musamies 22.06.2010 23:08:59 | |
---|
Mul ei ole tarkoituksena edes olla mitenkään hirveesti esillä. Tänä kesänä voin laittaa työmaavalaisimen palamaan jos jotain porukkaa tulee pitää lauluiltaa ja huolehtia vaikka ilmoituksen lehteen. Mökkinaapurin kanssa saatetaan pitää treenit jos oikein aktiivisia ollaan. Yhteen häätilaisuuteen voin joutua kaivamaan pitkästä aikaa haitarin esiin ja senkin kanssa onneksi vaan taustalla. Mutta ei sillä mitään väliä ole vaikket olisikaan nähnyt, koska tuskin kukaan muutenkaan tulee pelkän teknisen toteutuksen takia keikalle. Samansuuntainen meininki. Niin matalalla profiililla mennään, ettei siinä paljoa ole näkemistä. Rajuimmat tulevaisuuden haaveet on jos saan ostettua Yamaha CP5 keikkapianon ja todella pienet aktiiviset äänentoistolaitteet. Julkisia isoja esiintymisiä laajalle yleisölle korkeintaan Youtubeen jos sinnekään. |
musamies 04.07.2010 01:03:02 (muokattu 04.07.2010 01:03:18) | |
---|
Uppista... Tuli vaihteeksi aktivoiduttua livekeikkailemaan ja ulkoilmalavalla oli jotain monitoreja, joissa kaiku tuntui olevan aika vähissä. Monitorisaundi ei ollut ihan minun makuun, mutta ei se mitään kun ei oltu kuitenkaan itse laitettu tikkua ristiin tekniikan eteen, vaan muiden kamoilla vedettiin. Hauskaa oli, että ulkoilmalavalla oli käytössä mm. L-Acoustics kamaa, mutta toisaalta toisella bändillä oli omat Hagström laulukamat. Itse vetelin haitarilla ja keltaiset EAR:it korvissa. Haitaria pystyy kohtuuhyvin soittamaan tälläkin tavoin. |
stnprkl 04.07.2010 13:39:56 | |
---|
.... Itse vetelin haitarilla ja keltaiset EAR:it korvissa... Juuri näin. Ja sit kysellään et riittääkö 300W, ei varmasti riitä mihinkään kun vedellään noil keltasilla vaahtomuoveilla. Investoikaa edes se 17 euroo joulukuusitulppiin jos on pakko lavalla pitää tulppia. Ja tää ei siis oo suunnattu henk. koht musamiehelle yksinään vaan ihan joka ikiselle muusikolle, joka haluaa minkään näköistä monitorointia itselleen keikkatilanteessa. Viltsu
audiokantaja |
musamies 04.07.2010 18:33:48 (muokattu 04.07.2010 18:35:01) | |
---|
stnprkl: Juuri näin. Ja sit kysellään et riittääkö 300W, ei varmasti riitä mihinkään kun vedellään noil keltasilla vaahtomuoveilla. Olet oikeassa, että nehän on melko paskat yleisesti ottaen soittamiseen. Noilla tulpilla saa kuitenkin aika hyvin myös bassovaimennusta. Muiden kiippareiden soitosta niillä ei tule mitään, haitaria jostain syystä pystyy vetämään ihan hyvin. henk. koht musamiehelle yksinään vaan ihan joka ikiselle muusikolle, joka haluaa minkään näköistä monitorointia itselleen keikkatilanteessa. Allekirjoitan saman! jos on pakko lavalla pitää tulppia. Mä kannatan tulpattomia lavavolia. |
duane 05.07.2010 01:15:36 | |
---|
Mä kannatan tulpattomia lavavolia. Tää on ensimmäinen asia ikinä, josta mää oon Musamiehen kanssa samaa mieltä. Taidan antaa jopa plussan..tosin meidän korvatulppa treshold -raja taitaa erota noin 15dB :) katellaan... |
duane: Tää on ensimmäinen asia ikinä, josta mää oon Musamiehen kanssa samaa mieltä. Taidan antaa jopa plussan..tosin meidän korvatulppa treshold -raja taitaa erota noin 15dB :) No hei, mistä rokmeining jos lavalla kuulee puheen soiton yli? :) www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa! |
miffe 06.07.2010 01:26:13 | |
---|
UncleFester: No hei, mistä rokmeining jos lavalla kuulee puheen soiton yli? :) Meil taitaa olla eri käsitys normaalista puhevolasta :) turkulainen |
UncleFester 06.07.2010 11:10:49 | |
---|
miffe: Meil taitaa olla eri käsitys normaalista puhevolasta :) Mitä? En kuullu. www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa! |
miffe 06.07.2010 13:23:56 | |
---|
UncleFester: Mitä? En kuullu. Mun puhe kyl kuuluu, vaikka mis mökäs... Toi sun nimimerkki on kyl vähän hämäävä, kun yks Las Vegasissa vaikuttava valosuunnittelija (Larry Robbins) käyttää samaa nimimerkkiä eräällä toisella foorumilla :) turkulainen |
UncleFester 06.07.2010 13:33:21 | |
---|
miffe: Mun puhe kyl kuuluu, vaikka mis mökäs... Toi sun nimimerkki on kyl vähän hämäävä, kun yks Las Vegasissa vaikuttava valosuunnittelija (Larry Robbins) käyttää samaa nimimerkkiä eräällä toisella foorumilla :) No henmetti, varmaanki käyttäny sitä ennen minua :) Joku kerran tokaisi että näytän Addam's Familyn Uncle Festeriltä. www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa! |