Hippie* 16.03.2004 12:44:13 | |
---|
J kyllä se Justin on aika seksikäs tiukoissa housuissaan ja se perseen keikutus.. hmm! |
Risto Mustalisä 16.03.2004 13:33:14 | |
---|
Ja ei ole miehekäs vai! Miettikää nyt vaikka Led Zeppeliinin laulajaa! Mielettömän miehekäs.. Rokkikukot kunniaan ja Korsoon rokkaamaan! Minä ainakin menen, kun tulisi jo liput myyntiin! Totta ja sitä myöten esim. The Whon Roger Daltreyta joskus Tommyn aikoihin... Aika outo tapaus tuo The Darkness. Siis laulustemmat ja kitarat ja muutenkin taustat pelaa 70 -luvun malliin hyvänkuuloisesti ,mutta se laulu..siis eihän Freddiekään vetänyt noin överiksi eihän? Toisaalta hyvinkin omaperäinen tapaus ja outolintu kun ei tiedä miten tosissaan äijät loppupeleissä on. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Ei ne taida hirveän tosissaan olla.. Mutta mun mielestä rokkiin kuuluu show, ja se saa mennä yli. 70- ja 80 luvulla sitä kyllä harrastettiin enemmän.. Mielestäni on hienoa että juuri se rokkikukkoilu palaa aikaamme! Kun nykyään ollaan niin tosissaan.. Minä ainakin olen kaivannut Darknesin tyylistä bändiä päiviäni piristämään! (: |
Heavy Metal Machine 16.03.2004 15:46:10 | |
---|
Loistavaa Loistavaa Loistavaa! Sinne mennään se on varma!! I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well |
Deg 16.03.2004 16:28:42 | |
---|
Eivät ne tule. MTV:ltä (Music TV) tuli juuri uutinen, jossa kerrottiin että Darknessin ainoa esiintyminen kesällä tapahtuu Glastonburyssä, jos keikasta maksetaan miljoona puntaa (vai oliko euroa?). Ja kun Glastonburyn järjestäjät maksaa, niin se on sitten siinä. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
L.C.F 16.03.2004 19:53:32 | |
---|
Tjoo... Empä tiä mut tuo bändin nimi antaa vähä väärän käsityksen niiden musiikista... Voi voi ku voi voi olla hyvää |
EddieVanHalen 17.03.2004 09:16:20 | |
---|
Onko tää joku läppä vai ihan tosijuttu? |
Heavy Metal Machine 17.03.2004 11:32:42 | |
---|
Onko tää joku läppä vai ihan tosijuttu? Kyllä ne tulee!! I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well |