nurmi26 15.03.2004 11:03:31 | |
---|
En osaa yhdistää musiikkia ja huumoria kovinkaan hyvin. Tietääkseni huumori on olennainen osa Zapan musiikkia. Kertokaapa minulle Zapan vakavahenkisimmän (ja samalla progeimman) levyn nimi, niin menen suorilta levykauppaan ostamaan tämän kiekon. There's nowhere to set my aim; so I'm everywhere - Kevin Moore |
hörhö 15.03.2004 11:23:29 | |
---|
Kertokaapa minulle Zapan vakavahenkisimmän (ja samalla progeimman) levyn nimi, niin menen suorilta levykauppaan ostamaan tämän kiekon. On sillä joku klasariyhtyeen kanssa tekemä instrumentaalilevy, jonka nimeä en jaksa muistaa, vaikka se mulla levyhyllyssä onkin. Siis ihan puhtaasti vakavaa nykymusiikkia. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
lxi 15.03.2004 11:28:00 | |
---|
On sillä joku klasariyhtyeen kanssa tekemä instrumentaalilevy, jonka nimeä en jaksa muistaa, vaikka se mulla levyhyllyssä onkin. Siis ihan puhtaasti vakavaa nykymusiikkia. Yellow Shark? "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Epämuusikko 15.03.2004 12:51:23 | |
---|
Yellow Shark? Aika häijy levy, vaikka hienoja värejä biiseissä. Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän |
doolittle 15.03.2004 19:18:35 | |
---|
En osaa yhdistää musiikkia ja huumoria kovinkaan hyvin. Yritä edes, you can do it! "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Frankenstone 15.03.2004 20:13:12 | |
---|
Kaverit kertoi joskus jostain Zappan tupla(?)levystä, jonka toinen puolisko on ikäänkuin jonkinsortin kuunnelma tms jossa yritetään tehdä elokuvaa...A) Mikähän tuotos mahtaa olla kyseessä? ja B) onko hyvä, kandeeko kokeilla kuunnella ite? I'm not here. |
Peki 15.03.2004 21:55:07 | |
---|
En osaa yhdistää musiikkia ja huumoria kovinkaan hyvin. Tietääkseni huumori on olennainen osa Zapan musiikkia. Kertokaapa minulle Zapan vakavahenkisimmän (ja samalla progeimman) levyn nimi, niin menen suorilta levykauppaan ostamaan tämän kiekon. Does humour belong in music? :D "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
pimeys 15.03.2004 22:36:37 | |
---|
Kaverit kertoi joskus jostain Zappan tupla(?)levystä, jonka toinen puolisko on ikäänkuin jonkinsortin kuunnelma tms jossa yritetään tehdä elokuvaa...A) Mikähän tuotos mahtaa olla kyseessä? ja B) onko hyvä, kandeeko kokeilla kuunnella ite? Levy on varmaankin Uncle Meat. Ja totta kai kannattaa kuunnella, se on ihan mahtava albumi. Hyviä biisejä ja hassuja juttuja. |
Bilharzia 15.03.2004 22:49:02 | |
---|
Sitten ihan kaikista paras on se livelevy joka on äänitetty Helsingissä,kun bändi vetää Satumaa-tangon ja joku,josta en todellakaan tiedä kuka se on, vetää ilmeisesti primavistana vokaalisuoritukset. ääntäminen on vähintäänkin omalaatuista, mutta jumalauta kun nauroin kun kuuntelin sitä!! You can't do that on stage vol. 2: The Helsinki tapes Napoleon Murphy Brock oli siihen aikaan se laulaja. Olikos joskus '74 ollu. Niillä oli niitä hotellihäröilyitä sitten tahkottuna lavalla.. "Ten muaaavrks" imitoiden suomalaista aksenttia. www.LifeofDebauchery.Com |
You can't do that on stage vol. 2: The Helsinki tapes Napoleon Murphy Brock oli siihen aikaan se laulaja. Olikos joskus '74 ollu. Niillä oli niitä hotellihäröilyitä sitten tahkottuna lavalla.. "Ten muaaavrks" imitoiden suomalaista aksenttia. Niinhän se olikin. "We´ve got a special request tonight, please leave the lights on ´cuz we´ll have to see the notes" tai jotenkin. Hoho. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Dr. Muff 16.03.2004 13:22:00 | |
---|
The best band you never heard in your life Tää on helposti omaksuttavaa, musiikillista sirkusta. Hyvää. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
J.Ahonen 16.03.2004 20:10:38 | |
---|
three some nro.2 box : Sisältää Hot Rats, Waka/jawaka, ja Grand wazoo, Nuo on kaikki hyviä. Cdonilta saa kuulema halvalla. |
Kitarasankari 16.03.2004 23:48:47 | |
---|
zappa on kova...tykkään.. Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!! |
Spiralmind 19.03.2004 01:18:22 | |
---|
Grand Wazoo on mun mielestä paras Zapan levy mitä oon kuullu (noh, en oo kuullut läheskään kaikkia). Se on kiva kun siinä on sitä musiikkia eikä liikaa turhaa häröilyä (vaikka onhan se musiikki aika häröilyä :p). Pitkiä biisejä ja hauska unenomainen tunnelma. |
Peki 21.03.2004 21:45:46 | |
---|
oon yön pimeinä tunteina miettinyt, että paljonkohan tuosta Zappan poppoon Satumaa-livepläjäyksestä on ropsunut rojalteja tuolle Monosen Untolle. Ei kuitenkaan ole ihan hikisesti myyty tuotakaan Zappan levyä. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
doolittle 22.03.2004 11:41:44 | |
---|
oon yön pimeinä tunteina miettinyt, että paljonkohan tuosta Zappan poppoon Satumaa-livepläjäyksestä on ropsunut rojalteja tuolle Monosen Untolle. Ei kuitenkaan ole ihan hikisesti myyty tuotakaan Zappan levyä. Tai jos Unto olisi joskus kuullut tuon version! Varmaan herra kierinyt kierroksen tai pari haudassaan... "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
leather rebel 22.03.2004 12:12:24 | |
---|
Sitten ihan kaikista paras on se livelevy joka on äänitetty Helsingissä,kun bändi vetää Satumaa-tangon ja joku,josta en todellakaan tiedä kuka se on, vetää ilmeisesti primavistana vokaalisuoritukset. ääntäminen on vähintäänkin omalaatuista, mutta jumalauta kun nauroin kun kuuntelin sitä!! Joo, se on ihan pirun hauska. Puolvälissä heitetään yhtäkkiä funkiksi... Ei saatana. Myös Zappan versio Stairway to Heavenista on hauska. Vähän sellanen reggae-henkinen versio. Frank ölisee itse tuon biisin. Kaiken se vetää läskiksi... "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Epämuusikko 22.03.2004 12:25:29 | |
---|
Joo, se on ihan pirun hauska. Puolvälissä heitetään yhtäkkiä funkiksi... Ei saatana. Myös Zappan versio Stairway to Heavenista on hauska. Vähän sellanen reggae-henkinen versio. Frank ölisee itse tuon biisin. Kaiken se vetää läskiksi... Ja Bolerosta. Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän |
ganesha 06.04.2004 17:54:55 | |
---|
huumorimusiikkia tai ei, kyllä Zapalla on aina ollut taustallaan aikas helvetin kova bändi. Ryppyotsaiset opistomuusikot voivat mennä kotiinsa itkemään. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
hörhö 07.04.2004 15:54:48 | |
---|
Ryppyotsaiset opistomuusikot voivat mennä kotiinsa itkemään. Tai ihailla bändin soittoa. Tunnetusti ei ollut mikään paska pumppu taustalla ja Zappa myös vaati heiltä paljon. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |