tortai-illan sanoittelua..
Juhat yli käytiin (8.7.2010)
juhlat yli käytiin ne on nyt ohi mun ohimoni kohisee sade rapisee sänky vaikenee varis rummuttaa kattopelteihin (kattopeltiin) jokainen juhlii tavallaan nyt availlaan ikkunoita hengitys kulkee paremmin kaiken sen jälkeen mä pukeudun Marimekon verhoihin käyn valkeisiin aaltoihin juhlat yli käytiin ne laulettiin ohi mun kotiini on matkaa sade ropisee mun ääni vapisee kattoparruihin kiinni seitteihin lukki kiipeää, lukki kiipeää ja mun silmät kiiltää kun nään edessä ikävää kaiken sen jälkeen mä lähden juhlat yli käytiin sade rapisee kattopeltiin (kattopelteihin) lukki kiipeää, lukki kiipeää ja mun silmät kiiltää kun nään edessä ikävää
************************************** ' pienin muutoksin vois laulaa mieskin
Juhat yli käytiin (8.7.2010)
juhlat yli käytiin ne on nyt ohi mun ohimoni kohisee sade rapisee sänky vaikenee varis rummuttaa kattopelteihin (kattopeltiin) jokainen juhlii tavallaan nyt availlaan ikkunoita hengitys kulkee paremmin kaiken sen jälkeen sä pukeudut Marimekon verhoihin käyt valkeisiin aaltoihin juhlat yli käytiin ne laulettiin ohi mun kotiini on matkaa sade ropisee sun ääni vapisee kattoparruihin kiinni seitteihin lukki kiipeää, lukki kiipeää ja mun silmät kiiltää kun nään edessä ikävää kaiken sen jälkeen mä lähden juhlat yli käytiin sade rapisee kattopeltiin (kattopelteihin) lukki kiipeää, lukki kiipeää ja mun silmät kiiltää kun nään edessä ikävää
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |