jazzmies 11.07.2010 18:04:16 | |
---|
adrianman: Kaikki Suomi-iskelmä on junttia. Ei vaan, kaikki rock on junttia. Pottery Is Gay! |
Funkånaut 11.07.2010 18:05:29 | |
---|
Kaikki on junttia. I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best |
padaa@dadaa! 11.07.2010 19:57:32 | |
---|
|
BondakeBunny 11.07.2010 20:42:00 | |
---|
Jormaz: Radio Rock on kyllä semmonen amerikkalaisen homorokin sanansaattaja. Kilingtaim kilingtaim vaan itse kullekin. Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan |
Andy Six 11.07.2010 20:43:22 | |
---|
velipesonen: Ramoneseista Johnny oli juntti, Joey hippi, DeeDee taidesnobi ja Tommy musamies. Aha.....Johnny oli juntti.."God bless america" Hall of Fame-puheessa....Mutta Joey hippi...? Mieshän rakasti 60-luvun ensimmäisen puoliskon poppia yli kaiken..Dee Dee oli bändin narkki,kaikkea muuta kuin taidesnobi....Tommy oli bändin aivot,moraali ja isähahmo..Sekä se musamies tuottajan ja studio-miehen roolissa... |
adrianman 11.07.2010 21:44:26 | |
---|
Radio Nova. Siellä on Mambaa, Yötä ja Lauri Tähkää. |
Sergei Fallinen 12.07.2010 00:29:43 | |
---|
kaikki junttien kuuntelema musahan sitä taitaa olla. Eli rock, iskelmä, tanssimusa, blues, ja mitä näitä nyt on. |
Paradigma 13.07.2010 14:35:06 | |
---|
Jokaisesta genrestä löytyy ne omansa.. Ekana tulee mieleen kasarihiteistä tehdyt metalliversiot :D Pitää muistaa et näistä saa tykätä, jos osaa suhtautua oikein. I jast daid in joor aarms... Koskettava pianomelodia-biitti suomirapissa. Aiheen vierestä: Mun mielestä "mä kuuntelen vähän kaikentyyppistä musiikkia" tai "oon kaikkiruokanen musiikin suhteen" on usein ensinnäkin rumin valhe ja toisekseen merkki huonosta musiikkimausta. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
rybk 13.07.2010 14:47:38 | |
---|
Oasis. Mulla meni muuten ihan fiilikset kun jotkut .tun juntit tuli diggaileen Midlakea Ruisrokissa... No ei ny. Juntille on muuten tosi vaikea löytää englanninkielistä vastinetta koska redneck ja hillbilly ainakin munsta johtaa osin junttiuden asian ytimen viereen. "So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
velipesonen 13.07.2010 14:50:12 | |
---|
Paradigma: Mun mielestä "mä kuuntelen vähän kaikentyyppistä musiikkia" tai "oon kaikkiruokanen musiikin suhteen" on usein ensinnäkin rumin valhe ja toisekseen merkki huonosta musiikkimausta. Minä kuuntelin pitkään aktiivisesti aivan kaikentyylistä musiikkia tasapuolisuuteen pyrkien, mm. eurodancea, IDM:ia, black metalia, kaikkea etnoa, aivan kaikkea etnoa, madrigaaleja, jääkaapin käyntiääntä (tosi hyvä), kaikkea mahdollista freetä ja avantgardea, modernia konserttimusiikkia, saksalaisia juomalauluja, imeliä viihdesovituksia konserttimusiikin klassikoista, operetteja, bruitismia. Pauli Hanhiniemi on ainoa mitä en suostunut kuuntelemaan. Enää en kuuntele mitä tahansa enkä suosittele kenellekään muullekaan. |
Teijo K. 13.07.2010 14:51:18 | |
---|
rybk: Oasis. Mulla meni muuten ihan fiilikset kun jotkut .tun juntit tuli diggaileen Midlakea Ruisrokissa... No ei ny. Juntille on muuten tosi vaikea löytää englanninkielistä vastinetta koska redneck ja hillbilly ainakin munsta johtaa osin junttiuden asian ytimen viereen. Punaniskat hillbillyt on kaikki juntteja, mutta kaikki juntit ei ole punaniskoja tai hillbillyjä. |
Krice 13.07.2010 22:33:12 (muokattu 13.07.2010 22:33:39) | |
---|
Vanha juntti kuuntelee suomirockia, nuoremmat pomppuheviä, räppiä ja Rammsteinia. |
Ziggy Bubba 13.07.2010 23:34:17 (muokattu 13.07.2010 23:35:05) | |
---|
Krice: Vanha juntti kuuntelee suomirockia, nuoremmat pomppuheviä, räppiä ja Rammsteinia. Näkisin, että perusjuntille putoaa Klamydian tuotanto aika muvasti. Joku kasarihenkinen tiluhevi luulis kanssa putoavan.. Radio Rockia perusjuntit voi kuunnella varmaan aika leppoisin mielin, ei sieltä pitäis mitään homomusaa ainakaan tulla... Se ois kaiketi pahinta. Ysärijunttiuden huipentuma oli Rantarock, 2000-luvun vastine taas on selvästi RMJ. Helvetin paljon ryöstöjä, tappeluita ja sammumisia - kunnon junttifestaria ei ilman näitä ole! Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Barfunkel 14.07.2010 01:44:43 | |
---|
Paradigma: Aiheen vierestä: Mun mielestä "mä kuuntelen vähän kaikentyyppistä musiikkia" tai "oon kaikkiruokanen musiikin suhteen" on usein ensinnäkin rumin valhe ja toisekseen merkki huonosta musiikkimausta. Tämähän on synonyymi sille että kuuntelee vain ja ainoastaan radiopopppia. Ihminen joka sanoo kuuntelevansa kaikkea ei tiedä koskaan kuka/mikä on Miles Davis, Darkthrone, Gangstarr, Derrick May, Alan Parsons tai mitään muutakaan perusjuttuja. Se että kuuntelee Lady Gagaa, Scooteria ja 20 Seconds to Marsia ei ole kaikkiruokaisuutta, suht kaukana siitä. Jostain syystä kukaan musaihminen ei koskaan sano olevansa kaikkiruokainen vaan nimenomaan vähättelee sitä miten vähän musiikista tajuaakaan. |
jannu 14.07.2010 03:10:54 | |
---|
Barfunkel: Jostain syystä kukaan musaihminen ei koskaan sano olevansa kaikkiruokainen vaan nimenomaan vähättelee sitä miten vähän musiikista tajuaakaan. Aijaa? Kyllä mä ainakin leijun ja päden ihan älyttömästi koko ajan, joka paikassa. |
Barfunkel: Tämähän on synonyymi sille että kuuntelee vain ja ainoastaan radiopopppia. Ihminen joka sanoo kuuntelevansa kaikkea ei tiedä koskaan kuka/mikä on Miles Davis, Darkthrone, Gangstarr, Derrick May, Alan Parsons tai mitään muutakaan perusjuttuja. Se että kuuntelee Lady Gagaa, Scooteria ja 20 Seconds to Marsia ei ole kaikkiruokaisuutta, suht kaukana siitä. Jostain syystä kukaan musaihminen ei koskaan sano olevansa kaikkiruokainen vaan nimenomaan vähättelee sitä miten vähän musiikista tajuaakaan. Sujuvasti rinnastetaan Miles johonkin pingviineihin. :) |
Musta Arkipyhä 14.07.2010 10:12:53 | |
---|
jazzmies: Ei vaan, kaikki rock on junttia. Kaikki jazz on junttia. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Teijo K. 14.07.2010 10:15:36 | |
---|
PsychedelicWarlord: Kaikki jazz on junttia. Joo, etenkin Mahavishnu Orchestra. :) |
padaa@dadaa! 14.07.2010 10:19:06 | |
---|
jazzmies: Ei vaan, kaikki rock on junttia. Tai sitten jazzmiehen baskerin ja maripaidan takaa kuoriutui puhdas juntti. |
padaa@dadaa! 14.07.2010 10:22:27 (muokattu 14.07.2010 10:39:45) | |
---|
Barfunkel: Tämähän on synonyymi sille että kuuntelee vain ja ainoastaan radiopopppia. Ihminen joka sanoo kuuntelevansa kaikkea ei tiedä koskaan kuka/mikä on Miles Davis, Darkthrone, Gangstarr, Derrick May, Alan Parsons tai mitään muutakaan perusjuttuja. Se että kuuntelee Lady Gagaa, Scooteria ja 20 Seconds to Marsia ei ole kaikkiruokaisuutta, suht kaukana siitä. Jostain syystä kukaan musaihminen ei koskaan sano olevansa kaikkiruokainen vaan nimenomaan vähättelee sitä miten vähän musiikista tajuaakaan. Tää oli todella hyvin sanottu. Joskus 5-10 vuotta takaperin kun en järjestelmällisesti kuunnellut mitään musiikkityyliä ja silloin juuri uskottelin itselleni ja muille kuuntelevani "kaikkea". Ja en tiennyt kuka on Miles Davis. Onneksi Miles on sittemmin löytynyt. Editiä: Muistan kun joskus YLEn ruotsinkielisessä keskusteluohjelmassa listattiin top5-turn-offit miehessä ja yksi niistä oli "yksipuolinen" musiikkimaku. Väitteen esittäjä taisi sanoa jotain tyyliin "en voisi koskaan seurustella esim. rockabilly-miehen kanssa". |