basistivol666 15.03.2004 19:26:03 | |
---|
Tästä olen kehuja saanut ja on mielessä ostaa(onsin käyn kyllä testaamassa). Mutta olisiko kenties paras bassosärö metallisen musiikin soittoon? Olisiko muita vastaavia ja/tai ehkä ominaisuuksiltaa parempia tähän kyseiseen tarkoitukseen? Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
Incarnation 15.03.2004 20:07:46 | |
---|
Osta hyvä mies. Lähetän sulle niitä clippejä kuhan saan ton prkln mikin toimimaan. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
hemmo 15.03.2004 20:51:05 | |
---|
Tästä olen kehuja saanut ja on mielessä ostaa(onsin käyn kyllä testaamassa). Mutta olisiko kenties paras bassosärö metallisen musiikin soittoon? Olisiko muita vastaavia ja/tai ehkä ominaisuuksiltaa parempia tähän kyseiseen tarkoitukseen? Tuota, parasta ei olekaan. On vain hyviä ja vähemmän hyviä. Suosittelen kokeilemaan myös ns. heavymetalkitarasäröjä, joissa on botnea, esmes Boss Heavy Metal. Voi toimia ihan hyvinkin. Terve. |
basistivol666 16.03.2004 10:24:04 | |
---|
Tuota, parasta ei olekaan. On vain hyviä ja vähemmän hyviä. Suosittelen kokeilemaan myös ns. heavymetalkitarasäröjä, joissa on botnea, esmes Boss Heavy Metal. Voi toimia ihan hyvinkin. Bossin metal zonea veljeltä olen kokeillut... Että näin. Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
hemmo 16.03.2004 10:34:47 | |
---|
Bossin metal zonea veljeltä olen kokeillut... Että näin. No, toimiko? Terve. |
No, toimiko? Toimii kyllä, mutta pitäisi ostaa oma ja ajattelin tota ODB-3 Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
atoni 16.03.2004 11:39:26 (muokattu 16.03.2004 12:46:33) | |
---|
Tästä olen kehuja saanut ja on mielessä ostaa(onsin käyn kyllä testaamassa). Mutta olisiko kenties paras bassosärö metallisen musiikin soittoon? Olisiko muita vastaavia ja/tai ehkä ominaisuuksiltaa parempia tähän kyseiseen tarkoitukseen? Omasta mielestäni ODB ei ole kovin kummoinen alapäiden kadottamisen takia. Hyvä sen on semmoiseen Shane Embury tyyliseen ampiassurinaan. Big Muff Pi on toiminut loistavasti, eikä alapäät katoa. Kaupassa kehuivat, ettäCarl Martinin The Fuzz on kuulemma hyvä, mutten ole testannut itse. http://www.carlmartin.com/product_the_fuzz.htmhttp://www.harmony-central.com/Effe … s/Data/Carl_Martin/The_Fuzz-01.html |
basistivol666 16.03.2004 15:25:18 | |
---|
Osta hyvä mies. Lähetän sulle niitä clippejä kuhan saan ton prkln mikin toimimaan. Niitä odotellessani tämän alulle pistinkin. Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
Superbeast89 16.03.2004 16:40:18 | |
---|
Mulla on Ibanez PD-7 Phat-Hed. Ja hyvät säröt lähtee, koska siinä on distortion. Overdrivekin löytyy mutta kyllä tuo disti on ehkä metallin parempi (meilestäni). Taas toisaalta bossi on aina bossi eikä siitä päästä mihinkään, mutta taas, "Se on makuasia sano Musti kun muniaan nuoli" Maiden! Maiden! Maiden!... |
Superbeast89 16.03.2004 16:43:51 | |
---|
Bossin metal zonea veljeltä olen kokeillut... Että näin. Miten muuten tollanen Metal Zone sopii bassolle? Kun eikös se ole kitaran pedaali? Maiden! Maiden! Maiden!... |
hemmo 16.03.2004 16:46:32 | |
---|
Miten muuten tollanen Metal Zone sopii bassolle? Hyvin, jos saundista tykkää Kun eikös se ole kitaran pedaali? Jeppis. Terve. |
basistivol666 16.03.2004 16:54:26 | |
---|
Hyvin, jos saundista tykkää
Jeppis. Näin! Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
Robert Trujillo 17.03.2004 23:57:28 | |
---|
Ja niinhän se menee... |
basistivol666 18.03.2004 17:02:08 | |
---|
www.bossus.com tuolta saa tsekattua Boss pedaalien soundit... Olen tsekannut ja kuunnellut niitä. mutta en oikeen noista tiedä...(?) Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
L.Ruoska 18.03.2004 22:13:40 | |
---|
www.medusaband.net/odb3 Renkutin pari pätkää koneelle ODB-3:n läpi. Ne puhtaat menee myös spedun läpi, gaini ja distortion on vaan nollilla. Bassona ESP C-304, jonka onboard EQ:ssa on basso täysillä, midit ja treble siinä +3. Spedussa myös basso täysillä, ja suurimmassa osassa pätkistä myös trebletkin. Basso dropissa ja plekulla soitan. Ei se ODB-3 mun mielestä niin paljon sitä bottomia syö, tai siis syö joo mutta siihen auttaa kun ruuvaa bassot auki ja leveliä vähä kovemmalle spedusta =) |
basistivol666 19.03.2004 16:33:19 | |
---|
Kyllähän tossa oli jotain! Ihan ok mun mielestä. Ainaki osittain Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo |
L.Ruoska 19.03.2004 22:28:33 | |
---|
Kyllähän tossa oli jotain! Ihan ok mun mielestä. Ainaki osittain Heh, "ainakin osittain" =) Kun mietit jotain rockbändin soundipolitiikkaa missä säröt jauhaa kitaroilla kokoajan jne niin tollaset nyanssit kun särjetty basso tjsp ei sitten kuulu ei ollenkaan soitossa, noi bassosäröt erottuu sieltä ainoostaa jos kitara on hiljaa tai cleanilla. Tietysti siitähän siinä on kysekkin ettei sen oman jutun tarvii aina kuulua kokoajan täysillä vaan ryhmätyöskentelyähän se on, mut silti varsinaista tarvetta bassosärölle en oo keksinyt muutakun se kakkoskitaran korvaaminen (odb3-4.mp3, jauhan tota riffiä kun kitara vinguttaa, meillä oli edellisessä bändissä vaan yks kitara ja toi toimi oikein hyvin noin=) |
Esko Deel 20.03.2004 08:12:51 | |
---|
Mulla on Sansampin Classic särönä. Toimii hyvin kunhan jaksaa vähän ruuvata soundia. Miinuksen annan hinnasta. ... |