gringo 15.03.2004 23:36:07 | |
---|
Mikäs merkki tämä on? Avasin erään kitaran etupleksin ja sieltä paljastui kaulamikin kolosta tämä Schester puuhun kirjoitettuna. Tämä sama teksti yhdistettynä Made in USA ja Pat Pending (tai jotain sinnepäin..) luki myös kummankin mikin pohjassa. Nämä mikit eivät ole alkuperäiset. Kitara on ilmeisesti joku Squier kopio. Eli siis tietääkö joku näillä tiedoilla asiasta jotain tai mikeistä esim. ovatko hyvät, arvo? Kiitän jo etukäteen! |
Pyronius 15.03.2004 23:42:16 | |
---|
Varmaan Schetcer kyseessä. USA:lainen kitaranvalmistaja on ko. yritys. Tekee laadukkaita keppejä IMO. Mikeistä en osaa sanoa yhtikäs mittään... |
Mulla oli kerran schecterin osista kasattu tele. Ei mitään moittimista, laatu on hyvää. |
Invader 16.03.2004 00:29:26 | |
---|
Varmaan Schetcer kyseessä. USA:lainen kitaranvalmistaja on ko. yritys. Tekee laadukkaita keppejä IMO. Mikeistä en osaa sanoa yhtikäs mittään... Tai sitten Chester. Muutamia tämän merkkisiä halpiskeppejä nähnyt... Öerlr!! |
fox 16.03.2004 00:31:01 (muokattu 16.03.2004 00:48:08) | |
---|
Schechter Guitar Research teki 80-luvulla vallan h*tin hyviä osasia, kyllä, myös runkoja ja kauloja. Tuo on vissiin niitä sen aikaisia, blokkikirjaimilla "polttomerkitty" sinne mikkikolon pohjaan? Hyvä runko varmaan...kerro tarkemmin, mitä puuta ym. Lisäkysymystä: onko niissä mikeissä ns. väliulosotto kelalta eli onko ne ns. tapped-mikit? Meinaan tuo virma oli kuulu niistä. Jos on kolme johdinta ja maadoitus tms. niin sitten on.. |
Niskamies 16.03.2004 08:57:19 | |
---|
Mikäs merkki tämä on? Avasin erään kitaran etupleksin ja sieltä paljastui kaulamikin kolosta tämä Schester puuhun kirjoitettuna. Tämä sama teksti yhdistettynä Made in USA ja Pat Pending (tai jotain sinnepäin..) luki myös kummankin mikin pohjassa. Nämä mikit eivät ole alkuperäiset. Kitara on ilmeisesti joku Squier kopio. Eli siis tietääkö joku näillä tiedoilla asiasta jotain tai mikeistä esim. ovatko hyvät, arvo? Kiitän jo etukäteen! Jos Schecteristä puhut, niin hyvä merkki on, itse omistan yhden. Tehdään pääosin Koreassa, mutta customshop-mallit tehdään jenkeissä. Soita bassoa ja ole uromies! |
fox 16.03.2004 10:50:29 | |
---|
Jos Schecteristä puhut, niin hyvä merkki on, itse omistan yhden. Tehdään pääosin Koreassa, mutta customshop-mallit tehdään jenkeissä. Mutta mulla on kyllä semmonen hytinä että tuo kysyjän runko olis niitä "vanhoja" Schecter Guitar Researchin aikuisia. Eli puhdas jenkkifirma, vasta myöhemmin tuli tuo kaukoitä-connection siihen mukaan. Niinkuin monella muullakin. |
goose 16.03.2004 11:21:32 | |
---|
Nuutinen kokosi muutaman noita Schecter kitaroita Kitarapajalla aikoinaan. Muistaakseni näin Espoon musiikin seinällä juuri yhden Schecter/Kitarapaja Telen. Ihan kunnon mahonkipeli. Tonnin kieppeille oli Pete hinnan virittäny. Ja jos olette epävarmoja onko Schecterinne koottu kitarapajalla niin leiman pitäis löytyä kaularuuvien suojan tai kaulan liitos kohdan alta. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
drlecter 16.03.2004 11:55:54 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |