Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gewa pusseja ostamassa
1 2
velteri
30.06.2010 15:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ostamassa Gewa SPS pusseja rummuille. Nyt kysyisin että tarkoittaako pussin koko esim 12x8 että siihen mahtuu kyseisen kokoinen tomi? Mulla on Ludwig Epic rummut ja etutomeissa ne "kelluvat" kiinnikkeet (taimiksi niitä nyt kutsutaankaan). Mahtaakohan kannut mahtua pusseihin tuon kiinnikkeen takia vai pitääkö ostaa pykälää isommat?
 
moderndrummer88
30.06.2010 16:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rimsit niissä taitaa olla tosiaan, ja se pussin koko tarkoittaa just nimenomaan tota, että se on sen kokoiselle tomille. Itsellä mahtui pienellä änkäämisellä kyllä aina rimsilliset tomit pusseihin, jotka taisi olla Ritterin Junior Bagit.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
velteri
30.06.2010 16:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivan. Lueskelin tuossa haun kautta juttuja ja ainakin Taman star-cast kiinnityksellä olevat tomit olivat mahtuneet. Pitänee laittaa Gewat tilaukseen.
 
ferodoz
01.07.2010 02:03:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin Gewan pehmeät pussit on sen verran väljiä että niihin sopii ainakin Sonorin T.A.R. rimssi, eli toisinsanoen, kaikki muutkin. Ei muutaku Gewat tulemaan. :)
 
Rumpali, muuten terve. VonTawast.
velteri
01.07.2010 15:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo sps pussit on niitä missä on myös lasikuitu vahvike. Jos ei mahdu niin pitää varmaan palauttaa ja tilata toisenlainen tilalle.
 
Krisse82
01.07.2010 21:58:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velteri: Nuo sps pussit on niitä missä on myös lasikuitu vahvike. Jos ei mahdu niin pitää varmaan palauttaa ja tilata toisenlainen tilalle.
 
Mahtuu kyllä, ei ne sps-pussit kuitenkaan ole kovat vaan antavat kyllä periksi. Kaikki rummut mitä omiin pusseihini olen pakannut ovat mahtuneet.
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
shamoon
01.07.2010 22:42:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omaan gewan 22" pussiin on laitettu myös 24" basari : ) et ainakin omat pussit antaa vähän myöden. Ei tarvinut edes survoa.
 
ccccccccccccccccccHarliE
Ruutikallo
01.07.2010 23:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

shamoon: et ainakin omat pussit antaa vähän myöden. Ei tarvinut edes survoa.
Tjaaha, riippune mitä sinne yrittä laittaa. Vetoketju ollee harviansuus.
 
Kaikki rummut mitä omiin pusseihini olen pakannut ovat mahtuneet.
Hyvänen aika millasia rumpuja.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
ferodoz
02.07.2010 00:48:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Tjaaha, riippune mitä sinne yrittä laittaa. Vetoketju ollee harviansuus.
 

 
Hyvänen aika millasia rumpuja.

 
Et varmaan aavistakkaa paljoko tämä sun kommentti auttoi kysyjää?
 
Rumpali, muuten terve. VonTawast.
Ruutikallo
02.07.2010 09:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Et varmaan aavistakkaa paljoko tämä sun kommentti auttoi kysyjää?
 
No juuh, tarpeetonta röllöilyä, pahoittelut.
 
Gewan laukkuja mulla on ollut kaksi, 10" ja 12" tomeille ja ainakin Premierin rimssit sopii.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Krisse82
02.07.2010 11:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Tjaaha, riippune mitä sinne yrittä laittaa. Vetoketju ollee harviansuus.
 

 
Hyvänen aika millasia rumpuja.

 
Repesin ihan totaalisesti! Itse ajattelin että joku puuttuu tuohon rumpujen laittamiseen omiin pusseihinsa, mutta tätä en kyllä ajatellutkaan. Toki noita Premiereitä menee kaksi rumpua aina yhteen laukkuun!
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
ferodoz
02.07.2010 12:45:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: No juuh, tarpeetonta röllöilyä, pahoittelut.
 
Ehkä tämän kerran ;)
 
Rumpali, muuten terve. VonTawast.
JGroover
02.07.2010 15:56:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SPS:t imasee kyllä taatusti kaikenmoiset rimssit ja muutkin ripustukset. Ne on todella reilun kokoset, ehkä jo turhankin reilut. Pistä tilaukseen vaan. :)
 
Rough'n tough. Tä?
shamoon
02.07.2010 16:36:01 (muokattu 02.07.2010 16:36:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Tjaaha, riippune mitä sinne yrittä laittaa. Vetoketju ollee harviansuus.
 
hahahaha, eisss.. :D
 
ccccccccccccccccccHarliE
velteri
04.07.2010 13:22:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia asiallisista kommenteista. Siis niistä joista oli jotain hyötyä. Gewat on tilauksessa ja nyt vaan odottelen millon ne tulee perille.
 
moderndrummer88
04.07.2010 21:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: SPS:t imasee kyllä taatusti kaikenmoiset rimssit ja muutkin ripustukset. Ne on todella reilun kokoset, ehkä jo turhankin reilut. Pistä tilaukseen vaan. :)
 
Olikohan ne nuo Gewat, joihin mahtui jopa Signiat ripustuksineen?
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Ruutikallo
04.07.2010 22:01:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Olikohan ne nuo Gewat, joihin mahtui jopa Signiat ripustuksineen?
 
Gyll..
 
Tai liian raumangiäline girjotus!
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
moderndrummer88
04.07.2010 22:02:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: Gyll..
 
Tai liian raumangiäline girjotus!

 
Voisi sitten vähän säästellä noihin.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
FenkkuLine6
13.07.2010 12:36:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taman Starclassiceille hommattii moiset sps:sät ja ei voi kuin suositella. Lasikuituvahvike pitää sen verran hyvin kasassa, että pystyy pinoamaan hyvin päällekkäin ja suojaa roudatessa semikovilta kolauksilta. Rakenteesta johtuen ovat kanssa mukavan kepoisat kantaa.
 
Pearlman
14.07.2010 20:59:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä niissä on tilaa kaikenlaisille rimsseille. Erittäin laadukkaat, itse myin hardcaset pois, ja vaihdoin Gewan SPS:ksi. Kevyet ja puolikovat, ei niitä pusseiksi voi nimittää. Hyvin suojaavat jos itse roudailee. En voi kuin suositella!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «