Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yksilöllisten Elacinien kimppatilaus, halukkaita? KIIRE!
1
mcuz
07.07.2010 15:45:38 (muokattu 07.07.2010 19:29:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Olisin pikaisesti tilaamassa yksilöllisesti valmistettuja kuulotulppia.
 
Tilaan tulpat Orelo Oy:ltä (entinen Ml-suojainpalvelut, joiden kautta moni on käsittääkseni hankkinut tulpat).
 
Kimppatilaushinnat saisi jo viidellä tilaajalla (hinnat noin 20-30 euroa normaalihintoja halvemmat). Hinnat lähtevät 180 eurosta (miinus tuo kimppa-alennus).
 
Onko kenelläkään suunnitelmissa tilata tulppia lähiaikoina (=heinäkuussa, mielellään seuraavan viikon sisällä).
 
Jos on, infoa niin kootaan porukka ja tilataan tulpat yhdessä.
 
Tietoa tulpista: http://www.ml-suojainpalvelut.fi/perussivu.htm
 
Jokapaikanapina
07.07.2010 17:02:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko se hinta sit olis?
 
Ahokkis
07.07.2010 17:16:45 (muokattu 07.07.2010 17:18:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko se hinta sit olis?
 
No jo 5:llä henkilöllä 20-30e halvemmat!
 
E.Kiinnostais itteäki tietää mistä ne ois halvemmat..
 
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Pieni rumpalipoika
07.07.2010 17:36:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kiinnostunut kimppatilauksesta ja myös lankonikin voisi olla messissä.
 
Missä valut otettaisiin? Nimittäin viime kierroksella tilatessamme Finfonicilta tulpat valut otettiin kaikilta samassa paikassa. Pieni vitutus on päällä kun onnistuin hukkaamaan noi tossa joku aika sitten.
 
Listahinta varmaan pyörii parin huntin paikkeilla...
 
Ainiin, saattaisin olla kiinnostunut tilaamaan kahdet kappaleet.
 
Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w
mcuz
07.07.2010 19:19:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Paljonko se hinta sit olis?
 
Hinta halvimmillaan 180 euroa miinus toi kimppa-alennus 20 e.
 
Muusikoiden erityistulpat lähtöhinta 215 e - kimppa-alennus (en oo ihan varma, saisko näistä vähän lisääkin, ainakin 20 e joka tapauksessa).
 
Muusikoille suunnitellussa mallissa voi vaihtaa filtterit ja lisäksi ne on suunniteltu niin, että vaimentavat tasaisesti kaikkia alueita, jolloin musiikin kuunteluherkkyys (korjatkaa joku väärät termit) pysyy mahdollisimman hyvänä. Halvemmassa mallissa ei voi vaihtaa filttereitä ja ne on suunniteltu vaimentamaan "mahdollisimman paljon melua", tosin tämänkin vaimennustehon voi itse valita.
 
mcuz
07.07.2010 19:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni rumpalipoika: Olen kiinnostunut kimppatilauksesta ja myös lankonikin voisi olla messissä.
 
Missä valut otettaisiin? Nimittäin viime kierroksella tilatessamme Finfonicilta tulpat valut otettiin kaikilta samassa paikassa. Pieni vitutus on päällä kun onnistuin hukkaamaan noi tossa joku aika sitten.
 
Listahinta varmaan pyörii parin huntin paikkeilla...
 
Ainiin, saattaisin olla kiinnostunut tilaamaan kahdet kappaleet.

 
Hienoa!
 
Valut otettaisiin Helsingissä kyseisen yrityksen toimistolla Hämeentiellä. Mielellään tällä viikolla, koska omistaja on kesälomien takia poissa kaupungista joka toinen viikko. (Tulppien toimituksessa menee tilauksesta kuitenkin kuukausi, ja ainakin itse haluaisin tulpat käyttööni vielä elokuun aikana).
 
Missä asutte, onnistuuko Helsinki tällä aikataululla?
 
Pieni rumpalipoika
07.07.2010 19:35:35 (muokattu 07.07.2010 19:36:13)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mcuz: Hienoa!
 
Valut otettaisiin Helsingissä kyseisen yrityksen toimistolla Hämeentiellä. Mielellään tällä viikolla, koska omistaja on kesälomien takia poissa kaupungista joka toinen viikko. (Tulppien toimituksessa menee tilauksesta kuitenkin kuukausi, ja ainakin itse haluaisin tulpat käyttööni vielä elokuun aikana).
 
Missä asutte, onnistuuko Helsinki tällä aikataululla?

 
Tällä viikolla ei ikävä kyllä natsaa. Lähtee lankomies reissuun huomenna ja mullakin duunit vähän tökkii.
 
Pitääkö ne ottaa samana päivänä ja tiettynä kellonlyömänä koko porukalta?
 
Meillä molemmilla on vuoroduunit ja lanko on vielä usein vähän pidemmilläkin reissuilla, eli pientä sovittelua aikataulutus vaatii joka tapauksessa.
 
Edit. Espoolaisia böndejä ollaan molemmat tätä nykyä, että melko joustavasti täältä sinne paheiden pesään Bemarilla pölähtää ;D
 
Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w
Jokapaikanapina
07.07.2010 19:38:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä ei valitettavasti ihan tosta vaan pääse Hesaan saapuun, joten pitää valitettavasti jättäytyä pois
 
Ahokkis
07.07.2010 19:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin skippaan, saa pärjätä nuilla kuusielacineilla toistaiseksi. Kunha löytäis ne.
 
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
mcuz
08.07.2010 00:24:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni rumpalipoika: Tällä viikolla ei ikävä kyllä natsaa. Lähtee lankomies reissuun huomenna ja mullakin duunit vähän tökkii.
 
Pitääkö ne ottaa samana päivänä ja tiettynä kellonlyömänä koko porukalta?
 
Meillä molemmilla on vuoroduunit ja lanko on vielä usein vähän pidemmilläkin reissuilla, eli pientä sovittelua aikataulutus vaatii joka tapauksessa.
 
Edit. Espoolaisia böndejä ollaan molemmat tätä nykyä, että melko joustavasti täältä sinne paheiden pesään Bemarilla pölähtää ;D

 
Joo, tulihan tää tosi nopeeta. Mites teillä ensi viikko olisi ollut? Eihän tää mulla nyt muutamasta päivästä kiinni ole. Mutta itse en oo ensi viikon jälkeen stadissa ennen kuin vasta elokuussa ja se on jo sit liian myöhään mun käyttötarpeelle.
 
Joo, kaikkien pitäisi mennä sisään yhtä aikaa. Siinä valujen ottamisessa ei mee kauaa kuulemma. Kimppa-alennuksen saa jos "kaikki tulevat samalla oven avauksella sisään".
 
absqua
08.07.2010 01:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mcuz: Joo, tulihan tää tosi nopeeta. Mites teillä ensi viikko olisi ollut? Eihän tää mulla nyt muutamasta päivästä kiinni ole. Mutta itse en oo ensi viikon jälkeen stadissa ennen kuin vasta elokuussa ja se on jo sit liian myöhään mun käyttötarpeelle.
 
Joo, kaikkien pitäisi mennä sisään yhtä aikaa. Siinä valujen ottamisessa ei mee kauaa kuulemma. Kimppa-alennuksen saa jos "kaikki tulevat samalla oven avauksella sisään".

 
Mä olen mukana.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
mcuz
08.07.2010 12:55:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni rumpalipoika: Tällä viikolla ei ikävä kyllä natsaa. Lähtee lankomies reissuun huomenna ja mullakin duunit vähän tökkii.
 
Pitääkö ne ottaa samana päivänä ja tiettynä kellonlyömänä koko porukalta?
 
Meillä molemmilla on vuoroduunit ja lanko on vielä usein vähän pidemmilläkin reissuilla, eli pientä sovittelua aikataulutus vaatii joka tapauksessa.
 
Edit. Espoolaisia böndejä ollaan molemmat tätä nykyä, että melko joustavasti täältä sinne paheiden pesään Bemarilla pölähtää ;D

 
Oisitko päässyt sitten helpommin Kirkkonummelle. Siellä on vielä halvemmat hinnat Sammutinhuollolla. Muusikon tulpat (se parempi malli) lähtisi 175 eurosta (miinus mahdollinen kimppa-alennus)? Ainoa ongelma on, että muotit pitäisi ottaa huomenna, koska henkilö jää lomalle ja palaa vasta elokuussa.
 
Pieni rumpalipoika
08.07.2010 15:40:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mcuz: Oisitko päässyt sitten helpommin Kirkkonummelle. Siellä on vielä halvemmat hinnat Sammutinhuollolla. Muusikon tulpat (se parempi malli) lähtisi 175 eurosta (miinus mahdollinen kimppa-alennus)? Ainoa ongelma on, että muotit pitäisi ottaa huomenna, koska henkilö jää lomalle ja palaa vasta elokuussa.
 
Kirkkonummi on kaukana.
 
Aika iso hintaero kyllä, jos stadissa 215e ja Kirkkonummella 175e. Tuolla erotuksella kimppataksilla tulee halvemmaksi mennä sinne Kirkkonummelle : )
 
Mutta tosiaan, tällä viikolla ei natsaa mitenkään. Ensi viikosta alkaen sitten voisi alkaa onnistumaan...
 
Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w
32788
08.07.2010 16:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milloinkohan maksu pitäis hoitaa jos nyt mahdollisesti olisi kiinnostunut? Palkka tulee 15. päivä mulla...
 
mcuz
09.07.2010 11:34:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tiluman: Milloinkohan maksu pitäis hoitaa jos nyt mahdollisesti olisi kiinnostunut? Palkka tulee 15. päivä mulla...
 
Maksu tapahtuu, kun vastaanotat tuotteet. Saat paketin mukana laskun.
 
mcuz
09.07.2010 11:35:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä päädyin sittenkin hankkimaan suomalaiset Finfonicin-tulpat, kun olivat ottamassa eilen muotteja Espoossa ja sain kilpailukykyiseen hintaan.
 
Eli tältä erää olen itse jo tilannut, mutta jos te muut saatte sen väh. 5 hengen ryhmän kasaan, niin ketjun tietoja saa hyödyntää :)
 
Nirhis
10.07.2010 15:26:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat muuten loistohankinta, omat finfonicit ovat pelastaneet monet baari-illat joissa soinut (p*ska) musa liian kovalla ja voi jopa nauttia olostaan joissain määrin.
 
Death comes to Disneyland!
Kailis
11.07.2010 17:13:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa hankkia. Mä olin kimpassa mukana muutama vuosi takaperin ja otin -25dB vaimennuksella. Loistohankinta. Rummut kuulostaa vihdoinkin rummuilta eikä joltain alapäämössöltä miltä ne kuppisuojaimien läpi soundaa. Two thumbs up!
 
jjsound
11.07.2010 17:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin olla myös kiinnostunt.
 
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «