22", mutta sehän onkin 20"! No, eikun väärät kalvot takaisin Thomannille ja uudet tilalle.. Toivottavasti saat maksaa uusien kalvojen postikulut ihan itse. Meitä muita ei huvita maksella tumpeloiden postikuluja omissa tilauksissamme... Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Abgrund 01.09.2010 10:37:12 | |
---|
Voiko UPS:lle maksaa Visa Electronilla kotiovella? (Sori jos tätä on käsitelty jo aiemmin). Älä ala mulle! |