Aihe: Dimmu Borgir
1 2 3 4 526 27 28 29 3033 34 35 36 37
Jokunen
05.09.2009 16:07:59
Deino: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=126340

Katkeraa tilitystä. Ei jaksanut ihan loppuun asti edes lukea. Olisivat nyt pistäneet ranskalaisilla viivoilla molempien äijien mokailut, niin ei tarvitsisi arvuutella.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Turmis
05.09.2009 16:56:58 (muokattu 05.09.2009 16:57:59)

Hauskaa sinänsä, kun bändin statementin alussa puhutaan epäammattimaisuudesta, niin mitä tällainen kilometrin pituinen itkuvirsi sitten on?

E: ...vai haiskahtaako tämä joltakin stratovarius-vedätykseltä?
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Jonttu
07.09.2009 01:42:02

Mulle selvisi vasta nyt että ton synistin nimi on Mustaparta :D
Maxwell von Karma
09.07.2010 23:41:22
"Juice on legenda! Parhaat kappaleet minusta: Viidestoista yö, katu täyttyy askelista" Jepjep
J.L
10.07.2010 09:39:52

Siis mitä ****ua mikä levyn nimi!?!? Huhhuh. :D
Burn
10.07.2010 09:42:46

Kas kunnei Jokeri Pokeri Box.
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä."
tender.insanity
10.07.2010 12:51:24
Bonuksena levyllä coverina Mikko Kuustosen 'Abrakadarba' -biisi.
Morphia
19.07.2010 03:43:52 (muokattu 19.07.2010 03:51:59)
Burn: Kas kunnei Jokeri Pokeri Box.

Abrahadabra on termi Aleister Crowleyn Lain kirjassa. Thelemistien juttuja.

EDIT: Niin ja mitä itse bändiin tulee. Stormblåst hieno levy, tunnelmaltaan melankolinen ja syksyinen. Menee samaan kastiin Covenantin In Times Before the Light - levyn kanssa. Helevetin kovia julkaisuja, mutta ei toimi jatkuvasti kuunneltuna.

Uudempi Dimmu Borgir ei juurikaan jaksa kiinnostaa, koko homma menee helposti överiksi, jos kunnianhimo saa otteen. Kaupallisuus on pilannut hyvin monta aiemmin hyvää bändiä.
the world is an illusion.
Stoalainen
19.07.2010 16:01:36
Deino: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=126340

Okei, takerrun vanhaan artikkeliin, mutta mua hirveästi huvitti tuo Snickers Live-klippi. En perusta mitenkään mistään truusta tai UG:stä, mutta Dimmu Borgir soittamassa jossain skeittiparkissa on kyllä koomista.
My heart beats with drumbeats.
tender.insanity
17.08.2010 19:23:35
Lokakuussa näköjään TRE + HKI keikat.

Ketäs noilla on nyt livekokoonpanossa? Nopealla googlauksella en löytänyt vastausta..
Jorte Kariko
17.08.2010 21:06:07
tender.insanity: Lokakuussa näköjään TRE + HKI keikat.

Ketäs noilla on nyt livekokoonpanossa? Nopealla googlauksella en löytänyt vastausta..

Huhuissa kovasti on viety Ruotsalaista "legendaa" nimeltä Snowy Shaw Basson varteen ja puhtaille lauluille. Joidenkin lähteiden mukaan Snowy Shaw olisi ollut mukana uuden levyn äänityksissä. Ihan mielenkiintoinen tapaus olisi Borgiriin tuo Snowy. Viimeiseksi mies on ollut mukana Therionin kokoonpanossa ja ties missä muissa. Tämä siis on vain huhu jota tuolta ympäri nettiä olen lukenut.

eiköhän tästä ole juttu netissä. Googlella vaan...

Rumpalista ei ole mitään hajua, mutta jäsenet itse käyttävät "vuokra" rumpalia studiossa ja kiertueilla näin ilmaisivat joskus asian kun sitä kysyttiin. Onko studiossa ja keikoilla eri rumpalit sitä en tiedä ja voi olla että sinnekkin jossain vaiheessa pysyvä rumpali vielä tulee... Tjodalv? olisko mitään?
Räyh!
Nefegoth
17.08.2010 21:18:38
Snowy Shaw taisi olla pelkkää huhua, uutta basistia jne ei näytä kerrottavan missään.

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=142878
TTV
17.08.2010 21:19:14
Rijkardo: Huhuissa kovasti on viety Ruotsalaista "legendaa" nimeltä Snowy Shaw Basson varteen ja puhtaille lauluille. Joidenkin lähteiden mukaan Snowy Shaw olisi ollut mukana uuden levyn äänityksissä. Ihan mielenkiintoinen tapaus olisi Borgiriin tuo Snowy. Viimeiseksi mies on ollut mukana Therionin kokoonpanossa ja ties missä muissa. Tämä siis on vain huhu jota tuolta ympäri nettiä olen lukenut.

eiköhän tästä ole juttu netissä. Googlella vaan...

Rumpalista ei ole mitään hajua, mutta jäsenet itse käyttävät "vuokra" rumpalia studiossa ja kiertueilla näin ilmaisivat joskus asian kun sitä kysyttiin. Onko studiossa ja keikoilla eri rumpalit sitä en tiedä ja voi olla että sinnekkin jossain vaiheessa pysyvä rumpali vielä tulee... Tjodalv? olisko mitään?

Eikös se Vaderin ex-rumpali enää olekaan Dimmussa? Jossain vaiheessa bändi oli ihan nelikko vailla basistia ja synaniekkaa. No, oli miten oli, kiinnostaa kovasti kuulla uus levy, jokohan se olisi vuotanu ennakkoon...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Jorte Kariko
17.08.2010 22:44:46
Nefegoth: Snowy Shaw taisi olla pelkkää huhua, uutta basistia jne ei näytä kerrottavan missään.

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=142878

no joo siis niinhän mä sanoin, että huhuissa on sinne viety...
Räyh!
Jorte Kariko
17.08.2010 22:51:06
TTV: Eikös se Vaderin ex-rumpali enää olekaan Dimmussa? Jossain vaiheessa bändi oli ihan nelikko vailla basistia ja synaniekkaa. No, oli miten oli, kiinnostaa kovasti kuulla uus levy, jokohan se olisi vuotanu ennakkoon...

tarkoitat varmaan Darauyta. Muistaakseni se oli vain keikka ja korvaava rumpali Hellhammerille. Njääh näistä Norjan "kauniit ja rohkeat" draamoista tiedä kuka siellä soittaa ja mitä... kyl sinne basistin ja rumpalin paikalle on jo tainnut olla huhujen mukaan vaikkka ketä...

spekulointi on kivaa!
Räyh!
JanneO
18.08.2010 08:28:39
Rijkardo: tarkoitat varmaan Darauyta. Muistaakseni se oli vain keikka ja korvaava rumpali Hellhammerille. Njääh näistä Norjan "kauniit ja rohkeat" draamoista tiedä kuka siellä soittaa ja mitä... kyl sinne basistin ja rumpalin paikalle on jo tainnut olla huhujen mukaan vaikkka ketä...

spekulointi on kivaa!

mun mielestä puolan poika tuli pysyvästi bändiin kun taas hellhammer oli ihan sessioäijänä mukana? Eipä noitten kuvioista mitään selkoa saa.
Jorte Kariko
18.08.2010 09:35:52 (muokattu 18.08.2010 09:36:39)
JanneO: mun mielestä puolan poika tuli pysyvästi bändiin kun taas hellhammer oli ihan sessioäijänä mukana? Eipä noitten kuvioista mitään selkoa saa.

Joo niin siis oli, että Puolain Poeka olis ollut pysyvä, mutta että jossain vaihees ne sanoi, että tämmöinen sessio rumpali levyillä ja kiertueilla olisi se kaikkein paras vaihtoehto heille... näin sanoivat joskus... njääh... noh, eiköhän sieltä jotain infoa kohta tule... Joo siis Hellhammer oli vain sessioäijänä... koska sillä oli niin paljon kaikkea kuvioita.

DIMMU BORGIR "GATEWAYS" SINGLE on iTUNES AUG 20 (EU) and AUG 24 (US)
Räyh!
Nefegoth
18.08.2010 12:27:49
Pitäs kyl kuulla uutta materiaalia ennenku tietää meneekö tonne keikalle, jos ne ei olekkaan enää hyviä ilman vortexia... Mutta ärsyttävää kyllä tuo rumpalin vaihtelukin... Hankkisivat pysyvät jäsenet niin olisi selkeämpää.
Jorte Kariko
18.08.2010 13:16:14 (muokattu 18.08.2010 13:19:16)
Nefegoth: Pitäs kyl kuulla uutta materiaalia ennenku tietää meneekö tonne keikalle, jos ne ei olekkaan enää hyviä ilman vortexia... Mutta ärsyttävää kyllä tuo rumpalin vaihtelukin... Hankkisivat pysyvät jäsenet niin olisi selkeämpää.

Joo kyl tuo jotenkin ärsyttää tuo rumpulin vaihtelu. Tjodalv kehiin jälleen!

Mielenkiintoista tosiaan, on että kuka korvaa Vortexin laulu osuudet, kuiteskin miehellä on aivan mahtavan loistava ääni jos vaan on selvinpäin lavalla eikä hoilaa miten sattuu... aikas useasti livenä nähdyt sen jutut on ollut aika kuraa, mutta levyillä täyttä timanttia! Mutta sitten taas esim. Arcturuksen DVD:llä Vortex loisti. Onko sitten basson soittaminen ja laulaminen yhtäaikaa hänelle vaikeaa... (ei pitäisi koska aikasemminkin laulanut ja soittanut yhtäaikaa muissa proggiksissa)? mutta jotenkin mulla on jäänyt Vortexista livenä semmoinen, että ei ole antanut kaikkeansa siellä... laulujen puolelta siis... soittaminen ja esiintyminen on ihan ok! Sauna open airissa tais Vortex olla pikku sumuissa ja ties kuinka monen päivän kynnet alla... huitas meinaan Galderia bassollansa niskaan, eikä mitenkään hiljaa =) siinä Silenoz ja Galder vähän aika tuijotti että "mitä helvettiä".

Loppujen lopuksi mulla on jäänyt semmoinen kuva Vortexista, että se ei ole antanut kaikkeansa. Mahtava laulaja ehkä mun listalla se ykkönen! mutta livenä se pettää useasti. Mua ei todellakaan haittaa että se Borgirista lähti tai potkittiin, koska sen vokaalit jäi loppujen lopuksi aika vähäisiksi. Haluaisin kuulla koko albumillisen Mr. Vortexia. Kuten Borknagarin, Arcturusin, Lamented Soulsin levyillä.

Tämä on vain yhden ihmisen mielipide siis minun. Olen Dimmun ekan kerran nähnyt 99 ja silloin vielä Vortexin laulut livenä oli nannaa kuultavaa! Kyl mä luulen että Dimmu on hyvä edelleenkin vahva ja hyvä ilman Mustista ja Vortexia.
Räyh!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)