Parasite 04.07.2010 22:06:14 | |
---|
Teijo K.: On se aika huono vertaus sekin. Siihen tuo mun eka kommentti aiheesta viittasikin. "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
Sori ku komppii on vähä vaikee saada tähä...mut kuvitelkaa sellannen gangsta biitti ja menkää panee!!" |
papitsu 04.07.2010 22:11:37 | |
---|
Parasite: Siihen tuo mun eka kommentti aiheesta viittasikin. Käsittääksenihän MV:n kommentti viittasi siihen, että Suomen jääkiekkomaajoukkue koostuu aina suht paskoista pelaajista kansainvälisellä tasolla mitattuna. Tätä sitten puolustellaan ennen turnauksia lehdissä ja muissa sillä, että olennaista ei ole yksilötaidot vaan joukkuepelaaminen, joka Suomelta muka onnistuu. Ja sitten kisoissa joukkue kusee koko homman, ja se haukutaan internetin keskustelupalstoilla ihan paskaksi. Oletan siis tuon - muuten hieman turhan - huutomerkin MV:n viestissä ilmaisevan viestin ironisia lähtökohtia. Mielipiteeni on fakta. |
Parasite 04.07.2010 22:14:02 | |
---|
papitsu: Käsittääksenihän MV:n kommentti viittasi siihen, että Suomen jääkiekkomaajoukkue koostuu aina suht paskoista pelaajista kansainvälisellä tasolla mitattuna. Tätä sitten puolustellaan ennen turnauksia lehdissä ja muissa sillä, että olennaista ei ole yksilötaidot vaan joukkuepelaaminen, joka Suomelta muka onnistuu. Ja sitten kisoissa joukkue kusee koko homman, ja se haukutaan internetin keskustelupalstoilla ihan paskaksi. Oletan siis tuon - muuten hieman turhan - huutomerkin MV:n viestissä ilmaisevan viestin ironisia lähtökohtia. Tää tulkinta riittää mulle tästä aiheesta. "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
Sori ku komppii on vähä vaikee saada tähä...mut kuvitelkaa sellannen gangsta biitti ja menkää panee!!" |
Roger 04.07.2010 23:34:33 | |
---|
papitsu: Käsittääksenihän MV:n kommentti viittasi siihen, että Suomen jääkiekkomaajoukkue koostuu aina suht paskoista pelaajista kansainvälisellä tasolla mitattuna. Tätä sitten puolustellaan ennen turnauksia lehdissä ja muissa sillä, että olennaista ei ole yksilötaidot vaan joukkuepelaaminen, joka Suomelta muka onnistuu. Ja sitten kisoissa joukkue kusee koko homman, ja se haukutaan internetin keskustelupalstoilla ihan paskaksi. Oletan siis tuon - muuten hieman turhan - huutomerkin MV:n viestissä ilmaisevan viestin ironisia lähtökohtia. Sekin vielä puoltaa Saksan joukkueena pelaamiseen, että Saksan pelaajat tulevat Bundesliigasta, mutta kyllä Euroopan jalkapallosarjoista ainakin Valioliiga, Seria A ja La Liga noteerataan kovatasoisemmiksi sarjoiksi kuin Bundesliiga. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Teijo K. 05.07.2010 10:48:26 | |
---|
Roger: Sekin vielä puoltaa Saksan joukkueena pelaamiseen, että Saksan pelaajat tulevat Bundesliigasta, mutta kyllä Euroopan jalkapallosarjoista ainakin Valioliiga, Seria A ja La Liga noteerataan kovatasoisemmiksi sarjoiksi kuin Bundesliiga. Olisi hauska nähdä jotain tilastoa siitä, moniko Afrikan maita ja muutamia muita edustanut pelaaja palaa omaan kotimaahansa, ja moniko Englantiin, Ranskaan tai Italiaan. Eli niinpäin tämä, että missä maassa se kotimaan liiga on kaikkein kotimaisin, ja miten se taas näkyy mm-menestyksessä. |
Röntgen-Jeesus 05.07.2010 16:18:19 | |
---|
Enpä ois ikinä uskonu että missään vaiheessa koskaan tulisin olemaan Saksan puolella futiksen MM-kisoissa mutta nyt kyllä toivon että hoitavat homman kotiin. Enkä muihin oikein edes uskokaan. Rob Halford on homo. |
dipshit 05.07.2010 21:11:41 | |
---|
tox3: Enpä ois ikinä uskonu että missään vaiheessa koskaan tulisin olemaan Saksan puolella futiksen MM-kisoissa mutta nyt kyllä toivon että hoitavat homman kotiin. Enkä muihin oikein edes uskokaan. Tää on btw kiva huomata et todella moni entinen Saksan vihaaja on alkanut näiden kisojen myötä lämpeämään joukkueelle ja suostunut vihdoin luopumaan siitä kuluneesta "No mutku Saksa pelaa tylsää konemaista fudista"-fraasista. Lämmittää Saksan ikuisena kannattajana kovasti mieltä. |
Dipsetcityboy: Tää on btw kiva huomata et todella moni entinen Saksan vihaaja on alkanut näiden kisojen myötä lämpeämään joukkueelle ja suostunut vihdoin luopumaan siitä kuluneesta "No mutku Saksa pelaa tylsää konemaista fudista"-fraasista. Lämmittää Saksan ikuisena kannattajana kovasti mieltä. Samat sanat kuomasein. "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |
Teijo K. 05.07.2010 21:49:17 | |
---|
Dipsetcityboy: Tää on btw kiva huomata et todella moni entinen Saksan vihaaja on alkanut näiden kisojen myötä lämpeämään joukkueelle ja suostunut vihdoin luopumaan siitä kuluneesta "No mutku Saksa pelaa tylsää konemaista fudista"-fraasista. Lämmittää Saksan ikuisena kannattajana kovasti mieltä. Saksalaisia sukujuuria omaavana, myös siis aina Saksan kannattajana olen ollut tekevinäni saman huomion. Tosin se menee toisinkin päin mielestäni parin maan kohdalla. |
Simo78 05.07.2010 23:20:19 | |
---|
Dipsetcityboy: Tää on btw kiva huomata et todella moni entinen Saksan vihaaja on alkanut näiden kisojen myötä lämpeämään joukkueelle ja suostunut vihdoin luopumaan siitä kuluneesta "No mutku Saksa pelaa tylsää konemaista fudista"-fraasista. Lämmittää Saksan ikuisena kannattajana kovasti mieltä. Mua vaan ihmetyttää miksi vasta nyt, koska Saksa on ainakin viimeset kolmet kisat pelannut hyvää fudista, Klosen maalit todistanee jotain. Viime EM-kisoissa oli etenkin hyvää peliä. Ja mitä oon Saksan liigaa katellut, niin pelit on viihdyttäviä, harmi vaan ettei näy enää urheilukanavalla tai siis mikä ikinä se nykyään on... Mä ite olin junnuna kova Saksa-fani ja sitten jossain vaiheessa käänsin selkäni ja nyt vähitellen oon taas tajunnut Saksan parhauden--> toki nykyään pystyn kannattamaan useampi maita samaan aikaan. |
Randomizer 06.07.2010 00:14:29 | |
---|
Todella monilla jalkapallon ystävillä on kyllä syvälle juurtuneet antipatiat Saksaa kohtaan. Kivahan se on että mieli on vihdoinkin muuttumassa. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Jormaz 06.07.2010 00:18:11 | |
---|
Randomizer: Todella monilla jalkapallon ystävillä on kyllä syvälle juurtuneet antipatiat Saksaa kohtaan. Kivahan se on että mieli on vihdoinkin muuttumassa. Katsos kun he eivät pelaa Iloista Jalkapalloa toisin kuin Nandi-heimon soturit, kuulemma. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Ziggy Bubba 06.07.2010 00:31:42 (muokattu 06.07.2010 00:50:11) | |
---|
Jormaz: Katsos kun he eivät pelaa Iloista Jalkapalloa toisin kuin Nandi-heimon soturit, kuulemma. Aikoinaan tuohon Saksa-futikseen liitettiin myös vertauksia jyräävistä tankeista ja vastaavista - muistaakseni ihan valtamedioissakin. Antipatiat Saksaa kohtaan taitaa monilla tulla siis ihan historiasta. Onneks noita tankkivertauksia ei enää just kuule... Vähän pistää saksalaisten puolesta jo tommonen ottamaan pannuun, vaikken kovin kova Saksan maajoukkueen fani olekaan. Kotikisoissa symppasin kyllä. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Tuomas. 06.07.2010 09:44:31 | |
---|
Mulle on ihan sama mikä porukka voittaa kunhan Saksa ei voita. |
Akitus 06.07.2010 10:00:56 | |
---|
42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Henkka370 06.07.2010 13:05:56 | |
---|
sikki-six: Aikoinaan tuohon Saksa-futikseen liitettiin myös vertauksia jyräävistä tankeista ja vastaavista KYllä se Podolskin vasuri lähtee kuin tykin piipusta. Järkyttävällä voimalla pallot maalikehikon sisäpuolelle. Klose on maaginen! Toivottavasti laittaa pallon vielä parikertaa sisään, niin on 16 maalia kasassa ja brassi Ronaldo ohitetttu. Toivottavasti Espanja peli ratkeaa rankkareilla... NY RILLATAAN! |
Muave 06.07.2010 14:52:26 | |
---|
Jeaah, kaksi lempijoukkuettani välierissä, unelmafinaali Hollanti - Saksa mahdollinen. Hollanninkin pitää parantaa kuitenkin vielä ja paljon, alkupeleissä nyppi vähän se joukkueen varmistelutaktiikka, mutta Brasilia-pelin toinen puoliaika oli jo hyvää tekemistä, hirveästi kuitenkin tuhlattuja paikkoja. Uruguay on paha joukkue, Suarez poissa, mutta eipä se hirveästi ollutkaan iskussa Ghanaa vastaan, nuija käsivirhe. |
Oksakohta 06.07.2010 15:01:12 | |
---|
Muave: Suarez poissa, mutta eipä se hirveästi ollutkaan iskussa Ghanaa vastaan, nuija käsivirhe. Melko nuija kun vei joukkueen välieriin. Epäurheilijamaisuudesta en sitten tiedä. |
DJKaaos 06.07.2010 16:04:45 | |
---|
Randomizer: Todella monilla jalkapallon ystävillä on kyllä syvälle juurtuneet antipatiat Saksaa kohtaan. Aina on sanottu, että Saksa on tylsäpäskäh ja moni sanoo edelleen, ihan vaan vanhasta muistista. Todellisuudessa Saksa pelaa ihan eri peliä kuin vielä vuosituhannen alussa. Järjestelmällisyys on säilinyt, mutta muuten peli on erittäin modernia ja hyvin tasapainoista. Minä olen minä. |
arc 06.07.2010 16:17:12 (muokattu 06.07.2010 16:17:45) | |
---|
Todellisuudessa Saksa pelaa ihan eri peliä kuin vielä vuosituhannen alussa. Järjestelmällisyys on säilinyt, mutta muuten peli on erittäin modernia ja hyvin tasapainoista. Vanhana Saksavihaajana täytyy todeta, että Saksan peli on ollut todella viihdyttävää viimevuosina. Diggaan tosta tasapainoisesta hyökkäyskalustosta. Ratkaisijoita löytyy enemmänkin kuin yksi, joista kukaan ei kuitenkaan ole ihan maailman kirkkain tähti. |