1960-1980 15.03.2004 14:24:26 | |
---|
Pistää vihaksi tällainen. Joitain kappaleita ei vain saa raiskata. |
Von Härskiburg 15.03.2004 14:27:54 | |
---|
Meinasin itkeä, kun näin Levyraadissa. "Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme |
Brian May jr. 15.03.2004 14:44:13 | |
---|
Itkeäkö vaiko nauraa? Juu, oon kuullu jo useaan otteeseen ja että kun tuntuu pahalta...se on vain ihan helvitun huano. Joillekkin asioille ei perusteluja tarvitse, tämä on ehdottomasti yksi niistä. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
psj 15.03.2004 17:08:26 | |
---|
Ei se nyt ihan paska ollut. Mun mielestä aika rohkea veto coveroida tuollainen klassikko. Eikä oltu menty siitä mistä aita on matalin. Mun mielestä olis ollu paljon pahempi jos oltais vedetty samanlaisena kuin alkuperäinen versio. |
PomppoK 15.03.2004 18:43:07 | |
---|
Ei se nyt ihan paska ollut. Mun mielestä aika rohkea veto coveroida tuollainen klassikko. Eikä oltu menty siitä mistä aita on matalin. Mun mielestä olis ollu paljon pahempi jos oltais vedetty samanlaisena kuin alkuperäinen versio. Yksi sana: tyylitaju. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Tupuna 15.03.2004 21:18:54 | |
---|
Mielestäni hyvä versio. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Mako 15.03.2004 21:36:20 | |
---|
Kauheata paskaa. Täytyy olla jotain henkilökohtaista ko. bändiä vastaan että tuolla lailla "koveroi" = tekee moderntalkinghomodiscoversion. Jotain hyvän maun rajan kaltaista pitäisi jokaisen toiminnassa olla. Ei silti, en pidä Floydistakaan. Tämän jälkeen vielä vähemmän. Britithän siitä kuuluu tykkäävän. No, nehän juo teetäkin. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
PomppoK 15.03.2004 22:05:27 | |
---|
Ei, ei naurata vaikka olisi kuinka vitsi. Ei siinä mitään, jos livenä raiskaa ja ottaa suoraan vastuun teostaan, mutta että levyttää tekeleensä ja laittaa vahingon kiertämään. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
jannu 16.03.2004 00:04:50 | |
---|
Pojat on vaan kateellisia... Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
larinparaske 16.03.2004 08:48:33 | |
---|
Oon kyllä huonommallakin tyylitajulla tehtyjä coverointeja kuullut. Alkuperäiselle uskolliset coverit sopii paskojen bilebändien keikoille. Mitään pointtia sellaisten levyttämisessä en näe. Toisaalta sitten tässä oli vedetty biisi toisen vanhan bändin tyylillä, ei kovin luovaa sekään. Mutten kyllä ymmärrä miksi tämä versio on niin äärimmäinen pyhäinhäväistys, mulle toisaalta Floyd ei olekaan mikään pyhä asia, enkä tämän originaalistakaan ole niin hirveän innoissani. Hieno biisi toki. I want to be the king and queen of cheese |
Oon kyllä huonommallakin tyylitajulla tehtyjä coverointeja kuullut. Alkuperäiselle uskolliset coverit sopii paskojen bilebändien keikoille. Mitään pointtia sellaisten levyttämisessä en näe. Harvemmin niitä covereita levytetään alkuperäiselle uskollisena, poikkeuksetta yrittävät jotakin 'omaa' tuoda mukaan, onnistuen hyvin tai hieman kehnommin. Eivätkä paskat bilebändit yleensä yritä tavoitella alkuperäisen henkeä, tai harvoin edes onnistuvat vaikka yrittävät. Se, että biisi soitetaan pääosin samoilla soittimilla, ei vielä tarkoita että se tavoittaisi alkuperäisen hengen. Soitin kun ei ole äänen tai esityksen ominaisuus (aijaa?). Toisaalta sitten tässä oli vedetty biisi toisen vanhan bändin tyylillä, ei kovin luovaa sekään. Mutten kyllä ymmärrä miksi tämä versio on niin äärimmäinen pyhäinhäväistys, mulle toisaalta Floyd ei olekaan mikään pyhä asia, enkä tämän originaalistakaan ole niin hirveän innoissani. Hieno biisi toki. Ei se ole pyhäinhäväistys, mutta se on huono, hengetön, turha. Piste. "I've been busier than one-armed bass player."
schism 16.03.2004 12:58:13 | |
---|
jaa ihan kuin olisin jostain lukenut, että R. Waters kysyttäessä vastasi tykkäävänsä ko. coverista. Eipä siinä, oikeastaan alkujärkytyksen laannuttua tuota kuuntelee jo ihan mielellään. |
PomppoK 16.03.2004 13:05:02 (muokattu 16.03.2004 13:06:53) | |
---|
jaa ihan kuin olisin jostain lukenut, että R. Waters kysyttäessä vastasi tykkäävänsä ko. coverista. Eipä siinä, oikeastaan alkujärkytyksen laannuttua tuota kuuntelee jo ihan mielellään. Ihmekös, Comfortably Numb on Gilmourin biisi :) edit: muistaakseni... "I've been busier than one-armed bass player."
lxi 16.03.2004 13:21:55 | |
---|
Ihmekös, Comfortably Numb on Gilmourin biisi :) edit: muistaakseni... Yhteistyötä. Teksti nyt ainakin on Watersin. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
C.F.D.T 16.03.2004 17:16:13 | |
---|
onhan näitä kaikenmaailman kokoelmat täynnä, mutta mikä tästä tekee sen hyvän jutun, että radiosoittoakin piisaa?? edelleen aivan hirveä.. "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Emplate 16.03.2004 17:56:29 | |
---|
Mielipiteeni lyhyesti: Ei :( Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
PJS 16.03.2004 18:59:44 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan jees... Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
herb 16.03.2004 19:23:22 | |
---|
Jep, ihan ok. |
Mechanizm 16.03.2004 19:23:47 | |
---|
Hyi hyi... Jos joskus törmäätte Out of Phase nimisen pumpun levyihin jotka on nimetty samanlailla kuin Floydin niin kannattaa tutustua. Ovat vääntäneen kokonaisia Floydin levyjä ambient tyyliseksi tunnelmoinniksi. Itsellä on Animals ja se ainakin toimii paremmin kuin mikään kuulemani coverprojekti. |
einou 17.03.2004 11:20:52 | |
---|
jee, ihan hupaisaa menoo... discofunkki elää=) No pain, no gain ja sitä rataa... |