Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
MegaMan 10.07.2010 08:05:14 | |
---|
Minä juon kossua!!! |
HaloOfFlies 10.07.2010 17:42:40 | |
---|
Icy-Sun 12.07.2010 02:44:40 | |
---|
Beyond here lies nothing... |
aivokuolio 12.07.2010 12:30:43 | |
---|
Kyllä meitsi tykkää tuota Crissin 70-luvun meiningistä, etenkin livenä. Levyillä äijä saatiin jotenki lussuteltua liian pliisuksi. Sopivan "erilaista" koputtelua ja pieni jatsahtavuus tuo välillä mieleen jopa Bill Wardin. Reunionin aikaan Criss olikin jo liian syvällä siinä laahaavassa köpöttelyssä. |
HaloOfFlies 12.07.2010 12:43:05 | |
---|
Olihan Peter silloin 70-luvun puolivälin aikaan ihan maaginen kannuttaja, kunnes sitten päihteiden käyttö rapautti soittotaidon... Dynasty-kiertueellahan mies oli ihan täysi varjo entisestä eikä paluuta ole sen jälkeen ollut. Studiolevyillä Simmonsin ja Stanleyn kontrollifriikkeys astui siinä määrin kuvaan, ettei Crissin annettu revitellä mielensä mukaan. Muutamaankin otteeseen ukko uhkasi lähteä bändistä jos ei tahto mene läpi, ja saatiin silti pidettyä ruodussa. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dinorocker 12.07.2010 12:50:09 | |
---|
danny: Olihan Peter silloin 70-luvun puolivälin aikaan ihan maaginen kannuttaja, kunnes sitten päihteiden käyttö rapautti soittotaidon... Dynasty-kiertueellahan mies oli ihan täysi varjo entisestä eikä paluuta ole sen jälkeen ollut. Studiolevyillä Simmonsin ja Stanleyn kontrollifriikkeys astui siinä määrin kuvaan, ettei Crissin annettu revitellä mielensä mukaan. Muutamaankin otteeseen ukko uhkasi lähteä bändistä jos ei tahto mene läpi, ja saatiin silti pidettyä ruodussa. Juu, näin on. 1974-1978 Criss oli oikeasti hyvä ja hienon tatsin omaava rumpali. Youtubesta löytynee myös biisejä joissa tulee selväksi että vähän vauhdikkaammatkin fillit lähtivät hienosti. Ite olen aina digannut myös äijän laulusaundista. Turbo!!! |
MegaMan 13.07.2010 06:02:34 | |
---|
Juu, näin on. 1974-1978 Criss oli oikeasti hyvä ja hienon tatsin omaava rumpali. Youtubesta löytynee myös biisejä joissa tulee selväksi että vähän vauhdikkaammatkin fillit lähtivät hienosti. Ite olen aina digannut myös äijän laulusaundista. Joo Peterin laulusaundi on ihan tykki! Ja taimi just nimenomaan 70-luvulla oli ihan lyömätön. Minä juon kossua!!! |
Flash 13.07.2010 08:04:43 | |
---|
MegaMan: Ja taimi just nimenomaan 70-luvulla oli ihan lyömätön. Heh, sen aikaisilla tuottajilla oli aika paljonkin työtä Crissin taimin kanssa, kun se ontui jo silloin pahasti. :) Hienosti toki toimi livenä parhaimmillaan se soitto, mutta studio oli eri asia. Ehkä sitä soittoa tosiaan yritettiin vähän liikaakin siloitella... Live Music Is Better! |
MegaMan 13.07.2010 12:22:05 | |
---|
Heh, sen aikaisilla tuottajilla oli aika paljonkin työtä Crissin taimin kanssa, kun se ontui jo silloin pahasti. :) Hienosti toki toimi livenä parhaimmillaan se soitto, mutta studio oli eri asia. Ehkä sitä soittoa tosiaan yritettiin vähän liikaakin siloitella... Ai, no en studiohommista tiiä ku en ollu paikalla eikä oikee oo mitää videomateriaalia tapahtuneesta. Kuiteskin noi livepätkät youtubessa puhuu ihan omaa kieltään. Minä juon kossua!!! |
HaloOfFlies 25.07.2010 12:02:28 (muokattu 25.07.2010 12:03:28) | |
---|
Paul Stanley höpöttää taas, että Kiss voi jatkaa ilman häntä. http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=19396 - Fanit eivät suuremmin välittäneet, vaikka alkuperäinen rumpalimme Peter Criss korvattiin Eric Singerillä ja alkuperäinen kitaristimme Ace Frehley vaihtui Tommy Thayeriin vuosia sitten. Itse show on faneille tärkeämpi kuin ihmiset lavalla, Stanley jatkaa. Ai niinkö? Kyllä ainakin minulle on enemmän väliä sillä kuka siellä lavalla soittaa, kuin pelkällä pommien paukkeella. Ja jos en väärin muista, niin siitä nousi melkoinen myrsky fanien keskuudessa, kun Catmanin ja Spacemanin maskeihin pistettiin Singer ja Thayer. Siinä vaiheessa kun Stanley lähtee, se on Kissin loppu. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Regalis Apertura 25.07.2010 18:48:13 | |
---|
Juu kyllä näin on että ei Paulin biisejä voi kukaan muu laulaa yhtä hyvin kuin Paul itse. Eikä muuten Genen biisejäkään kuin Gene itse;)... |
Nick Bone 26.07.2010 14:27:53 | |
---|
Mulle on aina kolahtaneet noi vuodet ennen Dynastya ja tulipa sitten hommattua toi Kissology I. Hyvää kamaa, mutta aika lailla samoja biisejähän siinä saa seurata :D Nyt olen sitten yllätyksekseni kuunnellut "Lick It Upia" ja "Animalizea" ("Creaturersia" unohtamatta) ja tuntuu uppoavan. Muistan kuinka heitin "Animalizen" aikoinaan järveen, kun pidin sitä ihan sysipaskana (samoin kävi "Dynastylle", joka on edelleen sysipaska). Nyt noita sitten huudattelen Spotifysta ja yllättävän mukavia (joskin tyhjänpäiväisiä, jotenkin) biisejähän noilla levyillä piilee. Mutta kyllä vuodet 1974-77 on mulle sitä ehtaa Kissiä. Hiton hyviä biisejä noilta vuosilta vaikka kuinka. Alelaarista vois harkita Kissology II:sta, kun se joskus sinne eksyy. Ai mutta, siinähän taitaa olla sitä Rynastia-huttuakin. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
Terry Pantheras 26.07.2010 15:46:03 | |
---|
danny: Paul Stanley höpöttää taas, että Kiss voi jatkaa ilman häntä. http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=19396 - Fanit eivät suuremmin välittäneet, vaikka alkuperäinen rumpalimme Peter Criss korvattiin Eric Singerillä ja alkuperäinen kitaristimme Ace Frehley vaihtui Tommy Thayeriin vuosia sitten. Itse show on faneille tärkeämpi kuin ihmiset lavalla, Stanley jatkaa. Ai niinkö? Kyllä ainakin minulle on enemmän väliä sillä kuka siellä lavalla soittaa, kuin pelkällä pommien paukkeella. Ja jos en väärin muista, niin siitä nousi melkoinen myrsky fanien keskuudessa, kun Catmanin ja Spacemanin maskeihin pistettiin Singer ja Thayer. Siinä vaiheessa kun Stanley lähtee, se on Kissin loppu. Eikös Kissillä ole ollut se unelma, että Kiss eläisi "ikuisesti", eli periaatteessa kaikki soittajat voitaisiin korvata toisilla kun esim. G:stä ja P:stä aika jättää tms.? Näin olen ymmärtänyt. Sikäli erikoisen hupaisa ajatus moisesta soihdunkannosta, mutta eri asia miten homma toimisi ilman Geneä ja Paulia ja kun kyse on niinkin herkästä aiheesta kuin musiikki, niin moinen ei välttämättä kovin kunniakasta loppua saisi... |
HaloOfFlies 26.07.2010 16:00:25 (muokattu 26.07.2010 16:07:42) | |
---|
Terry Pantheras: Eikös Kissillä ole ollut se unelma, että Kiss eläisi "ikuisesti", eli periaatteessa kaikki soittajat voitaisiin korvata toisilla kun esim. G:stä ja P:stä aika jättää tms.? Näin olen ymmärtänyt. Sikäli erikoisen hupaisa ajatus moisesta soihdunkannosta, mutta eri asia miten homma toimisi ilman Geneä ja Paulia ja kun kyse on niinkin herkästä aiheesta kuin musiikki, niin moinen ei välttämättä kovin kunniakasta loppua saisi... Kyllähän äijät, etupäässä Gene on siitä höpissyt vuosikausia. Nyt Paulkin on lähtenyt viime vuosina samaan kelkkaan mukaan. Toivottavasti sitä päivää ei koskaan tule, että Kiss vetää lavalla ilman Paulia ja Geneä, joidenkin tuntemattomien tyyppien heiluessa heidän maskeissa. Jos tällainen toteutuu, niin uudet maskit ja identiteetit uusille tyypeille eikä mitään Paul ja Gene kakkosia. Silloin mennään metsään. Gene muuten raotti tuoreessa haastattelussa hieman tulevia kuvioita. Uusi albumi ilmestyy kuulemma sitten kun siihen on aikaa, ja tulevalle Kissology neloselle aiotaan sisällyttää tuoreen materiaalin lisäksi ennennäkemätöntä materiaalia joka ulottuu aina vuoteen 1973 saakka. Toisaalta... minusta tuntuu siltä, että tuon Mestan jutun suomentaja on ottanut hieman liikaa omia vapauksia. Alkuperäinen Spin.comin juttu ei ihan tuolta näytä. http://www.spin.com/articles/qa-kiss-paul-stanley?page=0%2C0 Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 27.07.2010 14:37:55 | |
---|
Elder on ihan himohyvä albumi! :D |
Jii 27.07.2010 21:18:30 | |
---|
MegaMan: Joo Peterin laulusaundi on ihan tykki! Muistaisin lukeneeni, että juuri se soundi olikin se juttu. Heppua oli vaan pirun vaikea saada laulamaan ääniä kohdilleen. En oikein tiedä, onhan Criss bändin ensimmäinen rumpali, mutta Eric Carr on mulle se oikea Kiss-rumpali. Toisaalta aloitinkin Kissin kuuntelun Lick It Up -levyn aikoihin. |
MegaMan 28.07.2010 11:37:15 | |
---|
Paul Stanley: Fanit eivät suuremmin välittäneet, vaikka alkuperäinen rumpalimme Peter Criss korvattiin Eric Singerillä ja alkuperäinen kitaristimme Ace Frehley vaihtui Tommy Thayeriin vuosia sitten. Itse show on faneille tärkeämpi kuin ihmiset lavalla, Stanley jatkaa. Eipä!!! Mua on alkanu viime aikoina vituttaa että wannabe-catman ja poser-space ace heiluu lavalla niinku ei mitää! Sitä rajaa, että samat maskit ja eri jätkät, ei ois tarvinu ylittää koskaan. Eikös Kissillä ole ollut se unelma, että Kiss eläisi "ikuisesti", eli periaatteessa kaikki soittajat voitaisiin korvata toisilla kun esim. G:stä ja P:stä aika jättää tms.? Näin olen ymmärtänyt. Juu tällänen Dallabè - tyyppinen visio Iso Peellä vissii ois. Mutta mä en ainakaan osta yhtään KISS - levyä tai mee kattoo yhtää KISS - keikkaa, jossa ei edes Paulia ja Geneä nähä. Ja veikkaampa että ei mee moni muukaan. Elder on ihan himohyvä albumi! :D Niin on. Vähän outo ehkä mutta erittäin hyvä levy mun mielestä. Sata kertaa parempi ku esim. Crazy Nights. Minä juon kossua!!! |
HaloOfFlies 01.08.2010 23:46:41 | |
---|
HaloOfFlies 07.08.2010 18:07:22 (muokattu 07.08.2010 18:40:28) | |
---|