Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lisenssifliokan tilalle originaali..
1
MrLinssi
19.07.2010 16:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä olen tässä itsekseni kironnut tämän LTD MMV-08FD mallin lisenssitallan alimpaan helvettiin.(Kitara on muuten varsin mainio kapistus) Ja olen päättänyt heittää lisenssipaskan menemään ja korvata sen origiinaalilla.Kysymys on siis,että pystyykö sen originaalin asentamaan siihen kitaraan ilman sen suurempia ongelmia?
 
Jeszse
19.07.2010 18:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin samaa työstöö omaan razorbackiin kans, kunhan nyt saa rahaa sen laitoksen ostamiseen.
 
Ei siinä mun mielestä pitäs olla hienoviritystä lukuunottamatta mitään sen ihmeellisempää ku osat pois ja uudet tilalle -meininki. Onks tälle jotain faq:a?
 
lavaamo
19.07.2010 18:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Meinasin samaa työstöö omaan razorbackiin kans, kunhan nyt saa rahaa sen laitoksen ostamiseen.
 
Ei siinä mun mielestä pitäs olla hienoviritystä lukuunottamatta mitään sen ihmeellisempää ku osat pois ja uudet tilalle -meininki. Onks tälle jotain faq:a?

 
Jos mitat on samat ja uudet tolpat menee vanhojen ankkurien kierteelle, niin eipä siinä muuta kuin vanha pois ja uusi tilalle. Kannattaa muuten sitten se satulakin vaihtaa.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Jeszse
19.07.2010 18:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Jos mitat on samat ja uudet tolpat menee vanhojen ankkurien kierteelle, niin eipä siinä muuta kuin vanha pois ja uusi tilalle. Kannattaa muuten sitten se satulakin vaihtaa.
 
Tokitoki. Eikös noissa ofr-paketeissa oo koko setti satuloineen? Käsittääkseni ainakin on. Mulla on tossa yks satulan lukkopalaki halki, pitää silti vireen aika hyvin kohdallaan. Ajattelin tossa koulun alkaessa syksyllä käydä tilaamassa koneistajilta muutaman varapalan siihen. Suunnittelupuolella ku oon ni voin komeesti piirtää kuvatki. :D
 
lavaamo
19.07.2010 18:19:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Tokitoki. Eikös noissa ofr-paketeissa oo koko setti satuloineen? Käsittääkseni ainakin on. Mulla on tossa yks satulan lukkopalaki halki, pitää silti vireen aika hyvin kohdallaan. Ajattelin tossa koulun alkaessa syksyllä käydä tilaamassa koneistajilta muutaman varapalan siihen. Suunnittelupuolella ku oon ni voin komeesti piirtää kuvatki. :D
 
Joo kyllä se satula tapaa mukana tulla, tarkoitan vain että muistaa vaihtaa myös sen. Ja kannattaa muistaa että niitä satuloita on useampaakin eri mallia.
 
Niitä lukkopaloja kyllä saa parilla eurolla, eli tuskin kannattaa alkaa itse tekemään.. :)
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
MrLinssi
19.07.2010 18:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Tokitoki. Eikös noissa ofr-paketeissa oo koko setti satuloineen? Käsittääkseni ainakin on. Mulla on tossa yks satulan lukkopalaki halki, pitää silti vireen aika hyvin kohdallaan. Ajattelin tossa koulun alkaessa syksyllä käydä tilaamassa koneistajilta muutaman varapalan siihen. Suunnittelupuolella ku oon ni voin komeesti piirtää kuvatki. :D
 
Ainakin Thomanilla löytyy reilulla parillasadalla paketti,jossa tuli koko systeemi elikkä jouset,ite floikka(Tietenkin!) jne. :D
 
the-Antero
20.07.2010 12:47:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älkää kiristäkö niitä lukkoja niin tiukalle, ei Floikka vaadi sitä toisin kuin Kahler jossa ne täytyy kiristää todella tiukalle :D
 
Shredator
20.07.2010 13:02:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistutan, että OFR:ää ei sitten kannata ostaa pakettina, mikäli haluaa päästä mahdollisimman halvalla. Sen pystyy kokoamaan myytävistä irtonaisista varaosista, jolloin kokonaiskustannuksissa säästää pitkän pennin. Itse kokosin oman Schallerin OFR:n Beatmanilta, Musamaailmasta ja Millbrookista ostetuista osista. Säästöä tuli n. 50-70 euroa verrattuna valmiiseen pakettiin.
 
Nomen est omen.
d3monilaama
20.07.2010 14:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Muistutan, että OFR:ää ei sitten kannata ostaa pakettina, mikäli haluaa päästä mahdollisimman halvalla. Sen pystyy kokoamaan myytävistä irtonaisista varaosista, jolloin kokonaiskustannuksissa säästää pitkän pennin. Itse kokosin oman Schallerin OFR:n Beatmanilta, Musamaailmasta ja Millbrookista ostetuista osista. Säästöä tuli n. 50-70 euroa verrattuna valmiiseen pakettiin.
 
Eipäs ole käynyt tuollainen ollenkaan edes mielessä. En kyllä tällä hetkellä yhtään floikkakitaraa omistakaan, mutta täytyypä laittaa korvan taakse tulevaisuuden varalta.
 
Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta.
hevi-ipa
22.07.2010 14:59:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itellä on ainakin lisenssi tallat pelittäneet kuin unelma, ainoa vika on vaan kielten vaihdon jälkeen kun ne venyy ja paukkuu että löytää "paikkansa" mut tosissaan olen orginaaleja harkinnut kuitenkin.
 
HELLYEAH!!!
Antti1
22.07.2010 15:23:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan samalla tavalla jokaisella tallalla kielet venyvät aikansa. Sen takia niitä aina suositellaan venytettäväksi kunnolla ennen soittoa.
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «