VeKrio 15.07.2010 23:38:59 | |
---|
Oli ihan pakko pistää Beverleyistä vajaan minuutin klippi tuubiin. Täs musta on onnistuneesti saatu toi saundi narulle. Kameran lisämikki, joku Røde se on. High pass filterillä. http://www.youtube.com/watch?v=iNvFbyrMWto |
Epämuusikko 18.07.2010 19:15:37 (muokattu 18.07.2010 19:16:47) | |
---|
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
hollmi-5 18.07.2010 19:55:06 | |
---|
Epämuusikko: Parasta sitten Chris Daven: http://www.drummerworld.com/Videos/dafnisprietomd081.html Tykkäisin enemmän, jos jätkillä olisi sama biisi menossa... http://www.drummerworld.com/Videos/dafnisprietomd082.html Pakkohan tän on olla hyvä, kun sillä on Yamahaa ja Sabiania (jazzmies hei...). No laitan taustalle Ruddia. Se on rehellisempi :-) Tykkään tuon tyypin tatsista huomattavasti enemmän kuin paikoitellen junttaavasta Hernandezista. Sikälimikäli noiden soitosta mitään kukaan tajuaa (en), puhumattakaan afro-kuubalaisuus-pisteiden kalastelijoiden tuohtumuksesta jos eksytäänkin mahdollisesti salsapuristien vähemmän suosimille vesille. Genrestä viis, tykkään. Tämän jätkän touhu on kans sangen kuningasta: http://www.youtube.com/watch?v=pHXfhXz-hoY Bronx Journal-ohjelman feattauksensa on informatiivinen pläjäys. Suosittelen. Onko sen pakko tehdä tuo ripulipaska tuonne musan keskelle? Paikoitellen jopa nautittavaa ja varmaan paikanpäällä erittäin jees, mutta nuo kohkaamiset ei sitten yhtään toimineet. Ei yhtään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 18.07.2010 19:56:01 | |
---|
hollmi-5: Tykkäisin enemmän, jos jätkillä olisi sama biisi menossa...
Pakkohan tän on olla hyvä, kun sillä on Yamahaa ja Sabiania (jazzmies hei...). No laitan taustalle Ruddia. Se on rehellisempi :-)
Onko sen pakko tehdä tuo ripulipaska tuonne musan keskelle? Paikoitellen jopa nautittavaa ja varmaan paikanpäällä erittäin jees, mutta nuo kohkaamiset ei sitten yhtään toimineet. Ei yhtään. Kerkesit ensin. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Epämuusikko 18.07.2010 20:02:18 | |
---|
Jotenkin arvasin kommentoinnin olevan tätä osastoa. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
hollmi-5 18.07.2010 20:27:03 | |
---|
Epämuusikko: Jotenkin arvasin kommentoinnin olevan tätä osastoa. Kerro meille tyhmille, mikä tässä oli niin hieonoa? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 18.07.2010 20:30:02 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Epämuusikko 18.07.2010 20:35:38 | |
---|
hollmi-5: Kerro meille tyhmille, mikä tässä oli niin hieonoa? Eivätkö esim. yksittäisten fraasien intensiteetti, bändin yhteissoitto, rumpalin soundimaailma, tatsi ja hillitty raivokkuus merkitse mitään? Bobbyssä sen sijaan on semmoista "vanhan ajan tatsia", mistä diggaan myös. Tuon videon pitkässä versiossa äijä esittelee myös jalkaindependenceään, mikä vetää hiljaiseksi. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
hollmi-5 18.07.2010 20:48:30 | |
---|
Epämuusikko: Eivätkö esim. yksittäisten fraasien intensiteetti, bändin yhteissoitto, rumpalin soundimaailma, tatsi ja hillitty raivokkuus merkitse mitään? Juu. Bändihän oli mainio ja rumpali seppä. Minä en vain ymmärrä noita sovituksia, jossa haetaan ihan pirun kaukaa ja se hakeminen siihen yhteissoittoon on niin irti itse asiasta. Myönnän, että vika on ihan itsessäni. Soundimaailma oli minulle pientä. Tästähän on jo väännettykin. Pienestä rummusta ei lähde minun mieleistä ääntä. Siksi vanhan liiton ketut saavat minun ääneni paremmalle soundille tällaisessa skenessä. Noi symbaalit on kyllä ihan hyviä. Paitsi se leikattu komppipelti kuulosti sinkkiämpäriltä. Bobbyssä sen sijaan on semmoista "vanhan ajan tatsia", mistä diggaan myös. Tuon videon pitkässä versiossa äijä esittelee myös jalkaindependenceään, mikä vetää hiljaiseksi. Oli hyvä ihan siihen asti, kunnes oksensi sen purkauksensa... Nuo independence-jutskat tuntuvat välillä itsetarkoituksellisilta. Jopa diggaamani Steve Smith harmillisesti laittaa välillä sen musikaalisuuden edelle ,-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 18.07.2010 20:54:48 | |
---|
henydrum: Katellaanpa Garibaldia välillä. http://www.youtube.com/watch?v=jFwFLqn-k7A&feature=channel Garibaldi on hieno soittaja. Ajaa bändiä komeasti. Tässäkin on kivasti rentoutta, rauhaa ja lämpöä. Minä pidän rumpaleista, joiden ei tarvitse olla koko ajan näyttämässä itsetarkoituksellisesti independenceänsä, tuplabassarijutskia ja muuta musiikista irtiolevaa. Rumpalin pitää palvella biisiä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 18.07.2010 20:57:14 | |
---|
hollmi-5: Juu. Bändihän oli mainio ja rumpali seppä. Minä en vain ymmärrä noita sovituksia, jossa haetaan ihan pirun kaukaa ja se hakeminen siihen yhteissoittoon on niin irti itse asiasta. Myönnän, että vika on ihan itsessäni. Soundimaailma oli minulle pientä. Tästähän on jo väännettykin. Pienestä rummusta ei lähde minun mieleistä ääntä. Siksi vanhan liiton ketut saavat minun ääneni paremmalle soundille tällaisessa skenessä. Noi symbaalit on kyllä ihan hyviä. Paitsi se leikattu komppipelti kuulosti sinkkiämpäriltä. se kolinapelti oli perseestä sinänsä, mutta veikkaan että se on tarkoitettu cascaran soittoon. Ja peltisoundit oli kyllä minustakin oikein mainiot. Tuo musa on ninjailua. Minkäs sille voi. Itseltäni ei taitu, ei mahda kuin ihailla vierestä. Oli hyvä ihan siihen asti, kunnes oksensi sen purkauksensa... Nuo independence-jutskat tuntuvat välillä itsetarkoituksellisilta. Jopa diggaamani Steve Smith harmillisesti laittaa välillä sen musikaalisuuden edelle ,-) Tuo oli pieni teaseri pidemmästä pätkästä, oksennus oli siinä vain mausteena. Sanafrio sanoo sanottavansa siinä musiikillisessa kontekstissa, johon kyseiset jalkaostinaton kautta soitetut rytmit kuuluvat. Esim. Clavé. + Soittaa sen päälle idiomiin sisältyviä asioita asianmukaisella fraseerauksella. munsta. Tällöin lopputulos on sekä musikaalinen että musiikkityylin puitteissa tyylinmukainen. toinen vitun hyvä on Antonio Sanchez. Jos sen jätkän neroutta ei kuule niin sitten ei. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Epämuusikko 18.07.2010 23:45:29 (muokattu 19.07.2010 00:12:41) | |
---|
markkuliini 18.07.2010 23:51:31 (muokattu 18.07.2010 23:54:37) | |
---|
henydrum: Katellaanpa Garibaldia välillä. http://www.youtube.com/watch?v=jFwFLqn-k7A&feature=channel En katsonut tätä pätkää, mutta aiempien soolopätkien perusteella sanoisin, etten diggaa kuunnella Garibaldia ilman bändiä, mutta bändin kanssa sitäkin enemmän. Soolona ei ihan aukea se groove, mutta bändin kanssa saa istumaan hienosti. Edit: No siis soolona annan 9-, mutta bändin kanssa 9, ja komppien innovaatiosta täysi 10. Mitä mää oikein nillitän? :D Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
hollmi-5 18.07.2010 23:57:48 | |
---|
markkuliini: En katsonut tätä pätkää, mutta aiempien soolopätkien perusteella sanoisin, etten diggaa kuunnella Garibaldia ilman bändiä, mutta bändin kanssa sitäkin enemmän. Soolona ei ihan aukea se groove, mutta bändin kanssa saa istumaan hienosti. Edit: No siis soolona annan 9-, mutta bändin kanssa 9, ja komppien innovaatiosta täysi 10. Mitä mää oikein nillitän? :D Katsoin noita vanhempia soolopätkiä alkuillasta. Ei aina minun makuun. Bändin kanssa toimii hyvin. Eli justiinsa siinä hommassa, jossa pitääkin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 19.07.2010 00:04:16 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 19.07.2010 10:50:22 | |
---|
Speedy: Miten voi soittaa 5 stroken double paradiddlenä...=I Älä takerru epäolennaisuuksiin :) I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Ruutikallo 19.07.2010 11:39:47 (muokattu 19.07.2010 11:42:32) | |
---|
markkuliini: En katsonut tätä pätkää, mutta aiempien soolopätkien perusteella sanoisin, etten diggaa kuunnella Garibaldia ilman bändiä, mutta bändin kanssa sitäkin enemmän. Soolona ei ihan aukea se groove, mutta bändin kanssa saa istumaan hienosti. Edit: No siis soolona annan 9-, mutta bändin kanssa 9, ja komppien innovaatiosta täysi 10. Mitä mää oikein nillitän? :D Samaa mieltä kanssasi tuosta, että toimii parhaiten bändin kanssa. Mutta on tuota ilo kuunnella ilman bändiäkin, jolloin on helpompi plokkailla komppia. Future Sounds on kyllä mahtava kirja, joka imeisesti pitää taas kaivaa naftaliinista =D Ja kyllähän tämä groovaa helvetin ulos http://www.youtube.com/watch?v=qAfi3MilfUg&feature=related E. Jaahas, eipä ole kuva ja soundi synkassa, v**tu [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Vieno 20.07.2010 02:21:27 | |
---|
|
hollmi-5 20.07.2010 06:54:23 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |