Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hihaton Jack Daniels/hihattomat bändipaidat
1
Torppe
01.07.2010 13:50:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!
 
Oon mehtästäny tollasta hihatonta Jack Daniels paitaa eikä taho löytyä mistään, olisiko kukaan tietoinen mistä voisi saada?
Ja jos joku tietää jonkun hyvän paikan mistä saada hihattomia bändi paitoja niin kertokaa vaan :)
 
kiitos
 
-Lassi-
01.07.2010 14:01:38 (muokattu 01.07.2010 14:09:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torppe: Terve!
 
Oon mehtästäny tollasta hihatonta Jack Daniels paitaa eikä taho löytyä mistään, olisiko kukaan tietoinen mistä voisi saada?
Ja jos joku tietää jonkun hyvän paikan mistä saada hihattomia bändi paitoja niin kertokaa vaan :)
 
kiitos

 
www.hellsinkishop.com
 
www.stuntman.fi
 
Noista ainakin. Hihattoman paidan saa tehtyä sillä lailla että ostaa t-paidan ja repii/leikkaa hihat irti.
 
edit. Suora linkki Jack Daniels t-paitaan. http://www.hellsinkishop.com/product_details.php?p=9004 Tuosta hihat irti niin sulla on hihaton JD paita
 
ballfish
01.07.2010 17:53:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo paita on ehdottoman rock ja katu uskottava!
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Gallante
05.07.2010 19:06:50 (muokattu 05.07.2010 19:06:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leatherheavenissa on etikettiä paremmin jäljittelevä ja muutaman euron halvempi malli:
 
https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=pf&p=37&fid=5274
 
Ihan tyylikäs paita muuten, mutta en ikinä haluu antaa kenenkään kuvitella, että joisin Jack Danielsia.
 
ballfish
05.07.2010 21:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gallante:
Ihan tyylikäs paita muuten, mutta en ikinä haluu antaa kenenkään kuvitella, että joisin Jack Danielsia.

 
Pitää sitä juoda koska se on HEWI.
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Funkånaut
05.07.2010 21:28:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Pitää sitä juoda koska se on HEWI.
 
Suattaapi olla mutta viskin kanssa sillä ei kyl ole totuuden nimissä tekemistä.
 
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best
Commoni
05.07.2010 22:40:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Pitää sitä juoda koska se on HEWI.
 
Vitut on. Se on rok. Koska Slash/Nikki Sixx/jne..
 
Oon liian hienomiessss kuolemaan
Ginga
06.07.2010 13:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Suattaapi olla mutta viskin kanssa sillä ei kyl ole totuuden nimissä tekemistä.
 
Saiskoha jostaki Jim Beam-paitoo? : ) Tais olla tyjympää ainetta..
 
Mut jos hihattomia paitoja halajaa nii eiks stunttimiähestä voi teettää iha hihattomaan.
 
wind in my hair shifting and drifting mechanical music adrenaline surge
Funkånaut
06.07.2010 16:45:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ginga: Saiskoha jostaki Jim Beam-paitoo? : ) Tais olla tyjympää ainetta..
 
Mut jos hihattomia paitoja halajaa nii eiks stunttimiähestä voi teettää iha hihattomaan.

 
On Beami kyl huomattavasti parempaa ku Jackki. Kolan kanssa toi Beami killeriä, jos viel heittää sitruunanviipaleen messiin.
 
Mutta jos viskeistä puhutaan, niin kyl silloin lähdetään kohti Islaytä, eikä niihin mitään limppareita sekoitella.
 
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best
JIRPPI
06.07.2010 19:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Commoni: Vitut on. Se on rok. Koska Slash/Nikki Sixx/jne..
 
Se on hevi koska Lemmy!!!
 
Insolitus
06.07.2010 19:48:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: On Beami kyl huomattavasti parempaa ku Jackki. Kolan kanssa toi Beami killeriä, jos viel heittää sitruunanviipaleen messiin.
 
Mutta jos viskeistä puhutaan, niin kyl silloin lähdetään kohti Islaytä, eikä niihin mitään limppareita sekoitella.

 
Jackihan ei itse asiassa ole ollenkaan viskiä, vaikka siinä niin lukeekin. Puhdasta bourbonia mokoma litku.
 
Piu diminuendo non troppo.
ballfish
06.07.2010 21:13:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insolitus: Jackihan ei itse asiassa ole ollenkaan viskiä, vaikka siinä niin lukeekin. Puhdasta bourbonia mokoma litku.
 
Bourbon ei ole viskiä? Ja jakkihan ei edes kuulu tuohon kastiin. Wikin mukaan =)
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Stradlin
08.07.2010 23:03:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insolitus: Jackihan ei itse asiassa ole ollenkaan viskiä, vaikka siinä niin lukeekin. Puhdasta bourbonia mokoma litku.
 
Eipäs muuten ole bourboniakaan mokoma litku.
 
This guy could fuck up a cup of coffee
Spandau-
13.07.2010 22:06:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs noita viina-aiheisia paitoja vois saada?
 
Itte oon kirpparilta löytänyt Jägermaisterin-paidan ja yhen vidun hienon Koskenkorva-paidan.
 
Jaloviina-paita ois rokein kaikista.
 
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Gallante
14.07.2010 02:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spandau-:Jaloviina-paita ois rokein kaikista.
 
http://www.fanituoteshop.fi/cat/product_details.php?p=1491
 
Lievästi sanoen vaatimaton, mut ainoo ikinä näkemäni.
 
Funkånaut
14.07.2010 12:03:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gallante: http://www.fanituoteshop.fi/cat/product_details.php?p=1491
 
Lievästi sanoen vaatimaton, mut ainoo ikinä näkemäni.

 
Eisss... Mitä tuotteita!
 
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best
Jeltz
14.07.2010 17:42:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Akateeminen Jaloviinaseura on teettänyt omalla logollaan paitoja, vaan taitavat olla vain jäsenistölle saatavissa. Ainakaan netistä ei muuta infoa löytynyt.
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «