pekkajau 19.07.2010 00:39:41 | |
---|
|
mack the knife 19.07.2010 09:56:32 | |
---|
COVS n:o 1. |
Epämuusikko 19.07.2010 10:54:12 | |
---|
mack the knife: Vittu, äitis on. Olipa tosi iso yllätys että heti tuli dissausta. Älä kiroile. Olen Mezzoni kuunnellut, Make it Funkystä tein jopa lapun. Hyviä soittajia ne on. Osassa biiseistä vois olla enemmän "särmää". That's it. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
rintapek 19.07.2010 11:56:12 | |
---|
riff: Hoho! Eilen oltiin bilebändin kanssa hääkeikalla ...) Häävalssien jälkeen on tavattu aloittaa "Pillitä Elli, pillitä." One kind of music only - the good kind |
Epämuusikko: Älä kiroile. Olen Mezzoni kuunnellut, Make it Funkystä tein jopa lapun. Hyviä soittajia ne on. Osassa biiseistä vois olla enemmän "särmää". That's it. En kiroile. Joskus vaan on tuntunut, että se bändi on niiden joukossa, josta ei saa tykätä. Samoin kuin joku että Dylanista taas on pakko. COVS n:o 1. |
EP 19.07.2010 13:50:52 | |
---|
mack the knife: En kiroile. Joskus vaan on tuntunut, että se bändi on niiden joukossa, josta ei saa tykätä. Samoin kuin joku että Dylanista taas on pakko. Siis mitä pirua, itsehän sä päätät mistä tykkäät?? Niin mä ainakin teen, mut onhan se kiva jos joku muukin tykkää samoista asioista, mutta jos ei niin mitä väliä? |
sepisti 24.07.2010 22:51:31 | |
---|
riff: Hoho! Eilen oltiin bilebändin kanssa hääkeikalla ja tulipa vedettyä Kolmannen Naisen "En oo kuullu mitään" ekaks encoreks. Sanat alkaa: "Viime yönä naapurissa vaimo hakattiin..." Ja hyvin uppos kansaan...;-) Ei huono:) PMMP:n Joku raja toiminee myös. Häätanssina tietenkin Stellan Totuuden henki. Indican Jenny on ihana! http://www.youtube.com/watch?v=poP3EXwbpps |