blues guitar 09.07.2010 08:27:33 | |
---|
Soittivatkohan suoraan linjaan? Lavalla olleet kaapit tais olla feikit. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Johnny Buzz 09.07.2010 09:00:13 (muokattu 09.07.2010 09:00:27) | |
---|
blues guitar: Soittivatkohan suoraan linjaan? Lavalla olleet kaapit tais olla feikit. Tuskinpa vanha bluesbändi soittaa suoraan linjaan. Eiköhän sieltä lavastekaappien takana ollut piilossa varsinaiset vahvarit mikitettyinä. |
Xingu 09.07.2010 10:03:11 | |
---|
Johnny Buzz: Tuskinpa vanha bluesbändi soittaa suoraan linjaan. Eiköhän sieltä lavastekaappien takana ollut piilossa varsinaiset vahvarit mikitettyinä. Siellä ne nupit ja kaapit olivat lavan sivutilassa mikitettyinä. Pari äijää siellä oli koko ajan tarkkailemassa ilme tuimana soundia. "Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend ~~ "Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori |
tepeskeli 09.07.2010 16:55:51 | |
---|
velsa: Päästäkää Frank Beard eläkkeelle........ei lähe enääääääää.....! Niin... Kyllähän sitä tuli jo ennen Puistobluesiakin dvd:ltä katteltua ja todettua, että ei oo Frankin groove enää kohillaan... Ja kun kyseessä on yksi suurimmista esikuvistani rumpaloinnin saralla, se on entistä surullisempaa. Jotkut Eliminatorin biisit, joissa on pelkkä suora komppi, toimivat parhaiten, kun ei ole mitään kikkailuja siinä. Mutta vanhempi matsku... tempot TODELLA laahaavia, fillit tökkiviä, ja mikä pahinta, haikka auki koko ajan! Yritä siinä sihinässä sitten löytää minkäänmoista groovea... No, pääasia, että itse tykkäävät vielä tehdä ja nauttivat tekemästään. 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
bluesy 09.07.2010 19:40:20 | |
---|
tepeskeli: Niin... Kyllähän sitä tuli jo ennen Puistobluesiakin dvd:ltä katteltua ja todettua, että ei oo Frankin groove enää kohillaan... Ja kun kyseessä on yksi suurimmista esikuvistani rumpaloinnin saralla, se on entistä surullisempaa. Jotkut Eliminatorin biisit, joissa on pelkkä suora komppi, toimivat parhaiten, kun ei ole mitään kikkailuja siinä. Mutta vanhempi matsku... tempot TODELLA laahaavia, fillit tökkiviä, ja mikä pahinta, haikka auki koko ajan! Yritä siinä sihinässä sitten löytää minkäänmoista groovea... No, pääasia, että itse tykkäävät vielä tehdä ja nauttivat tekemästään. ...olipa nasevasti kirjotettu!!! Vois melkein verrata Ulrichiin...Megabändi mut mikä GROOVE rumpalilla...kärsimystä kun kuuntelee, ihan totta!!!Eiks näiden enää tarttee treenata eikä seurata omia tekemisiään!!!Fanit ulvoo et on kova meininki!!! |
Veikko 09.07.2010 19:55:14 | |
---|
bluesy: ...olipa nasevasti kirjotettu!!! Vois melkein verrata Ulrichiin...Megabändi mut mikä GROOVE rumpalilla...kärsimystä kun kuuntelee, ihan totta!!!Eiks näiden enää tarttee treenata eikä seurata omia tekemisiään!!!Fanit ulvoo et on kova meininki!!! Ja kun sää ulvot että paska groove niin Frankin pitäis lopettaa ja Gibbonsin sekä Hillin pitäs tilalle ottaa Vinnie Colaiuta? Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude |
J.Hollström 09.07.2010 20:01:40 | |
---|
velsa: Päästäkää Frank Beard eläkkeelle........ei lähe enääääääää.....! Aika pitkälti näin. Tosi väsyneen kuulosta koko homma kun rumpalilta ei lähe. |
bluesy 09.07.2010 20:19:06 (muokattu 09.07.2010 20:22:22) | |
---|
Veikko: Ja kun sää ulvot että paska groove niin Frankin pitäis lopettaa ja Gibbonsin sekä Hillin pitäs tilalle ottaa Vinnie Colaiuta? ...eipä tässä mitään ulvota puoleen eikä toiseen!! Ei mitään lopettamisia kun homma on joskus toiminut! Pikkasen päivitystä vaan kun oikominen tekemisessä näiden megabändien kohdalla on "little bit" liian räikeää!!! |
Veikko 09.07.2010 20:26:22 | |
---|
bluesy: ...eipä tässä mitään ulvota puoleen eikä toiseen!! Ei mitään lopettamisia kun homma on joskus toiminut! Pikkasen päivitystä vaan kun oikominen tekemisessä näiden megabändien kohdalla on "little bit" liian räikeää!!! No jos on yli nelkytvuotta vetäny keikka niin vanhalle miehelle pitää antaa vähän anteeksikin. Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude |
bluesy 09.07.2010 20:39:48 | |
---|
Veikko: No jos on yli nelkytvuotta vetäny keikka niin vanhalle miehelle pitää antaa vähän anteeksikin. ...se että soittaa haikka "auki" kokoajan, veikkaan et vinkki on tullu joltain kiertueäijältä, suffle toimiii helpommalla!! mut pitäis ääniukon olla paremmin hereillä ja hanikoida paremmin et ei häiritse koko keikkaa!!! |
blues guitar 09.07.2010 20:58:23 | |
---|
bluesy: ...se että soittaa haikka "auki" kokoajan, veikkaan et vinkki on tullu joltain kiertueäijältä, suffle toimiii helpommalla!! mut pitäis ääniukon olla paremmin hereillä ja hanikoida paremmin et ei häiritse koko keikkaa!!! Hyvän keikan vetivätten. Oli haikka auki tai ei. :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
bluesy 09.07.2010 21:13:49 | |
---|
blues guitar: Hyvän keikan vetivätten. Oli haikka auki tai ei. :) ...toi on kanssa ihan totta!! mitä helvettiä mennä paikanpäälle kuuntelemaan ja "kyttäämään" soittajien virheitä!! Jos on bändi mitä on odottanu näkevänsä/kuuntelevansa livenä fiiliksissä ja joku tulee arvostelemaan, olkoon omassa katekoriassaan!!! |
blues guitar 09.07.2010 21:29:07 | |
---|
bluesy: ...toi on kanssa ihan totta!! mitä helvettiä mennä paikanpäälle kuuntelemaan ja "kyttäämään" soittajien virheitä!! Jos on bändi mitä on odottanu näkevänsä/kuuntelevansa livenä fiiliksissä ja joku tulee arvostelemaan, olkoon omassa katekoriassaan!!! Plussan laitoin sulle. Veit sanat suustani :D Jos jollekin ei kelvannu niin Mitä sitten? Pääasia että suurin osa yleisöä oli tyytyväinen. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
tepeskeli 09.07.2010 22:28:24 | |
---|
bluesy: ...toi on kanssa ihan totta!! mitä helvettiä mennä paikanpäälle kuuntelemaan ja "kyttäämään" soittajien virheitä!! Jos on bändi mitä on odottanu näkevänsä/kuuntelevansa livenä fiiliksissä ja joku tulee arvostelemaan, olkoon omassa katekoriassaan!!! Ihan kuule fiiliksissä olin minäkin, enkä todellakaan mennyt kyttäämään mitään. Tiesin mitä odottaa, enkä sinällään pettynyt. Hieman harmissani vaan olen, että ennen niin tiukasti yhteen soittava bändi on enää varjo itsestään, eivätkä miehet itse tunnu kiinnittävän mitään huomiota asiaan. Vähän ammattiylpeyttä! Sitten tästä viestiryöpystä. Heti kun täällä poikkipuoleisen sanan sanoo, niin kauheet syytökset niskaan. Eikö tämän pitäisi olla keskustelualue, jossa jokainen saa tuoda omat mielipiteensä julki ja niitä muut kunnioittaa, eikä heti sanota, että oot väärässä. No, nyt ainakin saatiin keskustelua aikaiseksi. Tosin kyllä vain typerää jankutusta. 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
bluesy 09.07.2010 22:45:11 | |
---|
tepeskeli: Ihan kuule fiiliksissä olin minäkin, enkä todellakaan mennyt kyttäämään mitään. Tiesin mitä odottaa, enkä sinällään pettynyt. Hieman harmissani vaan olen, että ennen niin tiukasti yhteen soittava bändi on enää varjo itsestään, eivätkä miehet itse tunnu kiinnittävän mitään huomiota asiaan. Vähän ammattiylpeyttä! Sitten tästä viestiryöpystä. Heti kun täällä poikkipuoleisen sanan sanoo, niin kauheet syytökset niskaan. Eikö tämän pitäisi olla keskustelualue, jossa jokainen saa tuoda omat mielipiteensä julki ja niitä muut kunnioittaa, eikä heti sanota, että oot väärässä. No, nyt ainakin saatiin keskustelua aikaiseksi. Tosin kyllä vain typerää jankutusta. ...mikä nyt on poikkipuolista!?jos on kommentoitavaa niin eiks tää oo just sitä et ei kaikki voi olla samaa mieltä?? jos on pettynyt et ei oo samaa svengiä rytmiryhmässä kun ennen niin ei voi kommentoida??!!Biisit kun on loistavia ja keikka paikanpäällä on "ainutkertainen"!! Jos on omastamielestä väsynyttä niin on ,ei mahda mitään!!! |
Mad-Mike 09.07.2010 23:54:33 | |
---|
Veikko: Ja kun sää ulvot että paska groove niin Frankin pitäis lopettaa ja Gibbonsin sekä Hillin pitäs tilalle ottaa Vinnie Colaiuta? Mielestäni ZZ Top ei enää oo ZZ Top jos Beard lähtis pois, tiiän, sinänsä typerää ajatella näin että bändi olisi eri jos mies vaihtuisi mutta se on nyt mun mielipide. Kyllä sitä on saman trion nähnyt koko bändin olemassaolon ajan nii ei sitä olettais enää muuta näkevänkää. -Half Step Down- |
bluesy 10.07.2010 00:56:40 | |
---|
Eb-tuning: Mielestäni ZZ Top ei enää oo ZZ Top jos Beard lähtis pois, tiiän, sinänsä typerää ajatella näin että bändi olisi eri jos mies vaihtuisi mutta se on nyt mun mielipide. Kyllä sitä on saman trion nähnyt koko bändin olemassaolon ajan nii ei sitä olettais enää muuta näkevänkää. ...ei voi kuvitelllakaan muuta rumpalia??? soittakoon kolmestaaan tulevaisuuteen!!! |
jassi 10.07.2010 18:22:12 | |
---|
Mun mielestäni bändin pitäis pitää soittotatsiaan teräkunnossa tai sit lopettaa soittelut noissa mittakaavoissa. Vaikka ois kuinka "legendaarisia" jätkiä, niin ei kai pelkästään sen pitäis riittää? Laiskuutta sanon minä. Yllättävän hyvin kulkee vielä esim. Aerosmithin kannumiehellä jne. Beardilla lienee tätä Peter Criss- syndroomaa, mikä tekee livekeikat varsin tuskaisiksi kokea. Äänellään se korppikin laulaa. |
jassi: Mun mielestäni bändin pitäis pitää soittotatsiaan teräkunnossa tai sit lopettaa soittelut noissa mittakaavoissa. Vaikka ois kuinka "legendaarisia" jätkiä, niin ei kai pelkästään sen pitäis riittää? Laiskuutta sanon minä. Yllättävän hyvin kulkee vielä esim. Aerosmithin kannumiehellä jne. Beardilla lienee tätä Peter Criss- syndroomaa, mikä tekee livekeikat varsin tuskaisiksi kokea. Hyvin pitkälti samaa mieltä. Ikä ei saa olla mikään tekosyy huonoon soittoon. Jos ei taitu niin hanskat naulaan. |
tepeskeli 10.07.2010 18:54:36 | |
---|
jassi: Mun mielestäni bändin pitäis pitää soittotatsiaan teräkunnossa tai sit lopettaa soittelut noissa mittakaavoissa. Vaikka ois kuinka "legendaarisia" jätkiä, niin ei kai pelkästään sen pitäis riittää? Laiskuutta sanon minä. Yllättävän hyvin kulkee vielä esim. Aerosmithin kannumiehellä jne. Beardilla lienee tätä Peter Criss- syndroomaa, mikä tekee livekeikat varsin tuskaisiksi kokea. Komppaan. Harmi just siksi, kun tietää, mitä nämäkin kaiffarit ovat joskus olleet. Eivätkä jaksa pitää sitä soittotatsia yllä. Taidanpa laittaa Double Down Liven ykkösdvd:n (1980 Rockpalast) pyörimään. 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |