Aihe: Paskapäät : Imekää paskaa!
1 2 3
Tapani L
10.03.2004 20:49:41
Milloin tulee lisää?

Tuota tuota... tarkoitus oli tehdä täyspitkä levy (tietenkin yhdellä otolla ja biisit oltaisiin sävelletty & sanoitettu sinä samana iltana) viime hiihtolomalla, mutta kiireiden takia emme sitä sitten silloin saatukkaan tehtyä. No, sitten kun se tulee, niin se on jo sitten vielä kovempaa matskua, sen voin taata! On meinaan sellaisia ideoita jo...

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
rooster
10.03.2004 22:27:26 (muokattu 10.03.2004 22:29:12)
Meinaatteko muka saada kovempaa matskua kuin "Imekää paskaa!"? Kovat on puheet.. Onko silkkaa räminää vai pääseekö mukaan kenties herkkä balladi?
No jokatapauksessa IMEKÄÄ PASKAA!

EDIT: 30. kerta peräjälkeen! Tekee mieli alkaa imemään paskaa..

EDIT 2: Rummut toimii, vittu ne toimii! VITTU SE OLI SIINÄ!
Tapani L
10.03.2004 22:33:07
Meinaatteko muka saada kovempaa matskua kuin "Imekää paskaa!"?

No se olisi tarkoitus, vaikka kyllähän se mahdottomalta kuulostaa. Voin nyt jo paljastaa, että seuraavan biisin nimi on "Paska on paskaa!" ja siinä olisi tarkoitus saada rumpuihin särö. Laulukin siinä on oleva huippu. Vaikka eihän näitä näin saisi mennä suunnittelemaan..

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
rooster
10.03.2004 22:38:02
Vittu mää sekosin vittu laskuissa! Siis ei voi olla! Äsken olin ihan lääpällään Hendrixin little wingiin, mutta se voi vaikka imeä paskaa!
Haluan juhlapainoksen tulevasta levystä! Tehkää se äkkiä ja hätäseen! Niin, että siitä tulee IHAN PASKA!
Bilharzia
10.03.2004 23:00:01
Tää oli hyvää paskaa..
www.LifeofDebauchery.Com
Naguaali
11.03.2004 18:00:04

dsadjk khdsj, deidjskks, dsdjaad !!
????

Joo
Tapani L
11.03.2004 19:20:31
dsadjk khdsj, deidjskks, dsdjaad !!
????

Joo

Jep.

Timo JM
11.03.2004 20:21:58 (muokattu 11.03.2004 20:23:42)

Mun on pakko pistää tähän väliin pieni piikki:

Eli kyllähän nää biisit täällä listoilla pysyy jos tekijät heittävät omia kommenttejaan vähän joka väliin!

(Pitäisköhän munkin nostaa näkyviin kaikki laittamani biisit samalla menetelmällä.)
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Tapani L
11.03.2004 21:15:54
Mun on pakko pistää tähän väliin pieni piikki:

Eli kyllähän nää biisit täällä listoilla pysyy jos tekijät heittävät omia kommenttejaan vähän joka väliin!

(Pitäisköhän munkin nostaa näkyviin kaikki laittamani biisit samalla menetelmällä.)

No, ajattelin nyt kommentoida noita viestejä jotteivat arvostelijat tuntisi, että sanansa menisivät kuuroille korville. Eiköhän tääkin biisi listoilta tipahda heti kun kuuntelijoiden mielenkiinto lopahtaa. Yritän kyllä vastata aina mahdollisimman nopeasti, jotta minun viestilläni ei niin suurta vaikutusta olisi.

Ja onhan tällä bändillä ja biisillä kovasti ihmisiin vetoava nimi ;)

rooster
11.03.2004 22:41:43
Kateellisten panettelua, saamarskekkuli! Paskapäät tekee mielenkiintoisempaa kuunneltavaa kuin suurin osa näistä teistä muista räpeltäjistä! IMEKÄÄ PASKAA senkin pakanat!
Odotan vieläkin lisätuotoksia..
Broken Cradle
14.03.2004 14:59:51

Mitenkäs tämän kappaleen sanotus mennee, ku tuosta säkeistön tapasesta ei ihan saa selevää?
Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niinkuin asiat ovat
Naguaali
15.03.2004 10:31:45

öööööööööö..............
Tapani L
15.03.2004 17:46:03
Mitenkäs tämän kappaleen sanotus mennee, ku tuosta säkeistön tapasesta ei ihan saa selevää?

Intro:

Vittu yy kaa koo nee!

1. Säkeistö:

Mä tulin tänne
mä näin teidät
Te olitte ihan huonoja
Imekää paskaa!

Kertosäe:

Imekää, imekää, imekää paskaa! IMEKÄÄ!

2. Säkeistö

Mä tulin tänne taas
mä näin teidät toisen kerran
Te olitte ihan huonoja
Imekää paskaa!

Kertosäe:

Taidekohta:

IIIIIIIII, ÄÄÄÄÄÄIIIIII!!

Outro:

vittu se oli siinä!

raha-apina
15.03.2004 20:19:28
Voiskos se toinen säkeistö mennä sittenkin näin:

Tulin tänne toisen kerran
mä näin teidät taas
Te olitte ihan huonoja
Imekää paskaa!

En voi saada kyllikseni tästä! Lopun taidekohdat ovat kyllä hienoja ja viimesen kertsikan loisteliaat venytykset.. Hienoa, kerrassaan hienoa!
tommi/poeme
16.03.2004 11:42:31

Ei se paska imemällä lopu.
Leper
16.03.2004 16:49:48
Hitto repesin.Kova biisi,joka tuo mieleen sex Pistolssin 70-luvun väännöt.
Timo JM
16.03.2004 17:38:43

Hitto repesin.Kova biisi,joka tuo mieleen sex Pistolssin 70-luvun väännöt.

Höpö höpö! Sex Pistols oli oikeasti todella tiukka rockbändi soitannollisesti (tosiasia mikä monelta jää huomaamatta) ja vertaaminen siihen on suuri vääryys legendaarista bändiä kohtaan.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
jugi
17.03.2004 18:34:22
vittu.
nyt on kova pändi kyseessä!
pidetään homma uugeenä!
www.blastcore.tk
give the mule what he wants
Yrtti
19.03.2004 01:41:05

Tehän voisitte vallata yhden kiasman nurkan ja vetää tuota non-stoppina siellä... suorastaan teos :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt