Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paljon kannattaa pyytää?
1
F**k You
10.07.2010 00:03:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä siis oon vaihtamassa rumpusettia ja kiinnostais tietää paljon kannattaa pyytää vanhasta setitstä. kyse on siis hyväkuntoisesta joey jordison (export) signature tupla-setistä neljällä pikku tomilla ja kahdella lattia tomilla. 3x symbaali telineitä 1x ride teline ja 1x haitsu ja snare teline. mukaan tulisi myös paiste pt3 sarja rikkinäisellä crashillä.
 
marchangel Miquel
10.07.2010 01:02:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F**k You: Elikkä siis oon vaihtamassa rumpusettia ja kiinnostais tietää paljon kannattaa pyytää vanhasta setitstä. kyse on siis hyväkuntoisesta joey jordison (export) signature tupla-setistä neljällä pikku tomilla ja kahdella lattia tomilla. 3x symbaali telineitä 1x ride teline ja 1x haitsu ja snare teline. mukaan tulisi myös paiste pt3 sarja rikkinäisellä crashillä.
 
No ainakin Sata!
 
Kun mä oon kuuluisa rumpali, vedän keikan Wembleyllä akryylirummuilla, joissa on coated-kalvot!
iekku84
10.07.2010 12:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F**k You: Elikkä siis oon vaihtamassa rumpusettia ja kiinnostais tietää paljon kannattaa pyytää vanhasta setitstä. kyse on siis hyväkuntoisesta joey jordison (export) signature tupla-setistä neljällä pikku tomilla ja kahdella lattia tomilla. 3x symbaali telineitä 1x ride teline ja 1x haitsu ja snare teline. mukaan tulisi myös paiste pt3 sarja rikkinäisellä crashillä.
 
Myy erikseen kaikki.
Virveli n 150€
Telineet yksittäin ??€ riiippuen ihan mitä sieltä löytyy..
Loppu setti mitä maksetaan varmaan 3-600€ En tiiä tarkaksi. Kertokoon hinnoista tietoisemmat.
Se crash pistä vaikka kaikessa hiljaisuudessa metallin keräykseen=)
 
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.
moderndrummer88
11.07.2010 22:16:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84:
Loppu setti mitä maksetaan varmaan 3-600€ En tiiä tarkaksi. Kertokoon hinnoista tietoisemmat.

 
Tuplasetti kuudella tomilla 3-600€? Kyllä se siinä tonnin tienoilla varmaan liikkuu melkeinpä.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
lare21
12.07.2010 02:44:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tuplasetti kuudella tomilla 3-600€? Kyllä se siinä tonnin tienoilla varmaan liikkuu melkeinpä.
 
Kysehän oli pearlin exportista, tuskin maksavat uutenakaan kuin tommosen tonnin ja telineet siitä vielä pois...
 
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
iekku84
12.07.2010 08:35:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lare21: Kysehän oli pearlin exportista, tuskin maksavat uutenakaan kuin tommosen tonnin ja telineet siitä vielä pois...
 
Näin miekin arvelin. Mutta voin olla väärässä... Onhan siinä paljon rumpuja joita kolistella. Määrä korvatkoon laadun! Vain ihan exportit hyviä edullisen tason kannuja onkin. Ei kuitenkaan halppiksiakaan.
 
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.
kincy
12.07.2010 10:09:44 (muokattu 12.07.2010 10:11:25)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tuplasetti kuudella tomilla 3-600€? Kyllä se siinä tonnin tienoilla varmaan liikkuu melkeinpä.
 
Ei pahalla, mutta tuntuu sulla olevan välillä vähän hukassa nämä hinta-arviot=)
 
Pearlin EX setti kyseessä. Olkoonkin siinä vaikka 37 tomia niin tonnia siitä ei saa. Laadukkaan tuplasetin arvo shell packkina on tonnin kieppeillä. Vastaavalla Export setillä on arvoa juurikin n.300-600 euroa riippuen kunnosta. Ehkä 600 euroakin on jo liikaa.
 
E:
 
Aloittajalle, oletko varma että kyseinen JJ setti on Export? JJ signature settiä tehtiin (tehdään?) myös Forum sarjalaisena. Silloin arvoa ei ole sitäkään vähää.
 
arhipp
12.07.2010 22:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä kannattaa verrata, paljonko vastaava (useinhan näitä samoja merkkejä/malleja on edelleen tuotannossa) maksaa uutena. Käytetystähän ei koskaan oikein voi saada uuden hintaa, vaikka olisi ihan virheetön kappale - käytetty on aina käytetty. Rummulla hinta ei laske yhtä nopeasti, kuin esim. autolla kaupasta ulos ajettaessa.
 
Iälle ei mielestäni ole niin merkitystä, jos tuote on kunnossa (kolhuton, viisteet kunnossa yms.), on yhdentekevää, onko se 10 vuotta vai 1 vuotta vanha. Kunto siis ratkaisee.
 
Jos tuote on lähes uusi ja hyvässä kunnossa, miksei siitä voisi yrittää saada 80-90 prosenttia uuden hinnasta, etenkin jos takuut on vielä voimassa. Vanhempi tuote on taas sitten hieman edullisempi, jos se on ulkoisesti erittäin hyvässä kunnossa ja toimiva partikkeli, voisi hinta olla 50-70 % uudesta, jos laatu on päässyt heikkenemään syystä tai toisesta, 30-50 % uutta vastaavasta hinnasta.
 
Keräilykappaleet ovat sitten luku sinänsä. Kysyntä rajaa kuitenkin eniten hintaa. Saahan sitä pyytää mitä lystää... Tyhmähän ei ole se, joka pyytää...
 
lare21
13.07.2010 21:01:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Ei pahalla, mutta tuntuu sulla olevan välillä vähän hukassa nämä hinta-arviot=)
 
Pearlin EX setti kyseessä. Olkoonkin siinä vaikka 37 tomia niin tonnia siitä ei saa. Laadukkaan tuplasetin arvo shell packkina on tonnin kieppeillä. Vastaavalla Export setillä on arvoa juurikin n.300-600 euroa riippuen kunnosta. Ehkä 600 euroakin on jo liikaa.
 
E:
 
Aloittajalle, oletko varma että kyseinen JJ setti on Export? JJ signature settiä tehtiin (tehdään?) myös Forum sarjalaisena. Silloin arvoa ei ole sitäkään vähää.

 
Sitähän tässä haettiin :D
 
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
kincy
13.07.2010 21:27:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lare21: Sitähän tässä haettiin :D
 
Kyllhän mää nyt sen bonjasin, höpisin Md:lle katos.
 
Kibester
14.07.2010 13:31:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko ite maksoit, ja paljonko haluut tehä tappioo. Älä näitä muita kuuntele, minä tiedän kaiken
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään
kincy
14.07.2010 18:08:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kibester: Paljonko ite maksoit, ja paljonko haluut tehä tappioo. Älä näitä muita kuuntele, minä tiedän kaiken
 
Sillä, paljonko on itse jostain maksanut, ei minusta ole juurikaan mitään väliä. Jos olet maksanut tonnin vaikkapa parin sadan rummuista, ovat ne silti parin sadan rummut. Omaa mokaa jos liikoja maksaa, ei sen pidä vaikuttaa tavaran arvoon.
 
hollmi-5
15.07.2010 09:18:19 (muokattu 15.07.2010 09:20:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Aloittajalle, oletko varma että kyseinen JJ setti on Export? JJ signature settiä tehtiin (tehdään?) myös Forum sarjalaisena. Silloin arvoa ei ole sitäkään vähää.
 
Olisiko laittaa linkkiä noihin Forum-sarjalaisiin? Minä en ole nähnyt kuin Exporttina myynnissä...
 
Mitäpä jos setin halkaisisi kahteen shellsettii? 22, 13 ja 16 + 22, 10,12 ja 14" Jos joku ei ehdottomasti tuplasettiä halua, niin tuossa olisi kaksi paljon käytettyä setuppia helposti tehtynä.
 
EDIT: Topikin aloittaja ilmoitti neljä etutomia. Alkuperäisessä on kolme... Mikä lie se neljäs tomi kooltaan? Veikkaan 8", jolloin sekin kävisi jäkimmäiseen settiin: 8, 10, 12 tt, 14" ft ja 22" bd.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
kincy
15.07.2010 13:29:49 (muokattu 15.07.2010 13:36:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Olisiko laittaa linkkiä noihin Forum-sarjalaisiin? Minä en ole nähnyt kuin Exporttina myynnissä...

 
http://www.pro-music-news.com/html/05/81230pea.jpg
 
Vaikkapa tuossa. Se signature setti oli ennen ihan perus EX setti, mutta kun Exportit jäi pois mallistosta, tuli Joey Jordison Signature mikä on ihan sama setti, kuin Pearlin Forumit. Hämäyksenä vain eri badge sekä signature basarinkalvot.
 
Pearlilta: Joey Jordion kits were later rereleased in 2008 as a Forum drum kit.
 
Sillpä just, porukka myy tuota Forumi settiä Exporttina tosi usein...
 
Pieni rumpalipoika
05.09.2010 13:32:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli varaston tyhjennystä on tiedossa ja ammattitrokareilta kyselisin vähän hinta-arvioita.
 
Tama Artstar II
- ilmeisesti 90-luvun alusta
- bd 22", rt 10" ja 14" rimseillä
- päällystetty jälkikäteen red sparkleksi
- osumaa löytyy mm. basarivanteista
- rungot kunnossa
- basarin jalkojen kiristys toimii huonosti
 
Mapexin toimivia mutta osumaa ottaneita tuplajalallisia ständejä
- puomillisia
- hihat
 
Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «