Tankero 14.07.2010 21:36:14 | |
---|
KoskPaavo: Mä olen alusta pitäen lähestynyt tätä "ongelmaa" (ei minulle) siltä kantilta että myös kaivinkonemies koneineen jostain syystä on yleensä kalliimpi kuin neljä lapiomiestä. Jännittyneenä odotan perusteluja? Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Anonymous-jazz 14.07.2010 21:58:27 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Kumiankka 14.07.2010 22:20:54 | |
---|
Eniten kyllä 70-luvulla otti pattiin basistin asenne ja ivallinen iloinen virne, kun oli päässyt humpakeikoille ja oli niin miestä kun selitti että siinä ei tarvita kitaristia etenkin siksi koska niin jää rahaa enemmän. |
EP 14.07.2010 22:27:44 (muokattu 14.07.2010 22:29:10) | |
---|
Kumiankka: Eniten kyllä 70-luvulla otti pattiin basistin asenne ja ivallinen iloinen virne, kun oli päässyt humpakeikoille ja oli niin miestä kun selitti että siinä ei tarvita kitaristia etenkin siksi koska niin jää rahaa enemmän. Joo, noinhan se silloin vähän oli ja monet kitaristit siirtyi bassoon. |
baron 14.07.2010 22:57:40 | |
---|
Kumiankka: Eniten kyllä 70-luvulla otti pattiin basistin asenne ja ivallinen iloinen virne, kun oli päässyt humpakeikoille ja oli niin miestä kun selitti että siinä ei tarvita kitaristia etenkin siksi koska niin jää rahaa enemmän. Tä? Näinhän se menee, sama toimii edelleenkin, edelleenkin jää enemmän liksaa kun heitetään kitaristi pellolle! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
KoskPaavo 14.07.2010 22:59:02 | |
---|
Tankero: Jännittyneenä odotan perusteluja? Emmäjaksa. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
isojussi 14.07.2010 23:19:01 | |
---|
EP: Vaikka tosiasia useinkin, niin tätä en tule koskaan ymmärtämään.. : / Määrä ei korvaa laatua ja laatu maksaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
pekkajau 14.07.2010 23:26:07 | |
---|
EP: Joo, noinhan se silloin vähän oli ja monet kitaristit siirtyi bassoon. Samoin tuli/piti tehtyä meikäläisenkin 80-luvulla. Nyt tosin taas kitaransoitto on taas se mikä eniten kiehtoo ja treenattu on ihan kuin silloin joskus juniorina. Pakko aina tosin välillä vähän bassoakin tumputtaa. Olipahan siitä ainakin se "hyöty "että pirtti on täynnä kitaraa ja bassoa sekä erilaisia molemman luokan vahvistimia ja releitä. |
pekkajau: Samoin tuli/piti tehtyä meikäläisenkin 80-luvulla. Nyt tosin taas kitaransoitto on taas se mikä eniten kiehtoo ja treenattu on ihan kuin silloin joskus juniorina. Pakko aina tosin välillä vähän bassoakin tumputtaa. Olipahan siitä ainakin se "hyöty "että pirtti on täynnä kitaraa ja bassoa sekä erilaisia molemman luokan vahvistimia ja releitä. Niin minäkin, enkä kadu yhtään on siinä niin enempi sitä MUNAA! : ) |
EP 14.07.2010 23:44:51 | |
---|
isojussi: Määrä ei korvaa laatua ja laatu maksaa. Tekis mieli jatkaa, mutten jaksa.. |
mack the knife 15.07.2010 08:56:07 | |
---|
Anonymous-jazz: Hitto ei pysty kuuntelemaan... Ei kai vaan serveri oo alhaalla ? Ei oo, kyllä mulla lähtee. Olen nauttinu näistä jo vuosia sitten, tulee semmonen ilkikurinen pilke itselläkin silmäkulmaan. Miksi ihmeessä näin ei sais tehdä, kuka kieltää tekemästä? COVS n:o 1. |
Musiikkia korville 15.07.2010 09:20:07 | |
---|
mack the knife: Ei oo, kyllä mulla lähtee. Olen nauttinu näistä jo vuosia sitten, tulee semmonen ilkikurinen pilke itselläkin silmäkulmaan. Miksi ihmeessä näin ei sais tehdä, kuka kieltää tekemästä? Saa tehdä. Hyvää settiä oli kyllä. By: MK |
omarklah 15.07.2010 09:37:25 | |
---|
Musiikkia korville: Saa tehdä. Hyvää settiä oli kyllä. KompKompKomp! Ekstiätuanoikato... |
absqua 16.07.2010 01:57:25 | |
---|
mack the knife: Ei oo, kyllä mulla lähtee. Olen nauttinu näistä jo vuosia sitten, tulee semmonen ilkikurinen pilke itselläkin silmäkulmaan. Miksi ihmeessä näin ei sais tehdä, kuka kieltää tekemästä? Niinpä! Noihan on mitä mahtavinta myrkytystä, ja nimenomaan hyvässä mielessä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Roki 20.07.2010 03:02:00 (muokattu 20.07.2010 03:02:25) | |
---|
Irti Humpasta: http://webusers.siba.fi/~tmakinen/Fuusiotanssikeikkapotpuri.mp3 teille, jotka pidätte säröstä, fuusiosta ja ei niin perinteisistä ratkaisuista... Humppapoliisit älkööt vaivautuko vaivaamaan päätänne sillä, että mitä yleisö näistä ajatteli... Eipä taida enää kuulua humppapoliisien toimivalta-alueeseen noin jatsi meininki. Itse pidin. Been there - done that - don't ask. |
BobHope 20.07.2010 16:38:56 (muokattu 20.07.2010 16:40:21) | |
---|
|
rintapek 20.07.2010 17:12:47 | |
---|
Jos fuusiohäröilystä puhutaan, ni olettais, et ketjussa ois esmerkkejä semmoisesta. En mä ny o löytäny muuta ko tanssipänditavaraa. Osa sovituksosta toimii, osa mun mielest ei, mut en lähde listaamaan, ko noi on sit enämpi makuasioita, joista ei o hedelmällistä väitellä. Tommoinen lievedon kritisaatio ny kumminkin on aina hiukan hohhoijaa.... Live on kumminki aina tänään, tässä ja ny, eipä just tu mietittyä oliko 1/50 saundit just vai melkein. Jos ny jostain sen viisastenkiven löytäis ja sais aikaiseksi sen meikäläisenkin stressiklubin pitkään ettimän hump`n`roll- soundin, ni voi että. Siis semmoisen mil akentit toi rautalangan ja hunpan lavakelpoiseksi ja päinvastoin joskus vuonna - 80, mut siten et mun stressiklubi ei kuulostais taas yhdeltä huanolta akents- kopiolta... . Mut jos mä tietäisin miten ja millä toi tehdään, ni taatusti tianaisin leipäni vallan muualla ko nykyisellä virkajakkaralla. One kind of music only - the good kind |
handee 21.07.2010 03:06:04 | |
---|
Särösaundihan on todella orgaaninen ja ilmaisukykyinen juttu kunhan on ja sitähän sen kitaransoiton pitäis olla eikä humppayleisön tai kenenkään perseennuolemista?Häh! |
isojussi 21.07.2010 07:15:39 | |
---|
Jaa niin että mitä sen on väliä, tykkääkö yleisö, kunhan itellä on kivaa ja omat taiteelliset ambitiot täyttyy? HOHOHOHOHO! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 21.07.2010 12:25:13 | |
---|
isojussi: Jaa niin että mitä sen on väliä, tykkääkö yleisö, kunhan itellä on kivaa ja omat taiteelliset ambitiot täyttyy? No jos soitto, saundit ja sovitukset ei yleisölle kelpaa, ni kyllä yleisö osaa kävellä ovesta ulos. Osaa olla myös tulematta seuraavalle keikalle. Jolloin toi ongelma on ratkennu. One kind of music only - the good kind |