Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Parhaat jäynät järjestäjille/yleisölle/bändikavereille/ ym. ?
1 2 3
Irti Humpasta
05.06.2010 13:31:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huumori on tärkeässä osassa tällä alalla jaksamisessa.. Miten pitkälle kukakin on sitä vienyt ja millä tavalla?
 
..Itseäni huvitti, kun kuulin, että vuosia sitten Galaxin yläkerrassa soitti Finlanders ja alakerrassa (Grönin Kimmon) Grönlanders..
 
Kuhan vähän pianolla soittelin...My foolish heart
Eka "tein kaikki ite" tuotos... TM-Fuusio
Decker90
05.06.2010 21:46:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virikettä rumpalille, esim tauon aikana kunnon pala kaksipuolista teippiä basarin nuijaan...
 
"En syytä, enkä väitä...."
Pylkkänen
05.06.2010 22:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decker90: Virikettä rumpalille, esim tauon aikana kunnon pala kaksipuolista teippiä basarin nuijaan...
 
Nuijan voi myös ruuvata lähes irti.
 
Toinen kiva on valkopippuria lattiatomin valkoisen kalvon päälle.
 
Viikset miehen tekee!
KoskPaavo
06.06.2010 09:08:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran laitoin Kotialhon kanssa Ikosen Kaukon haitarilaukkuun pari sillivoileipää evääksi kun lähti laivasta. Sillä tosin oli seuraava keikka vasta kolmen viikon päästä...
 
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
mack the knife
06.06.2010 10:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viissenttisiä rumpalin haitsu täyteen. Toimii silloin, kun on ammattibändi, eli kun tullaan tauolta, niin ei kokeilla soittimista ääntäkään.
Tämä piti tehdä, kun rumpali oli laittanu mun pianoon koskettimien etupuolelle eli siihen pystyosaan pienen valkoisen teipin E:n ja F:n yhdistäen. Eka biisin eka sointu piti olla pianolla iso E -duuri.
 
COVS n:o 1.
jon lord
06.06.2010 11:32:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomisen Markkua kompattiin aikoinaan Lahden Seurahuoneella. Kerran tauolta tullessa kitaristi laittoi Suomisen pianosta viritysnapin ( ne sellaiset oli siihen aikaan portaittaisia liukunappeja digipianon päällä ) ääriasentoon ylös. Olisko mennyt kvartin tai kvintin ylöspäin. Suominen tuli viimeisenä lavalle ja aloitti biisin By the time I get the Phoenix pianointrolla ja laululla. Ihmetteli kun oli vähän korkea sävellaji. Sitten kun bändi tuli mukaan iltiin jo pahasti metsässä. Koko illan Suominen rähisi kitaristille että mä katkon sun kitaran kielet seuraavaksi.
 
COVS jäsen N.o 3
haitari
06.06.2010 13:26:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Kerran laitoin Kotialhon kanssa Ikosen Kaukon haitarilaukkuun pari sillivoileipää evääksi kun lähti laivasta. Sillä tosin oli seuraava keikka vasta kolmen viikon päästä...
 
Tästä K. A. taisi joskus mainitakin, kun oltiin samoissa pirskeissä stagella. Yksi tarina oli siis ilmeisen todistettavasti totta!
 
www.keikkamestari.com
KanttoriPiiparinen
09.07.2010 07:04:38 (muokattu 09.07.2010 07:06:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olimme Papillon kvartetin kanssa Kotkassa ja osuimme yleiseen saunaan. Kaikki muut paitsi rumpalimme Jalski. Kämpälle päästyämme kehuimme Jalskille suureen ääneen kuinka huippu hyvän ja seksikkään hieronnan oli paikan saunatyttö meille kaikille järjestänyt. Jalski tietenkin innostui asiasta tavattomasti. -Lähdenpä tuolla käymään minäkin. Ja kävi kanssa.
 
Mainittakoon, että saunatyttö oli pitkälti päälle kuudenkympin ikääntynyt pieni, pullea ja hikinen mummeli.
 
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
kenonen
09.07.2010 08:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran tauolla kitaristi kaatoi äkkipikaisen basistin jakkaralle tipan vettä. Ihan vaan pikku lirun, niin, että housunpersauksista tulee läpi. Basisti istui siihen ja alkaa vaahtoamaan ihan helvetisti. Mä repesin totaalisesti ja se heitti punaviinilasin mulle päin näköä. Johan nousi kalabaliikki.
 
Samaisen miehen bassosta viriteltiin joskus tauolla pikkuisen kieltä inan verran vituilleen, niin, että joutui sitä kokoajan ruuvaamaan. Se ihmetteli, että perkhele kun ei pysy vireessä.
 
Kitaristin kitaralaukku ja kaikki puvun taskut tungettiin joskus täyteen kaljapullonkorkkeja. Viikon päästä oli tietenkin haitarilaukun vuoro.
 
Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8
Juupe
09.07.2010 12:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lehmänkellon sisältä olen kerran löytänyt roudaushanskan. Ilme ensimmäisen lyönnin jälkeen oli varmaan näkemisen arvoinen. Haitsun sisällä oli joskus superlonia, ja pariin kertaan on 16" ja 14" crash vaihdettu keskenään (luulivat etten huomaisi mitään). Kaikki nämä viikon laivavedon aikana.
 
Tankero
09.07.2010 20:57:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laivalla on taikuri, joka jakaa aina esityksensä jälkeen kaikille lapsille fanikorttinsa. Olipa tänään unohtanut ne lavan reunalle. Laittelin moniaita bändimme kortteja nippuun sekaan. Jäynä se on pienikin jäynä.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
KanttoriPiiparinen
10.07.2010 09:52:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä sattui omaan nilkkaan:
 
Olimme ruåtsin puolella matkustamassa johonkin Nyköpkingiin ja rakkoni oli täynnä edellisen illan laivakaljoista. Aikani tuskailtuani suostui kuskimme lopulta pysäyttämään bussimme. Suoraa tietä loputtomiin, eikä suojaavaa puskaa sadan metrin säteellä. -Mä pidän tän busan paikoillaan, niinku näkösuojana.
 
Tuumasta toimeen. Huokailin helpotuksestasiihen asti, kunnes näkösuojanani toiminut bussi alkoi hiljalleen liikkua eteenpäin.
Seurasin bussia ristiaskelin ja lahkeet märkinä ja poikia nauratti niin maan perkeleesti.
 
On se jätte bra jobben juoksennella kikkuli kourassa pitkin Ruåtsalaista kevätmaisemaa.
 
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
Ukko
10.07.2010 18:28:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Tämä sattui omaan nilkkaan:
 
Olimme ruåtsin puolella matkustamassa johonkin Nyköpkingiin ja rakkoni oli täynnä edellisen illan laivakaljoista. Aikani tuskailtuani suostui kuskimme lopulta pysäyttämään bussimme. Suoraa tietä loputtomiin, eikä suojaavaa puskaa sadan metrin säteellä. -Mä pidän tän busan paikoillaan, niinku näkösuojana.
 
Tuumasta toimeen. Huokailin helpotuksestasiihen asti, kunnes näkösuojanani toiminut bussi alkoi hiljalleen liikkua eteenpäin.
Seurasin bussia ristiaskelin ja lahkeet märkinä ja poikia nauratti niin maan perkeleesti.
 
On se jätte bra jobben juoksennella kikkuli kourassa pitkin Ruåtsalaista kevätmaisemaa.

 
Turhaa kainostelua. Lerssi vaan kunnolla ruotsittarien ihasteltavaksi.
 
COVS jäsen nro 6
walttoni
10.07.2010 20:06:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmosen usemamman viikon laivaputken jälkeen matkalaukusta löytyi erittäin huolellisen käytön jäljet omaavat naisten pikkuhousut...ja ne ei ollet mun.
 
COVS2.
Ukko
10.07.2010 21:11:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

walttoni: Semmosen usemamman viikon laivaputken jälkeen matkalaukusta löytyi erittäin huolellisen käytön jäljet omaavat naisten pikkuhousut...ja ne ei ollet mun.
 
Joo joo....kyllä me tuo uskotaan, siis se että ne ei olleet sun :)
 
COVS jäsen nro 6
baron
10.07.2010 21:38:51 (muokattu 10.07.2010 21:51:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Joo joo....kyllä me tuo uskotaan, siis se että ne ei olleet sun :)
 
Liian pienet vai?
 
Edit: Tästä tulee mieleen nolo tilanne: Mulla oli aikoinaan kuubalainen (Kuubassa asuva) tyttöystävä jolla oli "suuret" siniset silmät ja se pyysi että mä lähettäisin sille lahjaksi rintsikat kun Kuubassa ei kuulemma ollut hyviä.
Kun niitten ostaminen ei ole oikein mun alaa niin pyysin asiantuntijaksi suomalaistytön. Kun sitten löydettiin sopivat ilmoitettua kokoa ja myyjä oli havainnut että eivät voineet olla mun seurassani olevalle tytölle kysyi iloisesti: "Saako herralle olla jotain muuta vielä? Vaikka pikkuhousut?"
Silloin mua vietiin ja lujaa enkä koskaan enää mene rintsikakauppaan ostamaan mitään kellekään.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
pekkajau
11.07.2010 01:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Liian pienet vai?
 
Edit: Tästä tulee mieleen nolo tilanne: Mulla oli aikoinaan kuubalainen (Kuubassa asuva) tyttöystävä jolla oli "suuret" siniset silmät ja se pyysi että mä lähettäisin sille lahjaksi rintsikat kun Kuubassa ei kuulemma ollut hyviä.
Kun niitten ostaminen ei ole oikein mun alaa niin pyysin asiantuntijaksi suomalaistytön. Kun sitten löydettiin sopivat ilmoitettua kokoa ja myyjä oli havainnut että eivät voineet olla mun seurassani olevalle tytölle kysyi iloisesti: "Saako herralle olla jotain muuta vielä? Vaikka pikkuhousut?"
Silloin mua vietiin ja lujaa enkä koskaan enää mene rintsikakauppaan ostamaan mitään kellekään.

 
Tuossa nyt mitään. Sairaalassa jossa olin aikoinaan töissä oli talonmies joka kävi säännöllisesti haistelemassa pyörätelineille naistenpyörien satuloita joka aamu!
 
Tankero
11.07.2010 10:12:59 (muokattu 11.07.2010 10:13:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Turhaa kainostelua. Lerssi vaan kunnolla ruotsittarien ihasteltavaksi.
 
Aivan
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Musiikkia korville
12.07.2010 09:27:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Tämä sattui omaan nilkkaan:
 
Olimme ruåtsin puolella matkustamassa johonkin Nyköpkingiin ja rakkoni oli täynnä edellisen illan laivakaljoista. Aikani tuskailtuani suostui kuskimme lopulta pysäyttämään bussimme. Suoraa tietä loputtomiin, eikä suojaavaa puskaa sadan metrin säteellä. -Mä pidän tän busan paikoillaan, niinku näkösuojana.
 
Tuumasta toimeen. Huokailin helpotuksestasiihen asti, kunnes näkösuojanani toiminut bussi alkoi hiljalleen liikkua eteenpäin.
Seurasin bussia ristiaskelin ja lahkeet märkinä ja poikia nauratti niin maan perkeleesti.
 
On se jätte bra jobben juoksennella kikkuli kourassa pitkin Ruåtsalaista kevätmaisemaa.

 
Tästä tuli mieleen about vuosi sitten, kun kotimatkalla pysähdyttiin Kyröskosken Essolle (mikälie ST1 nykyisin) kahville. Oli hiljaista ja hämärää. Basistia k*setti ja kun sillä oli tupakka kesken, niin sanottiin sille, että "laske tuohon nurmikolle vaan, niin mekin aina tehdään". Basisti teki työtä käskettyä, rintamasuuntana viereinen kiertoristeys. Kuinka ollakaan saman tien tuli risteykseen vastapäätä bussi, jonka kuski näky olleen tilanteen tasalla ja läväytti pitkät päälle suoraan kohti ja hidasti vauhtia. Siinä ohi ajaessa nähtiin bussin olevan täynnä jtn jaappanialaisia turisteja, joilla normaaliin tapaan salamavalot räpsy. Kyllä meillä pojilla oli hauskaa.
 
By: MK
kurrekullervo
13.07.2010 20:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1970-luvun alussa oltiin. Triokeikka eräässä hämäläiskaupungin Kaupunginhotellissa. Kuukauden veto, rummut, basso ja urut kattauksena ja kuusi iltaa viikossa; ma oli vapaa. No, rumpali ja basisti löysivät paikallisesta pilailuvälinekaupasta narupaukkuja eli noin 50cm puuvillalankoja joiden keskellä oli harmaa möykky. Kun narun päistä vetäisi kuului aika voimakas pamahdus kun pieni räjähde teki tehtävänsa. Miinoitus alkoi, eli kundit jäynäsivät tasaiseen tahtiin toisiaan ja minua eli tauon jälkeen saattoi olla basarin pedaali miinoitettu, bassokitaran virityskoneisto narutettu huomamattomasti kiinni styrkkarin johonkin nappulaan tai meikäpojan irtovolyymipedaali pamautti piisin alkuun tuplaefektin.
Bändikämpän wc:ssä oli huuhtelulaitteena ylhäälä seinässä vanha TEHO viritelmä joka toimi vetämällä rivakasti ketjun pääsä olevasta posliiniottimesta, se miinoittettin tottakai useampaan kertaan. Huipentumana oli se että vapaapäivänä (minä ja basisti oltiin stadissa eukkojemme kimpussa) rumpali (poikamies) oli skotannut akan ja hinannut tottakai saaliin bändikämpälle.
Kiihkeän aktin jälkeen kottarainen oli painunut kuselle ja huuhteluääniefektin jälkeen akka tuli eriöstä ulos kuin nuorten keihäs sekä kirkuen, vetäisi kuteet yllensä, otti ritolat ja lupaavasti alkanut romannssi päättyi alkuunsa. Tiistaina rumputaituri raportoi meille erittän värikkäästi tästä tapahtumasta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «