Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5111 112 113 114 115122 123 124 125 126
half
04.07.2010 17:29:43
WanhaWetäjä: Oliko soittoaika vielä tyyliin 20-23.30 tms ? Takavuosina tuolla käytiin joku kerta, helppo mesta ja hyvä ruoka.

Eilen 50v synttäriveto Treella, kamat vietiin 12.30, sitten himaan, soitto alko n 19.30, varsin ok bileet, tanssivatkin vielä ja väki viihtyi loppuun asti.
Siihen harhaluuloon en näillä kilsoilla sorru että edes kuvittelisin väen viihtyneen hyvän musan takia, ilmaista viinaahan suurin osa kiskoi kaksin käsin ;-)

Jep, 20.00-23.30. Eka kerran tänä vuonna sai soittaa jenkkaakin. Siistiä ja selvää yleisöä. Eräs vanha rouva tarjosi meille pastilleja. Haisivatkohan piiskakaljat lattialle asti,
Meikäläisen MySpace-profiili
Ukko
04.07.2010 17:43:04

WanhaWetäjä: Siihen harhaluuloon en näillä kilsoilla sorru että edes kuvittelisin väen viihtyneen hyvän musan takia, ilmaista viinaahan suurin osa kiskoi kaksin käsin ;-)

Jep. Nautitun alkoholin määrä määrittelee illan onnistumisen, kunnes sitä nautitaan liikaa.
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
04.07.2010 19:26:58
Epämuusikko: Yksi elämäni parhaita viikkoja takana. kyllä new orleans-tanssimusiikki on mukavaa kun sitä pääsee tekemään 9-henkisen bändin kanssa. ja viikkokeikat tehtiin ilmaiseksi! Ei harmita yhtään. Musiikki on tärkeämpää.

Ei tosiaankaan millään pahalla mutta otaksun sun olevan vielä nuori ja perheetön.
Tärkeä juttu mullekin musiikki on , mutta...
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
Epämuusikko
04.07.2010 19:35:49 (muokattu 04.07.2010 20:41:44)
KoskPaavo: Ei tosiaankaan millään pahalla mutta otaksun sun olevan vielä nuori ja perheetön.

Asuntolaina on, ja elän musiikilla.

Onko valittamista?

Tarpeeks kun on muutenkin keikkaa, voi jotain kivaa tehdä vaikka ruokapalkalla, niinko mä eilen.

Ei se kyllä noinkaan mene. Mielelläänhän sitä ottaisi jokaisesta keikasta liksan, mutta kun a) keikkoja ei ole älyttömästi muutenkaan, b) keikkamestoilla ei ole rahaa/halua maksaa, ja c) musa motivoi, niin menköön näin.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
isojussi
04.07.2010 19:52:58 (muokattu 04.07.2010 19:53:26)
KoskPaavo: Ei tosiaankaan millään pahalla mutta otaksun sun olevan vielä nuori ja perheetön.

Ei se kyllä noin mene.

Tarpeeks kun on muutenkin keikkaa, voi jotain kivaa tehdä vaikka ruokapalkalla, niinko mä eilen.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
kuunsirppi
04.07.2010 21:40:43
Tänään on ollut kolmenlaista hommaa, joista kaksi oli huippuja.
Toisessa lauloin Mikael Konttisen kanssa duettona biisin Jos sä tahdot niin ja toisella keikalla olin mukana ortodoksisessa lapsen kasteessa. Hieno kokemus!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Meisseli
04.07.2010 21:53:36

Epämuusikko: Yksi elämäni parhaita viikkoja takana. kyllä new orleans-tanssimusiikki on mukavaa kun sitä pääsee tekemään 9-henkisen bändin kanssa. ja viikkokeikat tehtiin ilmaiseksi! Ei harmita yhtään. Musiikki on tärkeämpää.

Minä olin kans näillä keikoilla. Saatana ku oli hienoa.
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan..
KoskPaavo
04.07.2010 23:54:07
Epämuusikko: Asuntolaina on, ja elän musiikilla.

Onko valittamista?

Ei se kyllä noinkaan mene. Mielelläänhän sitä ottaisi jokaisesta keikasta liksan, mutta kun a) keikkoja ei ole älyttömästi muutenkaan, b) keikkamestoilla ei ole rahaa/halua maksaa, ja c) musa motivoi, niin menköön näin.

Niinko mä sanoin että ei tosiaan millään pahalla, soita vaan niinkauan kuin motivoi.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
isojussi
05.07.2010 00:04:13
Epämuusikko: ...Ei se kyllä noinkaan mene. Mielelläänhän sitä ottaisi jokaisesta keikasta liksan, mutta kun a) keikkoja ei ole älyttömästi muutenkaan, b) keikkamestoilla ei ole rahaa/halua maksaa, ja

Tää ei kyllä mulla riitä syyks. Mä en rupee talkoileen toisten busineksen hyväks.

c) musa motivoi, niin menköön näin.

Kuten sanoin - jos pääsee tekeen jotain tarpeeks kivaa.

Hyväntekeväisyys on mulle tärkee juttu. Niin paljon teen niitä keikkoja, kun vaan mahdollista. Hyvän mielen lisäks niistä saa kans mukavasti näkyvyyttä.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
05.07.2010 00:41:15
..Yksi elämäni parhaita viikkoja takana. kyllä new orleans-tanssimusiikki on mukavaa kun sitä pääsee tekemään 9-henkisen bändin kanssa. ja viikkokeikat tehtiin ilmaiseksi! Ei harmita yhtään. Musiikki on tärkeämpää.

Hieno homma!

..Mielelläänhän sitä ottaisi jokaisesta keikasta liksan, mutta kun a) keikkoja ei ole älyttömästi muutenkaan, b) keikkamestoilla ei ole rahaa/halua maksaa, ja c) musa motivoi, niin menköön näin.

Onhan tää bisnes kieroontunut jo aikoja sitten, kun laatu ei kelpaa ..mutta ei siitä sen enempää : /
duane
05.07.2010 01:22:07 (muokattu 05.07.2010 01:22:33)

munki piti olla miksaamassa noi keikat, mut valitettavasti ehdin buukata itseni lavakeikoille ennen ku päivämäärät tuli ilmi. Sielu vittuilee menetetystä sisällöstä, tilipussi kiittää neljästä lavakeikasta. Onneksi Keski-Suomen kesä on kaunis ja silmänruokaakin oli ainakin Särkässä ja Himoksella tarjolla..muut paikat oli hieman liian kypsästi varusteltuja yllekirjoittaneelle :)
katellaan...
Meisseli
05.07.2010 11:04:04

Kypsä varustelu kunniaan!!
Siki Siki: "Hannes on leppoisa ja hän käyttää henkseleitä ja neonväristä tuulipukua tosta noin vaan."
Epämuusikko
05.07.2010 13:03:51
Meisseli: Minä olin kans näillä keikoilla. Saatana ku oli hienoa.

Oli eilen oikeastaan aika haikea fiilis. Kun se on nyt taas joksikin aikaa ohi :(
Epämuusikko
09.07.2010 02:03:50
mukavasti meni Dallapén solistin kanssa toiminnat.
matchbox
09.07.2010 02:29:03
Epämuusikko: mukavasti meni Dallapén solistin kanssa toiminnat.

Senkin linssilude. (no ethän sä sille mitään voi, että sun puoleisesta kamerasta tuli kuvaa screenille aikas runsaasti) :)

Sitä solistiahan olin fanittamassa, jälleen tanssittava ilta.
"A day without a laugh is a wasted day." - Charles Chaplin
Meisseli
09.07.2010 11:00:55

Saitko koiraeläimesi?
Siki Siki: "Hannes on leppoisa ja hän käyttää henkseleitä ja neonväristä tuulipukua tosta noin vaan."
jon lord
10.07.2010 12:57:00
Oli taas mukavata soitella Purplea hyvien ja mukavien soittajien kanssa. Lisäpontta antoi se, että kaksi vanhinta lasta oli katsomassa keikkaa. Yö meni kyllä huonosti ja aamulla oli "Monttubileet". Nyt pitäisi vähän nukkua että jaksaa. Poika jäi kylille ja meidän nuorimmainen tyttö lohkaisi aamulla oikein jutun. Kysyi että missä Asko on? Vaimoni vastasi että se jäi naisiin, johon likka pamautti; höh ei se kumminkaan mitään saa!!
COVS jäsen N.o 3
J_Mikkonen
10.07.2010 13:48:30

Ja helkkarin hyvältä kuulosti yleisönkin puolelle! Bändi toimi ihan helkkarin hyvin ja Saari suorastaan säikäytti karismallaan ja kitaristin taidoillaan. Ja mieltä lämmitti kun ei tarvinnut maksaa pääsylippua, saipahan juotua yhden bissen enemmän :D
pekkajau
11.07.2010 00:43:44
Vanhoille tutuille tursotin illalla haitaria perinteisessä kotikylän kylä- ja saunaillassa. Viimeksi tämä sama toistui 20 vuotta sitten. Liikuttuminen oli aitoa molemminpuolin ja grillattu härkä oli hyvää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)