Exhausted 01.07.2010 09:25:09 | |
---|
Volle: Bomberilla (90-luvulla kitaransoittoa aloitelleet tuntevat varmaan tapauksen). Kyllä vain! Aiheeseen liittyen, eikös myös At the Gatesin saundi lähtenyt HM-2:sta ja jostain Peaveyn styrkkarista? |
LMN 01.07.2010 10:45:53 (muokattu 01.07.2010 10:50:02) | |
---|
Exhausted: Kyllä vain! Aiheeseen liittyen, eikös myös At the Gatesin saundi lähtenyt HM-2:sta ja jostain Peaveyn styrkkarista? Muistaakseni Slaughter of the Soul -levy äänitettiin HM-2:n ja MT-2:n kautta Peavey Supreme 160 -nuppiin ja siitä johonkin kaappiin. HM-2:sta säröt nollissa ja Metal Zonesta varsinaiset säröt sitten. edit: Itseltä löytyy japsi HM-2 ja tuollahan tuo hyllyn perukoilla pölyttyy, en ole oikein koskaan saanut siedettävää saundia ulos kyseisestä pedaalista. |
Terry Pantheras 01.07.2010 13:16:55 | |
---|
Exhausted: Kyllä vain! Aiheeseen liittyen, eikös myös At the Gatesin saundi lähtenyt HM-2:sta ja jostain Peaveyn styrkkarista? Enskan Wolverine Blues on ainakin vedetty HM-2:n ja jonkun Peaveyn pikku-combon kautta. |
Väinämöinen 01.07.2010 15:37:22 | |
---|
LMN: Muistaakseni Slaughter of the Soul -levy äänitettiin HM-2:n ja MT-2:n kautta Peavey Supreme 160 -nuppiin ja siitä johonkin kaappiin. HM-2:sta säröt nollissa ja Metal Zonesta varsinaiset säröt sitten. Joo, tämä kerrotaan Slaughter of the Soulin mukana tulevalla dvd:llä. Kaappikin oli Anders Björlerin isänsä kanssa tekemä. |
Victor Helldriver 02.07.2010 14:34:19 | |
---|
mites hei sellanen juttu ku kiinnostais hommaa kokeeks tollanen ku ei maksa paljoa ni mulla ku on ennestään yks behkun oktaveri ni patskun kans toimii ihan jees suuremmitta häiriöittä mut sit ku laittaa virtalähteen ni hirvee sirinä tulee messiin... nimittäin ku ei huvita spedulaudas pitää patskukäyttösiä. ja virtalähteet on 1-spot ja boss mitä oon käyttäny eikä muut suristimet sirise eli kysymys ku tohon hm300 laittaa verkkovirran ni kuuluuko ylimääräsiä Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
aristoteles666 02.07.2010 14:45:15 | |
---|
Victor Helldriver: mites hei sellanen juttu ku kiinnostais hommaa kokeeks tollanen ku ei maksa paljoa ni mulla ku on ennestään yks behkun oktaveri ni patskun kans toimii ihan jees suuremmitta häiriöittä mut sit ku laittaa virtalähteen ni hirvee sirinä tulee messiin... nimittäin ku ei huvita spedulaudas pitää patskukäyttösiä. ja virtalähteet on 1-spot ja boss mitä oon käyttäny eikä muut suristimet sirise eli kysymys ku tohon hm300 laittaa verkkovirran ni kuuluuko ylimääräsiä mulla on behringerin pedaaleita ja yksikään ei ylimääräisiä hurise patterilla eikä verkkovirralla, joten nyt täytyy olla kyse sun muuntajista ja siitä onko sulla maadoitetut pistorasiat, tiedän, se ei vakuta muuntajaan, mutta vahvistimeen kyllä. |
Volle 02.07.2010 14:45:54 | |
---|
Koklasin eilisissä reeneissä nyt sitten kunnon vahvarin kanssa HM-2:sta enkä tykännyt (taaskaan). Kotona yksin bomberin kanssa kuulosti paremmalta kuin kämpillä bändin ja kunnon kamojen kanssa. |
Exhausted 02.07.2010 14:47:00 | |
---|
Olisko niin, että soundaa tiukalta kotona, mutta bändin seasta ei erotu? |
aristoteles666 02.07.2010 14:50:34 | |
---|
Volle: Koklasin eilisissä reeneissä nyt sitten kunnon vahvarin kanssa HM-2:sta enkä tykännyt (taaskaan). Kotona yksin bomberin kanssa kuulosti paremmalta kuin kämpillä bändin ja kunnon kamojen kanssa. mutta niinhän noi levytkin mitä täällä on puhuttu on studiossa tehty. |
Itse kyllä tykästyin tuohon HM-2 saundiin bändikäytössä, kauheassa alavireessa ja Orangen tiny terrorin kautta. Hurjasti rutisee ja paljon erilaisia saundeja saa kyllä jo pelkän spedun eqlla. Ainoana suurena ongelmana on kauhea kierto mutta sen saa melkolailla hyvin taltutettua kitaran volumella jos ei jaksa olla polkemassa purkkia kokoaikaa. |
Terry Pantheras 05.07.2010 12:17:21 | |
---|
Exhausted: Olisko niin, että soundaa tiukalta kotona, mutta bändin seasta ei erotu? Ei se kyllä niinkään ole; pari kaveribändiä vetää noilla Orangen Rockerverbin ja Marshall 2203n kautta ja hyvin toimii ja kuuluu skebat livenäkin. |
dropD 05.07.2010 12:32:47 | |
---|
Terry Pantheras: Ei se kyllä niinkään ole; pari kaveribändiä vetää noilla Orangen Rockerverbin ja Marshall 2203n kautta ja hyvin toimii ja kuuluu skebat livenäkin. Karhulan karvanaamat... Toimii Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
WinterMad 05.07.2010 23:50:38 | |
---|
Vääntäkääpäs joku Boss HM-2 / Behringer HM300 -vertailu siten, että pedaalien asetukset ovat "kaikki täysillä" - eihän tuota kukaan oikeasti muilla asetuksilla käytäkään? |
konkelo 18.07.2010 23:53:26 | |
---|
Nyt kun tuli tuo HM-2 hommattua ja ennestään oli tuo Behringer myöskin, niin eroa ei ole kyllä juuri yhtään. Eikä mulla ainakaan tuossa Behringerissä ole myöskään minkäänlaisia häiriöitä ym. On ainakin hyvä kun on tuo Behringer vielä sitten varalle. Voisin tuosta äänittää tuon vertailun noilla kaikki täysillä-asetuksilla. |
trih 19.07.2010 01:14:29 (muokattu 19.07.2010 01:17:29) | |
---|
WinterMad: Vääntäkääpäs joku Boss HM-2 / Behringer HM300 -vertailu siten, että pedaalien asetukset ovat "kaikki täysillä" - eihän tuota kukaan oikeasti muilla asetuksilla käytäkään? Hyvä idea. Sitähän tässä ollaan vältelty viimiseeen asti. Jessus näitä urpoja :D. Kyllä mäkin olen tosi urpo mut että ei näe vaikka on nokan edessä :D Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Ziggy Bubba 26.07.2010 21:59:17 (muokattu 26.07.2010 23:05:49) | |
---|
Tossa omat soundivertailut HM-2:n ja HM-300:n kesken: http://dl.dropbox.com/u/2521503/HM-2%20%26%20HM-300%20test.mp3 Noin puolivälissä vaihdan Bossista Behringeriin (vähän kliiniä välissä). Tuli kyllä vähän liikaa säröä ja trebleä pedaaleista, mutta tommonen tosi rujo räkämeno olikin just haussa :) Säädöt molemmissa: kaikki täysillä paitsi treble n. klo 15. Vahvarista on ihan snadi muro alla - pohjasoundi kuuluu kunnolla lopussa. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
kingnothing 26.07.2010 23:07:13 | |
---|
sikki-six: Tossa omat soundivertailut HM-2:n ja HM-300:n kesken: http://dl.dropbox.com/u/2521503/HM-2%20%26%20HM-300%20test.mp3 Noin puolivälissä vaihdan Bossista Behringeriin (vähän kliiniä välissä). Tuli kyllä vähän liikaa säröä ja trebleä pedaaleista, mutta tommonen tosi rujo räkämeno olikin just haussa :) Säädöt molemmissa: kaikki täysillä paitsi treble n. klo 15. Vahvarista on ihan snadi muro alla - pohjasoundi kuuluu kunnolla lopussa. Jumalation! Missä nää on ollu reeneistä? :D |
Ziggy Bubba 26.07.2010 23:12:26 (muokattu 26.07.2010 23:15:03) | |
---|
kingnothing: Jumalation! Missä nää on ollu reeneistä? :D Hehe, toinen on vaan oma - seuraavalla kerralla otan sit Behringerin Burweed-testiin :D E: just vasta tuli tuo muoviloota Thomannilta... Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
dbeatmod 27.07.2010 10:36:33 | |
---|
sikki-six:Säädöt molemmissa: kaikki täysillä paitsi treble n. klo 15. Joo, tuota trebleä ei kyllä tuon pidemmälle useimmiten kehtaa kääntää, itsellä se tosin taitaa hevymedalista aina lopulta olla täysillä kun aika paljon feedback-mölyä tuosta tulee otettua. Ihan kiva pedaalihan tuo bossi on mutta ei siitä Suomessa pyydettäviä hintoja maksaisi, itse noukin ebaysta sopuisampaan hintaan... "Maestron ilta oli nyt tässä." |
Terry Pantheras 27.07.2010 11:35:42 | |
---|
dbeatmod: Ihan kiva pedaalihan tuo bossi on mutta ei siitä Suomessa pyydettäviä hintoja maksaisi, itse noukin ebaysta sopuisampaan hintaan... Se on vähän samaa osastoa kuin nämä kulliaispompurat... t:HM300:n omistaja |