Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pari tv-vinkkiä tälle illalle
1 2 3 4 540 41 42 43 44
kaukopoika
06.07.2010 17:09:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tulee Teemalta kaksi mielenkiintoista ja varmasti hyvin ajankuvaa sisältävää ohjelmaa :Klo 22:00 Tangoilta Satumaa v.1973 ,jossa Reijo Taipale ja Kalevi Korpi esiintyvät Dallape:n kanssa ja klo 22:32 Lavatanssit v.1976 esiintyjinä Eino Grön,Esko Rahkonen ja Paula Koivuniemi,paikkana Kevätniemen lava Lieksassa.
 
Saas nähdä ,mitä hittejä esimerkiksi Paulalla oli tuohon aikaan ,itse kun olin v.76' kymmenen vuotias ,niin ei oikein enää osaa sanoa ja siihen aikaan mun ykkösjuttu oli tietysti jo Hurriganes ;-)) Myöskin on kiva nähdä ,kun äijät soittelee wanhan liiton kamoilla ,hienoillakin ja jotka tuolloin on ollut uusia ,loistaa meinaan Line6:set ja Tritonit poissaolollaan !
 
AngryMouth
06.07.2010 17:27:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vinkistä, täytyypä tehdä sangriaa kannu ja pistää katsoen!
 
Jupi57
06.07.2010 18:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Runpali osastolta päivää. Laitan tänne kun tuota aikaa tämän ohjelman kuunteluun
on niin vähän jäljellä.
 
kaatra1: En tiedä onko tää ollu tällä foorumilla, mutta mun mielestä loistavaa pohdiskelua (naurua läpi kyynelten ym) Vähän pitkähän tuo on eli 45 min. mutta mut koukutti ainakin. Poistuu huomenna yle areenalta eli kuuntelee kuka haluaa. Mutta kyllä mä paljon tosta allekirjoitan
 

 
http://areena.yle.fi/audio/1108037
 
Myytävänä...
mack the knife
06.07.2010 18:56:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TV -vinkki: Hollanti-Uruguay 21.00.
 
COVS n:o 1.
EP
06.07.2010 19:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaukopoika: Tänään tulee Teemalta kaksi mielenkiintoista ja varmasti hyvin ajankuvaa sisältävää ohjelmaa :Klo 22:00 Tangoilta Satumaa v.1973 ,jossa Reijo Taipale ja Kalevi Korpi esiintyvät Dallape:n kanssa ja klo 22:32 Lavatanssit v.1976 esiintyjinä Eino Grön,Esko Rahkonen ja Paula Koivuniemi,paikkana Kevätniemen lava Lieksassa..
 
Tää olis kyllä kiva katsoa!
 
Myöskin on kiva nähdä ,kun äijät soittelee wanhan liiton kamoilla.. !
 
Eipä se musiikki ole koskaan laitteista kiinni ..hyvä on aina hyvää! : )
 
Tankero
06.07.2010 20:47:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: TV -vinkki: Hollanti-Uruguay 21.00.
 
Ehit ennen.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
KoskPaavo
06.07.2010 20:49:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Tää olis kyllä kiva katsoa!
 

 
Eipä se musiikki ole koskaan laitteista kiinni ..hyvä on aina hyvää! : )

 
Khihih, kiitos . Terv, Soltoneilla ja Ketroneilla eläkkeensä hankkinut.
 
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
Vongoethe
06.07.2010 21:06:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: TV -vinkki: Hollanti-Uruguay 21.00.
 
Tankero: Ehit ennen.
 
Hyvät herrat, tämä on muusikoiden.net, tanssimusiikkiosasto. Vuvuzelat eivät ainakaan vielä liippaa aihetta niin paljon kuin aloituspostaus. Voisitte painua futisforumeille viisastelemaan.
 
Kiitoksia vinkistä, pannaan talteen.
 
AngryMouth
06.07.2010 22:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan on systeemit, Eikka veti oikein lontooksi tankoa...
 
Vongoethe
06.07.2010 22:40:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngryMouth: Johan on systeemit, Eikka veti oikein lontooksi tankoa...
 
Liekö kyllästynyt laulamaan notta "Hän jumalauta viulullaan löi päähän toista soittajaa..."?
 
Monikohan noista solisteista olisi pärjännyt Tangomarkkinoilla?
 
EP
06.07.2010 23:04:25 (muokattu 06.07.2010 23:11:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vongoethe: Liekö kyllästynyt laulamaan notta "Hän jumalauta viulullaan löi päähän toista soittajaa..."?
 
Mä oon oikeesti kakarana soittanu yhdessä porukassa missä laulaja lauloi noin! HOH!! :D
 
En kyllä katsonut ohjelmaa (tuleekohan Areenalle?)
 
baron
06.07.2010 23:08:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä oon oikeesti kakarana soittanu yhdessä porukassa missä laulaja lauloi noin! HOH!! :D
 
Kukapa ei olisi.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
06.07.2010 23:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Kukapa ei olisi.
 
Aijaa, mun mielestä se tuntui silloin sopimattomalta,
jälkeenpäin on kyllä naurattanu ..vieläkin usein :D
 
Irti Humpasta
06.07.2010 23:32:02 (muokattu 06.07.2010 23:37:21)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät herrat, tämä on muusikoiden.net, tanssimusiikkiosasto. Vuvuzelat eivät ainakaan vielä liippaa aihetta niin paljon kuin aloituspostaus. Voisitte painua futisforumeille viisastelemaan.
 
... mielestäni kyllä monen humppakosketinsoittajan soolot kuulostavat siltä kuin pyörittelisi jalkapalloa koskettimien päällä :)
 
... ja otteluhan päättyi Clave -tulokseen ;)
 
Kuhan vähän pianolla soittelin...My foolish heart
Eka "tein kaikki ite" tuotos... TM-Fuusio
Tankero
06.07.2010 23:44:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vongoethe: Hyvät herrat, tämä on muusikoiden.net, tanssimusiikkiosasto. Vuvuzelat eivät ainakaan vielä liippaa aihetta niin paljon kuin aloituspostaus. Voisitte painua futisforumeille viisastelemaan.
 
Kiitoksia vinkistä, pannaan talteen.

 
Pari tv-vinkkiä tälle illalle, tais olla otsikko. Missä kohdassa lukee humppa?
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Vongoethe
06.07.2010 23:47:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä oon oikeesti kakarana soittanu yhdessä porukassa missä laulaja lauloi noin! HOH!! :D
 
En kyllä katsonut ohjelmaa (tuleekohan Areenalle?)

 
Tuolla on ainakin eka setti:
 
http://areena.yle.fi/video/1123948
 
Vongoethe
06.07.2010 23:52:36 (muokattu 06.07.2010 23:55:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Pari tv-vinkkiä tälle illalle, tais olla otsikko. Missä kohdassa lukee humppa?
 
Minulle näkyy Muusikoiden.net/Tanssimusiikki/Topic. Ei esimerkiksi Tour de France tai jalkapallon MM.
 
Ai niin, Aromanhan piti olla offtopic, mutta siellä ei sitten saisi puhua muusta kuin pilusta ja jalusta. Ota teistä nyt selvää.
 
Onko sitten mikään ihme, jos humpanpimputtajien soolot kuulostavat siltä kuin pyöriteltäisiin sitä jalkapalloa kiipparin päällä kun oman työn arvostus on tuota luokkaa?
 
Tangoja tuolla laulettiin. Merkittäviä kulttuuridokumentteja molemmat vaikka joittenkin mielestä pitäisikin varmaan näyttää Englannin vitosdivisioonan matseja vuodelta keppi ja kivi.
 
EP
06.07.2010 23:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vongoethe: ..
Onko sitten mikään ihme, jos humpanpimputtajien soolot kuulostavat siltä kuin pyöriteltäisiin sitä jalkapalloa kiipparin päällä kun oman työn arvostus on tuota luokkaa? ..

 
Hyvin sanottu!
 
hvinnamo
07.07.2010 00:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tohon aikaan ei ollut helikopteritanssijoita kuten nykyään tahtoo lavoilla valtaosin olla.Mutta se oli sitä aikaa ja nyt on nyt.
 
EP
07.07.2010 00:37:54 (muokattu 07.07.2010 00:38:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vongoethe: Tuolla on ainakin eka setti:
 
http://areena.yle.fi/video/1123948

 
Jep, nyt jo toka ohjelma menossa, hyvä pänti soittamassa, puhaltimineen ja jätkät vetää nuoteista sovitettua tankoo ..ja ei solisteissakaan mitään valittamista, onhan toi ollu oikeen TV -keikka, niin ei ihme!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 540 41 42 43 44

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «