ReBeat 11.07.2010 17:55:05 | |
---|
Antroid: No niin, kuka tunnustaa ostaneensa torilta mun Herbertin? Tänne on tulossa. Saksasta taidan tilata vielä toisen kun on valkoisena ja valaistuksella aika kivan näköinen: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200490445040 Eikun hetkinen hetkinen... kyllä tässä on joku väärinkäsitys nyt. En se ollutkaan minä. Helle taitaa tehdä tepposiaan. |
Simo78 12.07.2010 00:13:49 | |
---|
Simo78: SITAR SWAMI-SITAR-SIMULAATTORI DANELECTRO Tollasen menin ostamaan, ei tarkoitus "huutaa" mutta kopion soitin laineen sivuilta ja siellä oli isoilla kirjaimilla. Sitten vasta kun olin jo maksanut aloin lukemaan arvosteluja ja ei taida olla ihan paras värkki:-D. Oishan sitä voinut käydä tietenkin testaamassa, mutta nykyään ei ole oikein aikaa siihen, mutta onneksi ei talous kaadu tai edes keikahda tollasen summan takia ja mistä sitä tietää vaikka ois paras efekti ikinä:-D. Mutta siistin näköinen tuo on, jos vaikka ihan sillä perusteella pistäis spedulautaan kiinni--> eihän siihen tarvii laittaa piuhoja kiinni... Onko kukaan tollaista kokeillut? Tai jotain muuta sitar-efektiä. Taitaa vaan kitarasta olla suht mahdotonta saada edes jonkun näköistä sitar-soundia... Vastaan itelleni. Fuck harmony center, toi efekti on ihan vitu siisti peli. Tosin vaatii suht rankkaa soittokättä, että pitää efektin "kurissa", jos lärpyttelee eikä osaa dempata soittamattomia kieliä, niin ihan varmasti ei tuu toimimaan... |
Grugi 12.07.2010 15:55:58 | |
---|
Kaiken hikolun jälkeen sain haettu TC Nova Dynamics:in ja Tung-Sol 12AX7 etusputken. On kyllä helvetin hyvä toi TC ei siitä pääse mihinkään. SDMF |
tender.insanity 13.07.2010 10:04:36 | |
---|
Omakuvassa eilen saapunut Ibanez RGA8. |
juikkipuikki 13.07.2010 11:35:37 | |
---|
Ostin just G-Systemin. Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
I have the simplest tastes. I'm always satisfied with the best. - Oscar Wilde |
heikkiha 13.07.2010 13:22:15 | |
---|
Vigier Expert 63... Ah... "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
KooAa 13.07.2010 18:58:51 | |
---|
KooAa: Cleartone Acoustic _ 011-015-024w-032-042-052 Hyvin soivat ainakin vielä uutena. Allelasku |
Space_Ace 13.07.2010 22:40:59 | |
---|
Eminencen Texas Heat odottelee postissa, huomenissa saa sen räpellettyä Screameriin (joku saa kertoo mulle onko sillä väliä että kumpi johto + ja kumpi -!!!). Ja sit pitäs Engl Z5 -kytkin olla tulossa. Polytune ois iha jees..... Jätkät hei! Mitä jos tähän kohtaan tuliski tälläne? -liian metallicaa... |
jyrkalt 13.07.2010 22:45:26 | |
---|
Space_Ace: Eminencen Texas Heat odottelee postissa, huomenissa saa sen räpellettyä Screameriin (joku saa kertoo mulle onko sillä väliä että kumpi johto + ja kumpi -!!!). Ja sit pitäs Engl Z5 -kytkin olla tulossa. Polytune ois iha jees..... Screamerin vanhassa elementissä saattaapi olla merkinnät "kumpi piuha on kumpi". ;) Meikäläinen muute sitte ei kuorsaa! |
Space_Ace 13.07.2010 23:00:39 | |
---|
jyrkalt: Screamerin vanhassa elementissä saattaapi olla merkinnät "kumpi piuha on kumpi". ;) Joo niin varmaan onkin, mutta elementin tilattuani päätin nopeuttaa sen vaihtoa ja ottaa vanhan irti.... Mistä helvetistä mä sillon oisin tajunnu tsiigata kumpi on plussa ja kumpi miinus?!.D Jätkät hei! Mitä jos tähän kohtaan tuliski tälläne? -liian metallicaa... |
Räbbänä 13.07.2010 23:05:15 | |
---|
Space_Ace: Eminencen Texas Heat odottelee postissa, huomenissa saa sen räpellettyä Screameriin (joku saa kertoo mulle onko sillä väliä että kumpi johto + ja kumpi -!!!). Ja sit pitäs Engl Z5 -kytkin olla tulossa. Polytune ois iha jees..... Eiks ne usein merkata musta miinus ja punainen plus? "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Space_Ace: Joo niin varmaan onkin, mutta elementin tilattuani päätin nopeuttaa sen vaihtoa ja ottaa vanhan irti.... Mistä helvetistä mä sillon oisin tajunnu tsiigata kumpi on plussa ja kumpi miinus?!.D Jos ei ole noita R:n esittämiä värejä => laita jomminkummin päin. Ei se siitä rikki mene vaan seurauksena on vain vaihevirhe... Heh! No jos kuulet jotain outoa äänessä, käännä piuhat toisinpäin.. EDIT: Miten tuo jomminkumminpäin oikein kirjoitetaan oikein...? En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
ReBeat 14.07.2010 17:06:15 | |
---|
Ostin briteistä muutaman spdif coax kaapelin, gold plated female rca to male plug adapterin sekä professional quality gold plated scart to rca kaapelin. |
Trio Punk 15.07.2010 20:12:38 | |
---|
|
jyrkalt 15.07.2010 20:34:09 | |
---|
MIA BadCat MiniCat II ja siihen mätsi 1x12" kaappi, schallerin hihnalukot, testaukseen Blue steel-kieliä. Ilmat on meinaan ollu sellasia, että hiki vähä lentää ku soittaa. Daddarion kielet ei mun käsihikihapoilla kahta päivää pitempään enää soi. Meikäläinen muute sitte ei kuorsaa! |
mah mun 16.07.2010 00:51:28 | |
---|
PRS SE Custom tuli hommattua hetki sitten, ja eilen taloon asteli Bossin GE-7. http://www.mikseri.net/artists/?id=115257 |
Seba 16.07.2010 02:07:39 | |
---|
Space_Ace: Joo niin varmaan onkin, mutta elementin tilattuani päätin nopeuttaa sen vaihtoa ja ottaa vanhan irti.... Mistä helvetistä mä sillon oisin tajunnu tsiigata kumpi on plussa ja kumpi miinus?!.D Itse kokeilin rantiksen kytkennät jakkipiuhalla missä oli toisessa päässä karvat, toisessa plugi. 9V paristoa kun näyttää, ja katselee elementtiä, niin jos se värähtää ulospäin, niin on oikein kytketty, sisäänpäin niin ylläri ylläri ei ole. Ja jos sulla on van 1 elementti, niin näkeehän sen liittimestä kumpi piuha lähtee kärjestä, tai rungosta. Jos et näe, niin piippaava yleismittarikin kertoo sen helposti ja nopeasti. Ja ja ja ja... Ei tähän taida uskaltaa mitään kirjoittaa ettei kaikenmaailman feministit hurjistu. |
Coe 16.07.2010 08:12:51 | |
---|
Jackson SLSMG tulossa tänään keskisemmästä Euroopasta, jänskättää kovin! HELL-O. |
JTS 16.07.2010 15:14:07 | |
---|
Ostin Jacksonin DK6:sen, kun halvalla sain. Onsehyvä. www.myspace.com/youcantkeepmedownhc |
jarkki 16.07.2010 16:32:15 | |
---|
Blackstar studio 20 combo ja duncanin mikit ibaan. |