Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Skunk Anansie tekee paluun
1
HaloOfFlies
11.03.2009 10:38:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16839
 
Jeah! Tätä uutista olen odotellut varmaan viimeiset 2-3 vuotta. Mahtavaa että toteutuu ja uusi levykin tulossa.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Milkop
11.03.2009 10:54:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaipaako tätä oikeasti joku vai olenko minä vain kuullut vääriä kappaleita?
 
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
tommijk
11.03.2009 11:10:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oijjoiii!! juuri viikko sitten fiilistelin vanhoja levyjä ja mietin että mitäköhän nykyään tyypit tekevät. mahtava juttu!
 
Nelikielipiru
11.03.2009 11:21:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Kaipaako tätä oikeasti joku vai olenko minä vain kuullut vääriä kappaleita?
 
Varmaan oot, tai sitten kärpäset on väärässä.. =)
 
31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon.
teg
11.03.2009 14:24:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras comeback viimeiseen viiteen vuoteen. Suomeen keikalle ja sassiin.
 
Cimble
11.03.2009 15:38:40 (muokattu 11.03.2009 15:39:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teg: Paras comeback viimeiseen viiteen vuoteen. Suomeen keikalle ja sassiin.
 
Hei, ei noin voi sanoa ennen kuin comebackin laatu on selvillä. Elikä bändi nähty ja kuultu... :)
 
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti...
kanisteri
11.03.2009 15:49:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Kaipaako tätä oikeasti joku vai olenko minä vain kuullut vääriä kappaleita?
 
Näitä ei ikinä ollut coolia diggailla, mutta Tavastian keikka oli yksi ihan parhaista parista sadasta siellä näkemästäni. Ja olihan Paranoid & Sunburnt -levyn angsti virkistävää - ei rokkarien uhoa vaan aito henkilökohtainen tilitys kaiken maailman vääryyksistä.
 
StJerky
11.03.2009 15:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä oli ehkä mielnkiintoisimpia 90-luvun artisteista joka jäi tarkemmin tsekkaamatta...
 
Simo78
12.03.2009 07:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kanisteri: Näitä ei ikinä ollut coolia diggailla, mutta Tavastian keikka oli yksi ihan parhaista parista sadasta siellä näkemästäni. Ja olihan Paranoid & Sunburnt -levyn angsti virkistävää - ei rokkarien uhoa vaan aito henkilökohtainen tilitys kaiken maailman vääryyksistä.
 
Mä näin nää provinssissa vuonna 99 ja oli sekin todella kova keikka. Harkintaa pitää laittaa, jos saapuvat Suomeen. Hankintalistalla on jo pitkään ollut näiden eka levy, se missä on Weak-biisi...
 
HaloOfFlies
22.08.2009 23:59:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi biisi tulossa singlenä syyskuussa. kokoelmaakin pukkaa.
 
http://www.music-news.com/ShowNews. … eturn-with-new-single&nItemID=28729
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
tommijk
23.08.2009 00:44:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Uusi biisi tulossa singlenä syyskuussa. kokoelmaakin pukkaa.
 
http://www.music-news.com/ShowNews. … eturn-with-new-single&nItemID=28729

 
Hienoa! Toivottavasti tulis kokopitkää levyäkin vielä joskus..
 
ganesha
23.08.2009 10:06:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bändin hyvät biisit mahtuis yhdelle levylle, ja ne biisit löytyy Stoosh ja Post-Orgasmic Chill -albumeilta. Bändi on sortunut tyhjänpäiväiseen kelaukseen ja angstailuun niin paljon ettei tätä comebackia oikein jaksa henkeä pidätellen odottaa...
 
viina. hanuri. ja naiset.
HaloOfFlies
06.07.2010 11:43:42 (muokattu 06.07.2010 11:48:44)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi levy "Wonderlustre" tulossa syyskuun 13. päivä. Ensimmäinen single "My Ugly Boy" luvassa elokuun 16. päivä.
 
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … aspx?mode=Article&newsitemID=142564
 
Levynkansi on kyllä hieno!
 
Tykkäsin noista kokoelmalevyn kolmesta biisistä erittäin paljon ja odotan innolla tulevan singlen kuulemista. Ei ole soundi muuttunut miksikään sitten 90-luvun.
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
tepeskeli
26.03.2011 07:22:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sitten kukaan ole kirjoittanut Wonderlustresta mitään? Multa meni koko comeback ohi, enkä edes tajunnut, että bändi oli viime kesänä Suomessa... No, kaveri suositteli kuuntelemaan tätä uusinta, jonka olemassaolosta kyllä tiesin, mutten ollut tarttunut tilaisuuteen. Ja aivan loistava levy! Ei niinkään raskas (ehkä 10 vuodessa seestyy hieman), mutta hienoja melodioita ja bändisovituksia. Sanoitukset käsittelevät enemmän parisuhdekuvioita kuin poliittisia asioita. Sillä ei tosin ole mitään väliä, koska musiikki toimii!!
 
'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «