Mirrinsane 18.05.2010 22:06:16 | |
---|
kalamies#52 >-)))> |
Lauantaina tuli olkapäähän samurai-maski. Sitä on sitten hyvä jatkaa jollain aiheeseen sopivalla japsikamalla. Jos siis mieli tekee. Omasta piirroksesta tehtiin, tuli sellainen hauska oldschool-mustaharmaa. I reject your reality and substitute my own! |
Wolfgang 07.07.2010 10:17:48 | |
---|
Alkanu kovasti polttelemaan tatskan hankkiminen vatsaan. Tai niin kun tuohon hiukan kyljen puolelle pitkittäissuunnasta coolista sikspäkkiä reunustamaan:P Nyt kun vielä keksis minkälaisen merkkijonon siihen vois laittaa. Don't think twice it's all right. |
Mirrinsane 07.07.2010 17:39:40 | |
---|
Sata suunnitteilla olevaa projektia tässä taas sääh. Jos voittaisi lotossa lauantaina. Onko täällä porukalla tatuoitu rystysiä? kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen. |
sticky fingers 07.07.2010 19:39:08 | |
---|
Auttakaas noviisia. Helsingissä paikkoja on lukuisia, mutta mikä niistä olisi sellainen "varma", mutta samalla edullinen paikka teettää eka tatuointi, jos sellaisen haluaisi. Kuva tulis olemaan yksinkertainen, ehkä 5x15cm kuva pohkeeseen. Ei mitään pikkutarkkaa kikkailua. Kiitos avustanne. ... |
Cocktus 09.07.2010 09:38:35 | |
---|
sticky fingers: Auttakaas noviisia. Helsingissä paikkoja on lukuisia, mutta mikä niistä olisi sellainen "varma", mutta samalla edullinen paikka teettää eka tatuointi, jos sellaisen haluaisi. Kuva tulis olemaan yksinkertainen, ehkä 5x15cm kuva pohkeeseen. Ei mitään pikkutarkkaa kikkailua. Kiitos avustanne. Ite ainakin kävin ottaan Tatuatan Jarnolla ottamassa. Tykkää sellaisesta aasialaishenkisestä meiningistä, mutta tekee kaikkea muutakin jos pyytää. http://www.tatuata.com/ RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
päänahka 09.07.2010 10:39:02 | |
---|
Cocktus: Ite ainakin kävin ottaan Tatuatan Jarnolla ottamassa. Tykkää sellaisesta aasialaishenkisestä meiningistä, mutta tekee kaikkea muutakin jos pyytää. http://www.tatuata.com/ Mikäs ton Jarnon hintataso on? Ilmeisesti alan henki on se, ettei hintoja ilmoiteta muille kuin asiakkaille. Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
Migo 10.07.2010 11:07:03 | |
---|
päänahka: Mikäs ton Jarnon hintataso on? Ilmeisesti alan henki on se, ettei hintoja ilmoiteta muille kuin asiakkaille. Miten muistelisin, että ois sitä ns. "keskitasoa". Ei halvin, mutta toisaalta, hyvästä tekijästä kannattaa maksaa. Riippuu koosta ja sunmuista, mitä kuvaan olisi tulossa yms. Sen tiijän, että Jarno on hemmetin hyvä tekemään kuvia. Minä menen ensi kuussa tonne Hidden Bonesin Teemulle ottamaan yläkropan peittävän tatuoinnin. Onko kellään mnettiläisillä kokemuksia hänestä? Itse menen nyt ensimmäistä kertaa hänen käsittelyyn, mutta kuullut sen verta positiivista palautetta ja kuvatkin puhuvat puolestaan. Hintataso hänellä on kuuleman mukaan erittäin kilpailukykyinen. Tööttään tuuttiin. |
Migo 10.07.2010 11:08:17 | |
---|
Mirrinsane: Sata suunnitteilla olevaa projektia tässä taas sääh. Jos voittaisi lotossa lauantaina. Onko täällä porukalla tatuoitu rystysiä? Tuttu tatuoija sanoi, ettei kyllä toimi kuvat rystysissä. Vuosien saatossa menevät ihan hirveen näköiseksi. Miäti vielä. Tööttään tuuttiin. |
Mirrinsane 10.07.2010 13:57:14 | |
---|
Migo: Tuttu tatuoija sanoi, ettei kyllä toimi kuvat rystysissä. Vuosien saatossa menevät ihan hirveen näköiseksi. Miäti vielä. Ei kyllä tämä päätös on tehty jo. Olen myös nähnyt niitä joskus livenä :> Pohdin vaan, että minne menisin. Vakipaikalle vaihtoehto. kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen. |
Migo 11.07.2010 12:25:08 | |
---|
Mirrinsane: Ei kyllä tämä päätös on tehty jo. Olen myös nähnyt niitä joskus livenä :> Pohdin vaan, että minne menisin. Vakipaikalle vaihtoehto. No eikait sitä sitten voi tässä enempää kieltää tai yrittää ainakaan. Tietty hyvällä hoidolla tuommoisessakin paikassa kuva voi varmasti pysyä hyvänä. Jos Helsingin suunnalla ajattelit käydä, niin minä suosittelisin tuota Hidden Bonesia. Taka-Töölöstä löytyyy, urheilukatu jotain. Toinen paikka, minkä tiiän hyväksi on Legacy Tattoo tuolla Punavuoressa. Tööttään tuuttiin. |
Thet 12.07.2010 13:44:23 | |
---|
Ranteen sisäpuolelle oon miettiny tyyliteltyä nuottiavainta. Ei oo kyllä kovin omaperäinen idea, mutta itse suunnitelemana se olisi sentään omannäköinen. Sitä kans mietin, että näyttääköhän se hölmöltä jos se on periaatteessa ylösalaisin, eli itse katsottuna se olisi oikein päin. Toisaalta haluaisin jonkun ison tatuoinnin toiseen käteen ja ideoitakin olisi, mutta ei riitä rahat millään. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " |
Ruoste 13.07.2010 00:01:03 (muokattu 13.07.2010 00:01:57) | |
---|
Thet: Ranteen sisäpuolelle oon miettiny tyyliteltyä nuottiavainta. Ei oo kyllä kovin omaperäinen idea, mutta itse suunnitelemana se olisi sentään omannäköinen. Sitä kans mietin, että näyttääköhän se hölmöltä jos se on periaatteessa ylösalaisin, eli itse katsottuna se olisi oikein päin. Oma filosofiani näihin on se että tatuointi kuuluu olla silloin oikein päin kun kädet on rentona sivuilla eikä pystyssä naaman edessä. Muutaman kuvan nähnyt jotka ovat toisin päin, eli itse katsottuna oikein päin ja ne näyttävät todella omituisilta. Vaikea kuvitella esimerkiksi omaa kättä koristavaa ruttotohtoria pää alaspäin. http://muusikoiden.net/dyn/users/52610.jpg Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
Thet 13.07.2010 01:15:43 | |
---|
Ruoste: Oma filosofiani näihin on se että tatuointi kuuluu olla silloin oikein päin kun kädet on rentona sivuilla eikä pystyssä naaman edessä. Muutaman kuvan nähnyt jotka ovat toisin päin, eli itse katsottuna oikein päin ja ne näyttävät todella omituisilta. Vaikea kuvitella esimerkiksi omaa kättä koristavaa ruttotohtoria pää alaspäin. http://muusikoiden.net/dyn/users/52610.jpg Joo mulla on toisessa kädessä samoin päin ku sullakin kuva (pirun siisti muuten), niin lähinnä siksi mietinkin. Ehkä vaan säästän rahat isompaan kuvaan. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " |
Spandau- 13.07.2010 21:54:28 | |
---|
Mirrinsane: Sata suunnitteilla olevaa projektia tässä taas sääh. Jos voittaisi lotossa lauantaina. Onko täällä porukalla tatuoitu rystysiä? Meigällä on vasemman nimettömässä musta sydän. Onse siinä puoltoista vuotta pysyny ihan siististi :) Oikean rystyseen on timantti tulossa. When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass |
Qsysi 14.07.2010 17:00:10 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
Kukkis 77 14.07.2010 22:26:45 | |
---|
Meikä aatteli ottaa selkään koko selän kokoisen G-avaimen. Toiseen kankkuun sitten F-avain ja sääreen kitaran otelauta. Rintaan tulee Zakk Wylden kuva nimmarilla ja lerssiin pianon koskettimet. Hauberia kiertää tabit Ynkän soolosta ja navan ympärillä on kvinttiympyrä. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Carvel 15.07.2010 00:21:29 | |
---|
Kukkis 77: Meikä aatteli ottaa selkään koko selän kokoisen G-avaimen. Toiseen kankkuun sitten F-avain ja sääreen kitaran otelauta. Rintaan tulee Zakk Wylden kuva nimmarilla ja lerssiin pianon koskettimet. Hauberia kiertää tabit Ynkän soolosta ja navan ympärillä on kvinttiympyrä. Mihin smoke on the iron manin alku soinnut? |
Ruoste 04.08.2010 18:03:04 (muokattu 04.08.2010 18:04:23) | |
---|
Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
ekikoo 04.08.2010 19:10:31 | |
---|
Ruoste: Huomasin että saan kaikki tatuointini mahtumaan yhteen kuvaan. http://muusikoiden.net/dyn/users/76275.jpg Omega ja Sulphur on uusia. Kuva näyttää siltä että kaivaisin alasti persettäni. Grrr Katoin että birthmachine on peilikuvana hakattu, sitten muistin että sellainen keksintö on olemassa kuin peili. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |