Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä olette?
1 2
. arnold .
03.07.2010 15:04:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs mulla on symbaaleina Staggin 14"Hi-hat, 16"Crash ja 20"Ride. Aattelin et ostaisin siihen pari uutta symbaalia;Zildjanin THZ 14"Crashin ja THZ 16"Chinan. Mitenkä ne teidän mielestä sopis siihen settiin. Mä ite tykkään noist Staggeist ne on mun mielest hyvät symbaalit mut uutta ois kiva saada, enkä rupee Staggeja myymään!
Eli:onko noi THZ:tat hyvät siihen koska ne ois hintansa puolesta sopivat. Jos ei ehdottakaa jotain parempia.
 
Jeltz
03.07.2010 15:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mietipä ensi kerralla parempi otsikko.
 
Ilmeisesti ZHT:stä on kyse. Osta jos tykkäät, mutta ei ne mun (tai todnäk kovin monen muunkaan palstalaisen) mielestä ole erityisen hyviä symbaaleja. Lisäksi 14" crash on aika erikoistapaus, ja useammin 16" kaveriksi toimii paremmin isompi, vaikkapa 18" crash.
 
Jos on halu vaan ostaa jotain, niin itse kyttäilisin Torilta käytettynä jotain laadukkaampaa.
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Vallu-Veke
03.07.2010 15:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ne DH vai SH vai?
Laittaisin ehkä yhden laatupellin siihen väliin 18"paperthin, tms. jos nuo sun staggit on niitä perjantaipäivän malleja eli niitä hyvempiä. Paisteen 2002 sopii joten kuten SH ja DH-mallien kanssa, jos ne niitä on. En ainakaan halpaa chinaa ostais, siihen killukkeeksi, kun ne pitää järkijään aivan karmeeta metakkaa.
 
marchangel Miquel
03.07.2010 16:49:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeltz: Mietipä ensi kerralla parempi otsikko.
 
Ilmeisesti ZHT:stä on kyse. Osta jos tykkäät, mutta ei ne mun (tai todnäk kovin monen muunkaan palstalaisen) mielestä ole erityisen hyviä symbaaleja. Lisäksi 14" crash on aika erikoistapaus, ja useammin 16" kaveriksi toimii paremmin isompi, vaikkapa 18" crash.
 
Jos on halu vaan ostaa jotain, niin itse kyttäilisin Torilta käytettynä jotain laadukkaampaa.

 
Mun mielestä 14" ja 16" on just bueno. O.o
Siihe vielä 15" tai 17" päälle nii avot
 
"We are the west side killaz motherfuckin' bad, cocksuckin' niggas" LEVYNI: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5676
. arnold .
03.07.2010 16:49:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Staggin SH:ita ne on
 
. arnold .
03.07.2010 16:50:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: Mun mielestä 14" ja 16" on just bueno. O.o
Siihe vielä 15" tai 17" päälle nii avot

 
No niin minunkin mielestä!
 
marchangel Miquel
03.07.2010 16:50:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. arnold .: Staggin SH:ita ne on
 
Mullon 14" Stagg DH rässi. Pistetäänkö pakettiin? Se on vaan vähä haljennu mutta ei se menoo haittaa sääh.
 
"We are the west side killaz motherfuckin' bad, cocksuckin' niggas" LEVYNI: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5676
. arnold .
03.07.2010 16:52:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: Mullon 14" Stagg DH rässi. Pistetäänkö pakettiin? Se on vaan vähä haljennu mutta ei se menoo haittaa sääh.
 
Ei mitää haljenneita
 
marchangel Miquel
03.07.2010 16:53:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. arnold .: Ei mitää haljenneita
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi
 
"We are the west side killaz motherfuckin' bad, cocksuckin' niggas" LEVYNI: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5676
. arnold .
03.07.2010 16:54:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mutta sanokaas sit joku hyvä 14"Crashi? max 120e
 
marchangel Miquel
03.07.2010 16:57:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. arnold .: No mutta sanokaas sit joku hyvä 14"Crashi? max 120e
 
Käytettynä mnetin torilta saa tohon hintaan. Uutena turha oikeastaan kuvitella. Sinne vaan selailee.
 
"We are the west side killaz motherfuckin' bad, cocksuckin' niggas" LEVYNI: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5676
. arnold .
03.07.2010 16:59:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: Käytettynä mnetin torilta saa tohon hintaan. Uutena turha oikeastaan kuvitella. Sinne vaan selailee.
 
Mitä merkkii suosittelet?
 
Kailis
03.07.2010 17:03:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. arnold .: Mitä merkkii suosittelet?
 
Koff menee ihan siinä kuin Sandelskin.
Nämä on niin makuasioita että vaikea suositella mitään merkkejä. Kaikkien tunnettujen valmistajien symbaaleista löytyy laadukkaita yksilöitä.
 
kincy
03.07.2010 17:08:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Koff menee ihan siinä kuin Sandelskin.
Nämä on niin makuasioita että vaikea suositella mitään merkkejä. Kaikkien tunnettujen valmistajien symbaaleista löytyy laadukkaita yksilöitä.

 
Täältä vahva ääni Sandelssille! Juurikin nyt kumoan tässä Sandelssin pinttiä ja voi veljet vaan on hyvä!
 
Jeltz
03.07.2010 17:13:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marchangel Miquel: Mun mielestä 14" ja 16" on just bueno. O.o
Siihe vielä 15" tai 17" päälle nii avot

 
Kuka mistäkin tykkää. Mulla on kattauksessa 18", 18", 19" crashit joihin olen varsin tyytyväinen. Uskoisin, että 20" toimisi myös hyvin, kunhan olisi tarpeeksi ohut ja profiililtaan sopiva (ei mulla silti mitään yleistä fiksaatiota ole isoihin symbaaleihin - hatut on 14" ja ride 20"). 18" on kuitenkin mielestäni yleiscrashiksi yleispätevin koko.
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
marchangel Miquel
03.07.2010 17:50:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeltz: Kuka mistäkin tykkää. Mulla on kattauksessa 18", 18", 19" crashit joihin olen varsin tyytyväinen. Uskoisin, että 20" toimisi myös hyvin, kunhan olisi tarpeeksi ohut ja profiililtaan sopiva (ei mulla silti mitään yleistä fiksaatiota ole isoihin symbaaleihin - hatut on 14" ja ride 20"). 18" on kuitenkin mielestäni yleiscrashiksi yleispätevin koko.
 
Todellakin makuasioita.
 
Itellä löytyy 15" Thin ja 16" Medium Thin. Tohon voisin ottaa päälle vielä sitte sen 17" joka ois unelma komppirässi.
 
Tietysti myös rumpujen tuumakoot vaikuttaa. ( tai siis ainakin itselläni)
20",10",12",14" kanssa 18 tuumainen crash tuntuu hieman liioittelulta. No ok ehkä thini menis :D
 
"We are the west side killaz motherfuckin' bad, cocksuckin' niggas" LEVYNI: http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5676
kincy
03.07.2010 20:18:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle parhaimmat on vähintään 16" crash ja sen kaverina mieluisin olisi 17", 18",19" ja ehkäpä 20". Mediumia tai thiniä. Powerit ja heayvyt ei oikein sovi meikälle. Nykyinenkin 17" powerfull joka tuli vaihdossa, on vähän liian paksuhko.
 
Sandelssi tosin toimii vieläkin...
 
Bobana
04.07.2010 00:45:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Naiset kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Sitä mieltä ollaan.
 
...ja imurin varteen ja tiskirätin viereen ja sitte persettä illalla.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Ruutikallo
04.07.2010 00:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: ...ja imurin varteen ja tiskirätin viereen ja sitte persettä illalla.
 
Jolloin muksu pälähtää paikalle kertoen nähneensä painajaisia ja isin&äidin viekkuun nukkuumaan.
Ja juuri ennen tätä iskä kuvitteli, että nyt painajaista, kerrankin.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Kailis
04.07.2010 01:09:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt painajaista, kerrankin.
 
Ai teidän perheessä kutsutaan sitäkin painajaiseksi. Niin, onhan tuossa "seksi" sana =D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «