Aresius 27.04.2010 12:25:58 | |
---|
Haa, vihdoinkin sain sunnuntaina ensimmäisen (periaatteessa toisen) oman synani vaikka vaihdoin soitinta jo vuodenvaihteessa. Sunnuntaina kävin hakemassa Fantom Xa:n myyjältä ja hienosti pelittää! Halvallakin lähti, maksoin laitteesta 350e. Seuraavaksi suunnitelmissa olisi hankkia kaverilta D-50 jaloista pyörimästä, pakko saada kun joskus tuollaisen omistin. Vielä kun saisi jonkun VA:n settiin niin sillä pärjäisi taas jonkun aikaa eteenpäin. |
Bronks 30.04.2010 09:15:04 | |
---|
Ostin eilen Rolandin VP-7:n. Äärimmäisen helppokäyttönen yhden jutun moduli. Lisälaite. Kiva. Don't take me serious, I'm just playing. |
jape2 01.05.2010 01:18:29 | |
---|
Bronks: Ostin eilen Rolandin VP-7:n. Äärimmäisen helppokäyttönen yhden jutun moduli. Lisälaite. Kiva. Mulla on ollu toi jo kauan. Edellispäivästä. Muuten samaa mieltä. Mieluummin ceestä. |
Continuub 11.06.2010 23:50:35 | |
---|
Roland Juno-Di Roland Cube Monitor-Vahvistin Pedaali+Ständi+Piuhat Forte pystypiano |
Rock and roll punk hard rock 18.06.2010 15:24:07 | |
---|
Casio CTK-591 |
Bronks 18.06.2010 19:44:38 | |
---|
Eilen sain Yamaha PSR 185:n. Don't take me serious, I'm just playing. |
Zabijak 20.06.2010 20:37:00 | |
---|
Akai MPK88, Kurzweil PC3X & akustinen piano :) |
Pebbe 26.06.2010 20:10:19 | |
---|
Roland RD-700 GX Roland Juno Stage Eipä tässä enenpää tarvi tai edes olisi varaa tällä hetkellä. Ekspressiopeduja tarttis kaks ja sustainin vielä lisäksi. Jos on ehdottaa noihin yhteensopivia ekspressiopedaaleita niin kertokaa toki. EV-5 on hiukan tyyris. |
Yesse 02.07.2010 19:06:59 | |
---|
Itsellä on Akai MPK 49. Paras midi keyboardi mitä olen tähän mennessä omistanut. Ainut harmi on se, että koskettimia on vain 49. |
Prophet 03.07.2010 21:36:36 | |
---|
Roland Juno Stage SRX-07 Ultimate Keys -laajennuksella. Lisäksi voisi vielä joskus hankkia Roland G-70 työaseman. |
xulu 04.07.2010 01:06:54 | |
---|
Yesse: Itsellä on Akai MPK 49. Paras midi keyboardi mitä olen tähän mennessä omistanut. Ainut harmi on se, että koskettimia on vain 49. Ja padit on sysipaskat, muuten ihan jepa. the purity of German electronic music |
Rojekti 16.07.2010 14:22:16 | |
---|
Aina vain rimputan Korgilla, SV-1 on loistavin vehje mitä hallussa on kuunaan ollut. Hälävetin hyvät pianot, kosketus ja kaikki. Vähän on suppeasti säädettävissä, efektit tosin on kaikki 100-0,tai sanotaan, 80-0 hollilla mutta jotain asioita mitä tekis mieli muuttaa aina löytyy. Rahansa arvoinen vehje. Sinulla ja Yodalla on yhteistä vain koko ja sosiaalinen ulosanti |
Rojekti: Aina vain rimputan Korgilla, SV-1 on loistavin vehje mitä hallussa on kuunaan ollut. Hälävetin hyvät pianot, kosketus ja kaikki. Vähän on suppeasti säädettävissä, efektit tosin on kaikki 100-0,tai sanotaan, 80-0 hollilla mutta jotain asioita mitä tekis mieli muuttaa aina löytyy. Rahansa arvoinen vehje. Oletko kokeillut SV-1:n editorisoftaa? Sillähän pystyy muokkaamaan vaikka mitä ominaisuuksia. Pitäisiköhän päivittää omatkin kamat tänne: Kurzweil PC361 Moog Little Phatty Stage Moogi tosin on jäänyt aika vähälle käytölle viime aikoina, kun Kurzin analogimallinnuksetkin ovat varsin pätevät. |
A.J.J. 17.07.2010 11:40:15 (muokattu 17.07.2010 11:43:35) | |
---|
KORG M50 ja joitain softasyntikoita Korg se tulee varmaan aina olemaan. Niin asiallisia vehkeitä. TR oli harkinnassa kunnes päädyin M50:seen ja KARMAn voisi pistää harkintaan sitten kun on rahaa ja jos jostain joskus löytyy. |
Vurki 17.07.2010 21:43:55 | |
---|
Roland D-50 :) kakka |
JPQ 18.07.2010 00:50:42 | |
---|
A.J.J.: KORG M50 ja joitain softasyntikoita Korg se tulee varmaan aina olemaan. Niin asiallisia vehkeitä. TR oli harkinnassa kunnes päädyin M50:seen ja KARMAn voisi pistää harkintaan sitten kun on rahaa ja jos jostain joskus löytyy. oikeasti joka merkki asiallinen eri makuja on esim. korg ei menisi itsellä ainoana rautasynana no oikeastaan nykyisistä mitä materiaalia olen kuunnellut ehkä roland ja kurzweil ainoana. korgilla kiikastaa hieman vielä pianosoundkit kun ne saadaan ihan täysin kuntoon sitten on eri juttu ja sanoisin 1-2 syna sukupolvea eli 5-10 vuoden kuluttua varmaan sekin hoidettu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 18.07.2010 00:51:37 | |
---|
Aresius: Haa, vihdoinkin sain sunnuntaina ensimmäisen (periaatteessa toisen) oman synani vaikka vaihdoin soitinta jo vuodenvaihteessa. Sunnuntaina kävin hakemassa Fantom Xa:n myyjältä ja hienosti pelittää! Halvallakin lähti, maksoin laitteesta 350e. Seuraavaksi suunnitelmissa olisi hankkia kaverilta D-50 jaloista pyörimästä, pakko saada kun joskus tuollaisen omistin. Vielä kun saisi jonkun VA:n settiin niin sillä pärjäisi taas jonkun aikaa eteenpäin. lähtipä halvalla nimimerkki aikoinaan olis fantom xa kiinnostanut muttei ollut rahoja koskaan no juno-g melkein sama mutta samplaus puolen ero korventaa... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Aresius 18.07.2010 13:12:00 | |
---|
JPQ: lähtipä halvalla nimimerkki aikoinaan olis fantom xa kiinnostanut muttei ollut rahoja koskaan no juno-g melkein sama mutta samplaus puolen ero korventaa... Jep, mustakin lähti aika törkeän edullisesti. Jonkun verranhan tossa oli jälkiä pohjassa ja päällä, mutta mua ne ei oikeastaan haittaa. Mä en kuitenkaan soittimia laita alttarille ihailtavaksi =). Mullakin oli alkuperäinen suunnitelma ostaa Juno-G mutta rahaongelmien vuoksi piti ottaa halvempi. |
Xingu 07.08.2010 21:42:29 | |
---|
Roland V-Synth GT löytyy tuosta vierestä. Todella mahtava vehje, eka viikko meni jo pelkästään presettejä ihmetellessä ja ruuvaillessa. Nyt reilun kuukauden jälkeen alan päästä vehkeeseen kunnolla sisälle, kun olen aloittanut tuon manuaali kädessä -opiskelun ja unohtanut umpimähkään valikoissa sekoilun ja "mitäköhän tästä tapahtuu" -ajatusmaailman. Itsepähän halusin laadusta tinkimättömän huippuvehkeen, josta riittäisi ihmeteltävää ja iloa vaikka loppuiäksi. Eikä kyllä ole pitkiin aikoihin pois lähtemässä, niin hieno pakkaus tuo vaan on. Digitaalinenhan tuo on henkeen ja vereen soundipuoleltaankin, mutta se ei haittaa lainkaan. A/VA-vehje on haussa sitten kakkoskiippariksi kunhan tähän on ensin tutustunut riittämiin. Löytyy nurkista myös vanha romu, M1. Rollen vallattua paikan standissa ei ole tullut enää sen kanssa leikittyä. "Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend
"Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori |
arauramo 07.08.2010 22:27:47 (muokattu 09.08.2010 06:42:57) | |
---|
Bändin kanssa Rhodes 73 Mk I, Nord electro 73 ja microkorg; puoli tusinaa pedaalia, param. eq ja putkivahvistin Rhodesille, pari multiefektiboxia joita en käytä, Roland M-120 linjamikseri. Kotona Propellerheads Reason ja sille M-Audio Keystation 61. Alakerrassa saksalainen Painava pystypiano. Arkistoissa Rolandin D-110 joka pitäis varmaan myydä. Vintage-osastolla lisäksi alkuperäiset Stylophone ja Yamaha CS01. Rhodesin roudaaminen on aina aika operaatio, mutta ne keikat jotka olen soittanut sitä ilman on kyllä ollut aika kurjia. Sitten kun olen kyllästynyt roudaamiseen olen kyllästynyt keikkoihin. :) |