Aihe: Deluxe Reverbiin Marshallia
1 2 3
Boozer
05.07.2010 08:56:09
Bsiab II:esta lähtee mun mielestä kohtuu uskottavat marshall säröt
antnis
05.07.2010 12:00:11
kimurantti1: Heh, niin kun jotkut tosiaan joutuu niihin livetilanteisiin, jopa vähän useamminkin kuin muutaman kerran kuussa. :-) Jollekin cover-keikalle on aikamoista liioittelua roudata montaa eri vahvistinta. Joskus on myös tuplavetoja, joista toinen vedetään omilla kamoilla ja toinen lainakamoilla, jotka on sitten mitä nyt sattuu olemaan. Taannoisessa keskustelussa jossa haettiin kitarakamoja äänentoistofirmalle monet oli sitä mieltä että joku 1-kanavainen Fenkku on tosi jees ratkaisu. Mutta jos sulla on sellainen Marsua matkiva säröpurkki, niin aika paskaltahan sellainen todennäköisesti sen Fenkun edessä kuulostaa.

Ja juuri tuota samaa mä lainaamassasi kirjotuksessakin selvitin, että noissa Marsuja matkivissa pedaaleissa on useimmiten lähtökohdiltaankin aivan vääränlainen soundi, että toimisivat puhtaaksi säädetyn Fenkun edessä. Mä itsehän en edes yritä saada Fenkkua kuulostamaan Marshallilta. Mulle riittäisi kun löytyisi yksikin säröpedaali, joka kuulostaa puhtaaksi säädetyn Fenkun edessä edes kelvolliselta. Haku on vielä päällä. Noi Svilon mainitsemat purkit vaikuttaa ihan mielenkiintoisilta.

Robben Voortihan käyttää Twinien kanssa Zendriveä, en tosin tiedä, onko se soundi sitten alkuunkaan sellainen, jota olet hakemassa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)