Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: i7 raudasta kokemuksia?
1
ReBeat
10.07.2010 19:46:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö i7 tehomyllyjä musakäyttöön valjastettuna? Onko ollut ongelmia jonkun tietyn emolevyn kanssa vai toimiiko sutjakasti? Tehoa löytyy rajattomasti ja pitää etsiä jo itsestä syitä jos ei saa mitään konkreettista aikaiseksi? :)
 
sami_sumea
12.07.2010 02:25:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Löytyykö i7 tehomyllyjä musakäyttöön valjastettuna? Onko ollut ongelmia jonkun tietyn emolevyn kanssa vai toimiiko sutjakasti? Tehoa löytyy rajattomasti ja pitää etsiä jo itsestä syitä jos ei saa mitään konkreettista aikaiseksi? :)
 
Mulla on ollut 920 i7 käytössä vuoden päivät, hyvin on toiminut ja tehokaan ei ole vielä loppunut kesken.
 
...
 
http://www.soundreel.com http://www.adamantiumstudios.com
HateHalon
12.07.2010 11:38:43 (muokattu 12.07.2010 11:41:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä hommasin vanhemman lga 1156 kannan I7 860 prossun ja ei edes käytä 2 ydintä ku 2 ekaakin ydintä toimii osalla kapasiteetilla. Ja sonar/reason rewire mode + tehoa vaativaa plugaria päällä ja raitoja about 30 ja kierrättää vielä ulkosen kompressorin kautta masterin.
 
Ja tosiaan Emona Asus P7P55D LE
 
www.myspace.com/hatenstudio
rapadi
12.07.2010 21:35:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan i7 930 prosun ja tehoja löytyy monelle efektille. Toki cubase5 ei tue tätä prosua kunnolla. Vaikka cubase sanoo, että tehot on jossain 30prossassa, niin silti windows ilmoittaa, että 13prossaa :D hyperthreddauksella on joskus plussansa jos käyttää paljon pieniä efektejä, mutta jos käyttää isoja efektejä niin pitää olla threddaus pois.
 
Siis isoin ongelma tossa uudessa prosutekniikassa onkin nyt, se että mun cubase 5 ei ilmeisesti tue sitä niin hyvin. Lähettäkää mulle viesti, jos joku tietää, että mikä alusta toimii parhaiten näillä i prosuilla
 
mhelin
16.07.2010 23:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rapadi:
 
Siis isoin ongelma tossa uudessa prosutekniikassa onkin nyt, se että mun cubase 5 ei ilmeisesti tue sitä niin hyvin. Lähettäkää mulle viesti, jos joku tietää, että mikä alusta toimii parhaiten näillä i prosuilla

 
Päivitä nyt ensin vaikka Cubase 5.5:een (ilmainen päivitys) jossa on tuota prossutukea parannettu useampiytimisille prossuille.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «