drlecter 16.03.2004 12:27:02 (muokattu 16.03.2004 12:27:40) | |
---|
tuli tuplat.. http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
Kyröjoki 16.03.2004 12:59:16 | |
---|
Sanokaapas minkä ohjelman voisi pistää monitorointi-säröyttimeksi kun Guitar Suitea käyttää jälkikäteen lätkäistynä. Vähän köyhä soitella mättösäröriffejä nauhalle ku monitorointi tulee kliininä. Latenssinkaan ei tarvitsis olla tietysti mitään puolen sekunnin luokkaa. |
askomiko 16.03.2004 13:27:53 | |
---|
Latenssi riippuu koneesta ja äänikortista, ei niinkään ohjelmasta. Eli saman latenssin saat soittamalla guitarsuiteen tai johonkin muuhun päristimeen. Kokeile haaroittaa johto ja soita samalla oikeaan vahvariin niin helpottuu kummasti. |
askomiko 16.03.2004 13:28:49 | |
---|
Tuntus että guitarsuitella ei saa hyviä soundeja kun ottaa flextonen XLR:stä linjan mikserin kautta koneelle ja sonar ohjelmaan. Toimiiko gsuite tarkoitetulla tavalla vaan kun kitara on suoraan kytketty äänikorttiin?
Siis. Flextonesta jos otat ulos niin sehän on valmista tavaraa. Varsinkin jos siinä jotain säröä jo on niin eihän siitä enää sen jälkeen mitään tule. |
Volle 16.03.2004 14:01:32 | |
---|
ämteellähän mä. Ketjun alottaja osaa varmaan äänittää koneelle, niin kannattasko mikittää vahvistimen kanssa nauhottaessa vai ei. Ääni kortti on Pas*a. MT-2 ei ole mikään huippu, mutta silläkin saa jonkinlaista saundia, kun teet "kaappimallinus-EQ:n" jollakin ohjelmalla. Eli alhaalta alle 100 Hz pois ja varsinkin yli 5 kHz tajuudet pois. Goldwave sopii tarkoitukseen ja on ilmainen. Äänikortin paskuuden kanssa sillä, että suoraan linjaan vedettynä suurin osa särkijöistä kuulostaa kuralta, ei ole mitään tekemistä. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
drlecter 16.03.2004 14:11:50 | |
---|
Siis. Flextonesta jos otat ulos niin sehän on valmista tavaraa. Varsinkin jos siinä jotain säröä jo on niin eihän siitä enää sen jälkeen mitään tule. Valmista kakkaa sieltä tulee jep. Noh shure 57 on tilauksessa, jospa sillä jotain saa jo aikaseksi. http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
BlackD 16.03.2004 14:18:01 | |
---|
Kiähäh, mulla on 5.3ms latenssi monitoroinnissa, eli käytännössä ei ollenkaan. Messevä soitella suoraan koneelle :) |
Lord of the strings 16.03.2004 14:36:38 | |
---|
Miten saa soitettua suoraan äänikorttiin? Tarviiko jonkin sovittimen, millä saa 6mm plugista semmosen pienen? Anteeksi, olen tyhmä... "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
BlackD 16.03.2004 14:39:24 | |
---|
Miten saa soitettua suoraan äänikorttiin? Tarviiko jonkin sovittimen, millä saa 6mm plugista semmosen pienen? Anteeksi, olen tyhmä... Siihen kait tarvis oikeasti DI-boksin, mutta totesin että toimii tuo ainakin aktiivimikeillä vähintäänkin kelvollisesti suoraan linjaan. Eli sovitepalikoilla ja kitarapiuhalla. |
Miten saa soitettua suoraan äänikorttiin? Tarviiko jonkin sovittimen, millä saa 6mm plugista semmosen pienen? Anteeksi, olen tyhmä... Jos ei sovi suoraan, niin tietenkin tarvitsee jonkin sovittimen, tässä tapauksessa varmaan juuri sellainen 6,3 mm-3,5mm sovitin. edit: DI-boxikin olisi varmaan ihan jees, mutta itse en ole käyttänyt. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
drlecter 16.03.2004 18:22:56 (muokattu 16.03.2004 18:23:09) | |
---|
Kikkailin gsuiten kanssa ja voihan kristuus sentään mitkä soundit sain tehtyä. Harmillista toi äänikortin latenssi. Augidy 1 on käytössä ja latenssi on sietämätön. http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
Volle 16.03.2004 18:26:39 | |
---|
Kikkailin gsuiten kanssa ja voihan kristuus sentään mitkä soundit sain tehtyä. Harmillista toi äänikortin latenssi. Augidy 1 on käytössä ja latenssi on sietämätön. Sama vika, latenssi on jotakin puolen sekunnin luokkaa. Tosin korttikin on jotakin ihan jämätasoa. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
PJS 16.03.2004 18:35:25 | |
---|
Siis millaset signaaliketjut teillä on noissa G-suiten pätkissä. Eli mitä efektejä ja millä säädöillä...Se JMC-900 taitaa varmaan olla aika vakio noissa hevijutuissa. Olisiko esim Guitar suite Faq asiallinen? Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
askomiko 16.03.2004 18:39:46 (muokattu 16.03.2004 18:40:19) | |
---|
|
PJS 16.03.2004 18:40:41 (muokattu 16.03.2004 18:42:04) | |
---|
Kysymyshänolikin siitä että millä setupilla noi on tehty...Ja mitä tohon helppouteen tulee niin onhan se käytännössä helppomut en mä aikaan ku sellasta ponnetonta paskaa n-track/guitar suite yhdistelmällä. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
askomiko 16.03.2004 18:45:00 (muokattu 16.03.2004 18:55:05) | |
---|
Soiva kitara -> äänikortti -> SD1 tai DS1 -> JCM900 kanava B. Korkeaimpedanssinen sisääntulo äänikortissa on plussaa. Tai vaihtoehtoisesti DI-boksi. Mutta särösoundien kanssa se ei ole ollenkaan nuukaa kuin puhtaan twängin, jos nyt semmoisen tahtoisi tuolla tehdä. |
drlecter 16.03.2004 20:38:06 (muokattu 16.03.2004 20:45:57) | |
---|
http://koti.mbnet.fi/corrupte/mp3/psychomonkey.mp3tuli tehtyä toi uudestaan gsuiten avustuksella. clean-kitara on ainoastaan otettu linen xlr:stä. Tuntus että alkaa koneesta tehot loppua kun lisää noita efektiä. 3 kitararaitaa ja jokaisessa 2 gsuite-efektiä + sonarista eq ja delay. Rummutuksen hoitaa Drumkit from hell. Kiippari- ja bassoefektitkin vie konetehoa. http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
Jäsen X 17.03.2004 09:47:30 | |
---|
Onko tuo "Drumkit from hell" joku erillinen ohjelma millä voi tehdä rumpuraidat? "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
drlecter 17.03.2004 10:08:20 | |
---|
Onko tuo "Drumkit from hell" joku erillinen ohjelma millä voi tehdä rumpuraidat? Se on samplepaketti. Wav-samplet tirggeroidaan sitten midiin. Viisaammat osaa neuvoa paremmin. Tuntus että noi gsuiten efektit ei vaikuta oikeaan kanavaan ollenkaan. Miksi näin? http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
BlackD 17.03.2004 10:31:22 | |
---|
Se on samplepaketti. Wav-samplet tirggeroidaan sitten midiin. Viisaammat osaa neuvoa paremmin. Tuntus että noi gsuiten efektit ei vaikuta oikeaan kanavaan ollenkaan. Miksi näin? Sun käyttämä ohjelma hallitsee niitä kanavia.. itse olen laittanut Cubasen jakamaan sisääntulevan kitaran monosignaalin plugarien jälkeen molemmille kanaville. |