Bacchus 08.07.2010 11:47:47 | |
---|
Espanjahan pelasi lähes täydellisesti, eikä päästänyt Saksaa kuin kerran hyvään maalintekopaikkaan. Se, että Saksa näytti niin heikolta, oli Espanjan dominoinnin ansiota. Spaniardit pitivät palloa suvereenisti, kun taas Saksa tyytyi linnoittautumaan puolustusalueelleen kuin Wehrmachtin panssaridivisioona konsanaan. Itse ainakin nautin Espanjan loistavasta pallon hallinnasta ja hienosta pelitaktiikasta. Tilanteita on todella vaikea rakentaa Saksan kaltaista erittäin hyvin puolustavaa ja räjähtävästi vastaiskuihin lähtevää joukkuetta vastaan. Espanja luki pelin ja Saksan joukkueen hyvin, ja noudatti taktiikkaansa kurinalaisesti. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
carlos 08.07.2010 12:25:50 (muokattu 08.07.2010 12:27:40) | |
---|
Stradlin: Tavallaan totta enkä Saksasta ole ikinä pahemmin pitänyt, mutta eipä toi Espanjankaan tyyli ainakaan itseäni miellytä millään lailla. Tällaiselle uniongelmaiselle toki ihan terveellistä katsella sitä päämäärätöntä pallonpyörittelyä keskikentällä. Onkos niillä nyt peräti seitsemän tehtyä maalia tähän mennessä, ei voi mistään jalkapallon voitosta puhua jos noilla määrillä viedään mestaruus. Pöh. Itse ainakin nautin myös niistä pienistä jutuista, joita Xavi tekee keskikentällä. Niin hienosti pallo pysyy haarukassa, ettei mitään rajaa. Onhan semmoinen koripallomeininki ihan hauskaa katseltavaa, mutta kyllä tuollainen dominointikin miellyttää näin Espanjaa kannattavan näkökulmasta. EDIT: Mikä oli Saksan osuus unilääkkeessä? 95 %? by the grace of God |
Nuages 08.07.2010 14:10:26 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
HaloOfFlies 08.07.2010 16:00:37 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Torniojaws 08.07.2010 17:12:21 (muokattu 08.07.2010 17:14:16) | |
---|
danny: Mitenhän tuollainenkin käytännössä onnistuu... Neitokaisella näkyy olevan kokemusta asiasta. E: "Edenillä on Twitterissä tällä hetkellä 23 000 seuraajaa, joten urakka olisi melkoinen." - IL, 7.7.2010 klo 21.10
* Name Bobbi Eden * Location Netherlands 67,585 Followers - Twitter, 8.7.2010 klo 17:16 |
MV 08.07.2010 19:40:30 | |
---|
Kuinkahan moni seuraajista oikeasti luulee saavansa suuhoidon, eisssss. |
adrianman 08.07.2010 21:07:57 | |
---|
Toivottavasti Hollanti voittaa. Jotenkin nyt olisi vaan heidän vuoronsa, Espanja kun on tuore Euroopan mestari. |
Funkånaut 08.07.2010 21:21:15 | |
---|
MV: Kuinkahan moni seuraajista oikeasti luulee saavansa suuhoidon, eisssss. Se riittää et mää saan ;) I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best |
Pitäsiköhän luoda Twitter-tunnus. Mielipiteeni on fakta. |
inkognito 08.07.2010 23:38:09 | |
---|
papitsu: Pitäsiköhän luoda Twitter-tunnus. Kävi itsellänikin mielessä, mutta sitten realismi iski. |
Simo78 09.07.2010 00:43:30 (muokattu 09.07.2010 00:44:48) | |
---|
kyseinen: Ihanaa, että ottelun rumin mies teki kauniin maalin (tai no, Özil on melkoinen sarjamurhaaja). Mukavaa myös, että isommat kaatuilut puuttuivat tästä matsista, tarvinnut hävetä "omiaan". Saksa oli ihan lapanen. Auf Wiedersehen. Ramosta joutui häpeämään, näyttelee tuomarin suuntaan kun sakemanni kaatuu rankkialueella ja ite levittelee toisessa päässä samanlaisessa tilanteessa käsiään ja vielä tulee törkeesti sukille. Barcalaisia en sitten ominani pidäkään;-). Saksa oli kyll ihan superpaska. Eka puoliaika oli taas ihan surkeeta peliä. Toivottavasti hollanti lähtee pelaamaan vahvuuksillaan, että saadaan ees jonkunlainen finaalia. Meikä ei vaan ole lämmennyt yhtään noista Espanjan peleistä, ei sitten mitään jännitystä, toisinkuin Urugyay-Hollanti peli, mikä oli aikasta hyvä matsi... Sympatiat Hollannille, sorry vaan Espanajalle takin käännöstä. E: Mun mielestä aika komeesti unohtaa ykssuntoinen Alonsen ja Sergion merkityksen, ne kuitekin hoitaa puolustamisen aika suvereenisti... |
carlos 09.07.2010 06:16:15 | |
---|
Simo78: E: Mun mielestä aika komeesti unohtaa ykssuntoinen Alonsen ja Sergion merkityksen, ne kuitekin hoitaa puolustamisen aika suvereenisti... Alonson otteet ovat kyllä ailahdelleet pelistä toiseen, mutta voi morjes että tuo Sergio on hoitanut tonttinsa kypsästi. Hän ei kuulu todellakaan lempipelaajieni joukkoon Barcassa, mutta tässä turnauksessa on kyllä pelannut loistavasti! by the grace of God |
Van Hannes 09.07.2010 14:59:06 | |
---|
Soitan melodista rytmimusiikkia. |
DJKaaos 09.07.2010 15:10:59 | |
---|
carlos: Alonson otteet ovat kyllä ailahdelleet pelistä toiseen Alonso on ollut aika skeida munsta läpi turnauksen. Vedotkin lähtevät päin vittua poikkeuksetta. Oikeastaan Alonso ei ole koskaan vakuuttanut mua Espanja-paidassa, toisin kuin Liverpoolissa, jossa hän oli pelin sielu. Tietysti roolikin on vähän erillainen, mutta oon sitä mieltä kuitenkin, että Alonson pelityyli sopi paremmin Liverpooliin. Minä olen minä. |
DJKaaos 10.07.2010 15:31:55 | |
---|
Iltalehdessä: "Purkkiin pissaaminen riittää: Hollannin kapteeni kieltäytyy dopingtestistä Giovanni van Bronckhorst ei aio jättää juhlia väliin. Siis, jos Hollanti voittaa maailmanmestaruuden sunnuntaina. Siksi hän on ilmoittanut kieltäytyvänsä dopingtestistä, jos hänet siihen kutsutaan ottelun jälkeen. - En tee dopingtestiä - tämä on viimeinen pelini ammattilaisena, uransa sunnuntain otteluun päättävä van Bronckhost täräytti. Van Bronckhorst testattiin Uruguayta vastaan pelatun semifinaaliottelun jälkeen. Testi sai miehen katkeraksi. - Se oli suuri harmi, koska missasin suuren osan juhlista. Olin pukuhuoneesta poissa tunnin ja 15 minuuttia. " Mitäs Gio siihen sanoisi, jos Espanja voittaisi mestaruuden vaikka lukemin 3-0 ja kaikki Espanjan maalit tehnyt David Villa päättäisi kieltäytyä dopingtestistä, jotta ehtisi juhlia enemmän. Ei kovin vaikea arvata, että angsti-Gio olisi ensimmäisenä kusemassa mukiin. Minä olen minä. |
Muave 10.07.2010 18:40:08 (muokattu 10.07.2010 18:40:26) | |
---|
Eipä ole lehdissä pahemmin pronssimatsia käsitelty. IS:ssä ei ollut sanaakaan pronssiottelusta, vain Huomisen finaalista. Noh, kohta mennään taas, toivottavasti nähdään hyvä ja vauhdikas peli. Uruguay oli jo todellinen yllätys, että pääsi neljän joukkoon. Tosin, eivät ole voittaneet yhtäkään joukkuetta näissä kisoissa joka olisi rankingissa edellä. Ehkä vähän helppo tie oli. Saksaakaan ei kovin moni noteerannut suosikkeihin, mutta jälleen neljän joukossa ja nuori joukkue haluaa varmasti pronssimitalit. Neljän vuoden päästä otetaan vielä pari askelta lisää. Ja toivottavasti Löw jatkaa. |
Prophet 10.07.2010 18:58:53 | |
---|
|
HaloOfFlies 10.07.2010 21:06:19 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Loijaa 10.07.2010 21:35:44 | |
---|
Uruguay! 100% sen puolella, Saksa kauhokoon tyhjää.. ja huomisessa finaalissa pelaa 2 todella hyvää tiimiä, molempien pelistä piddän. Vaaka kallistuu ehkä hiukan Hollannin puoleen.. You know that I would be a liar |
Röntgen-Jeesus 10.07.2010 23:18:23 | |
---|
Voi helvetti mikä lopetus! Loistava matsi, toki olisin Uruguaylle suonut voiton. Rob Halford on homo. |