Aihe: pandora px-4
1
Master of reality
15.03.2004 11:12:41
Oon nyt hommaammassa jonkinlaista rumpukonetta nin ajttelin samantien hankkia tämmöisen pandoran. Siinä olis efekteja ja muuta kivaa jos kuullokkeiden kautta soittelee. Mites ton kautta onnistuu nauhottaminen koneelle? Mitä mieltä te ootte tästä?
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Master of reality
15.03.2004 17:13:42
anybody?
Chemo
15.03.2004 17:23:00

En tiedä tuosta, mutta mulla on PX-3. Se on treenikäyttöön just just välttävä. Nauhoituskäyttöön en valitsisi tuota oikein missään tapauksessa.

PX-4:stä en tiedä, mutta PX-3:n rumpukonetta ei voi ohjelmoida. Mieluummin soitan klikin kanssa.
Ramalamadingdong.
superfly
15.03.2004 17:56:36
Tietokoneelle on myös saatavissa useita rumpukoneohjelmia, jotka ovat taatusti parempia kuin nuo PX-4:n viritykset. Kannattaa tutustua.
Harppu on alaston piano
PeLu
15.03.2004 20:46:09
Ostin tuollaisen käytettynä muutama viikko sitten lähinnä öiseen treenikäyttöön kuulokkeiden kautta. Toimii loistavasti tuossa hommassa, varsinkin phrase trainerista on ollut paljon iloa. Rumpukonetta en käyttäisi äänitystarkoituksessa missään tapauksessa, myöskään vahvistinmallit eivät mielestäni pärjää Line6-tuotteille Marshall-mallinnuksia lukuunottamatta. Laite myös kohisee paljon jos gainia vääntää kovemmalle. Efektit ovat paljon paremmat kuin Flextonessa, näille voisi löytyä käyttöä äänityksissäkin. Ulostulona laitteesta löytyy ainoastaan kuulokeliitäntä, joka on minulle riittävä syy laitteen hylkäämiseen silloin, kun aletaan tositarkoituksella äänittämään.
PeLu
15.03.2004 20:53:54
Ja sitten vielä alkuperäiseen kysymykseen:

Jos etsit rumpukonetta niin tämä on täysin väärä laite.
Master of reality
16.03.2004 14:39:37
Joo rumpukonetta tässä lähinnä haeskelin. Mitäs ohjelmia koneelle sitten on?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)