Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5109 110 111 112 113122 123 124 125 126
Tankero
16.06.2010 01:47:08
Riksteri: Huomauttaisin silti, että vaikka porot, jopa vaatimet, antavatkin leikata korviinsa omistajansa sanat ja pureskella kiveksensä, ovat ne silti luojan luomia alunperin villejä eläimiä.

Missä niin erikoisia vaatimia lie, että antavat kiveksensä purra?
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Sax-pappa
16.06.2010 09:37:46
Tankero: Missä niin erikoisia vaatimia lie, että antavat kiveksensä purra?

Näin etelän miehen tietämyksellä se jolla on kivekset ei ole vaadin vaan suostun.
Tankero
16.06.2010 12:37:13
Sax-pappa: Näin etelän miehen tietämyksellä se jolla on kivekset ei ole vaadin vaan suostun.

Kerro se Riksterillekkin. Minä nämä vaatimet, urakat, vuonilot ja muut melekolailla hallihen.
ave t
02.07.2010 13:09:04
Laiva veto ohi puolenvälin. Paatti turvoksissa väkeä; ollut loppuunmyyty jo useamman päivän!

Vielä kun jaksais tämän, huomisen ja ylihuomisen niin ois kotiinlähdön aika.
Mukavaa kun jaksavat humpata ja viihtyä, ku vaan ite jaksais sunnuntaihin asti. Paita pesuun joka aamu- ja iltavedon jälkeen, -ON KUUMA! l
Lustiahan tämä näin on vetää.
Tankero
02.07.2010 15:13:25
ave t: Laiva veto ohi puolenvälin. Paatti turvoksissa väkeä; ollut loppuunmyyty jo useamman päivän!

Vielä kun jaksais tämän, huomisen ja ylihuomisen niin ois kotiinlähdön aika.
Mukavaa kun jaksavat humpata ja viihtyä, ku vaan ite jaksais sunnuntaihin asti. Paita pesuun joka aamu- ja iltavedon jälkeen, -ON KUUMA! l
Lustiahan tämä näin on vetää.

Mikä siellä niin jaksattaa?
isojussi
02.07.2010 17:55:49
walttoni: ...uutuuden viehätys, ilmainen viina ja pimeä liksa...

???

Mä en tiennykkään että hääkeikoilla on tommosiakin?

Onhan ne usein kokonaisuudessaan pitkiä päiviä, mutta sen korvaa leppoisa tunnelma, hyvä ruoka ja hyvä liksa.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lennu
02.07.2010 17:57:09

isojussi: ???

Onhan ne usein kokonaisuudessaan pitkiä päiviä, mutta sen korvaa leppoisa tunnelma, hyvä ruoka ja hyvä liksa.

Siis sen korvaa ilmainen viina ja pimeä liksa. Ei kai kukaan hääkeikoista veroja maksa?
My life is like an Opel-highway.
isojussi
02.07.2010 18:00:08
Lennu: Siis sen korvaa ilmainen viina ja pimeä liksa. Ei kai kukaan hääkeikoista veroja maksa?

Kyllä mä ainakin maksan. En viitti niin isojen summien kanssa pelleillä.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lennu
02.07.2010 18:04:14

isojussi: Kyllä mä ainakin maksan. En viitti niin isojen summien kanssa pelleillä.

Ok. No mä en viitti, jää enemmän näppiin, eikä tarvii kikkailla. Kivempi se hikinen sataviiskymppiä käteen, kun kaheksankymppiä joskus seuraavina arkipäivinä, kun ei sitä kidutusta enää edes muista. Parin viikon päästä taas yhet, kyllä kurahtaa taas svensktoppenia ämyreistä, hyi vittu. Mutta kyllä se raha kelpaa.
walttoni
02.07.2010 20:34:14
isojussi: ???

Niinku jo huomasit, aika harva tekee niinkuin sinä. Propsit sinulle joka tapauksessa.
COVS2.
Ukko
02.07.2010 21:19:07

Lennu: Siis sen korvaa ilmainen viina ja pimeä liksa. Ei kai kukaan hääkeikoista veroja maksa?

Buffetin pitäjä ?
COVS jäsen nro 6
isojussi
02.07.2010 22:10:44
walttoni: Niinku jo huomasit, aika harva tekee niinkuin sinä. Propsit sinulle joka tapauksessa.

Kiitosta vaan... juu - voihan noita vääntää monella tapaa. Sevverta työläitä on, ettei halvalla kannata tehä. Sitäpaitti mitä halvemmalla tekee, sen huonommille keikoille pääsee.
isojussi
02.07.2010 22:12:05
Lennu: Ok. No mä en viitti, jää enemmän näppiin, eikä tarvii kikkailla. Kivempi se hikinen sataviiskymppiä käteen, kun kaheksankymppiä joskus seuraavina arkipäivinä...

Kuinka isolla päntillä te oikein niitä hääkeikkoja teette?
kuunsirppi
02.07.2010 22:54:56
isojussi: Mutta asiaan: Tänään 100-vuotissynttärikeikyä. Päivänsankari suht virkeä leskirouva. Mukavan lyhkänen - kokonaisaika 13-16, esiintymisaika 1,5h - keikka ja kalustonkin puolesta "puoliakustinen" (= vaan taustoille aktiiviskobe, laulu akustisesti).

Tulkittin wanhoja iskelmiä ymsv. Ainoo negatiivinen palaute tuli päivänsankarin taholta:"Vaikka oli komee mies ja komeesti laulo, niin silti ei hakenu häntä tanssiin, vaikka lupas!" (olin just laulanu Kulkurin valssin)

Nää on ihan parhautta - tämmösiä vaan lisää. Tai no, ohan niitä jonkin verran.

Mä meen kans pyhänä ristiäisiin kitaristin kanssa. Säestää mua ekaks varsinaisessa toimituksessa pari biisiä, sitten ruokailun aikana lauletaan jonkin aikaa jotain viihdemusaa ja ennen kahvia laulatetaan vähän yhteislauluja.

Noi on ihan hyviä juttuja. Lyhkäsiä ja keskellä päivää ja selväpäistä yleisöö. Näistä mä kanssa tykkään :). Huomenna on kirkkokeilla Hesassa ja siitä saa melki saman, kun koko illan bändikeikasta, jossa saatetaan ajaa sata kilometriä, tai enempi ja soittaa neljä settiä ja kuunnella juopuneitten örvellystä ja "saanko mä kato hei laulaa jotain" -systeemiä :/
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Timi
02.07.2010 22:55:29
isojussi: Mutta asiaan: Tänään 100-vuotissynttärikeikyä. Päivänsankari suht virkeä leskirouva. Mukavan lyhkänen - kokonaisaika 13-16, esiintymisaika 1,5h - keikka ja kalustonkin puolesta "puoliakustinen" (= vaan taustoille aktiiviskobe, laulu akustisesti).

Tulkittin wanhoja iskelmiä ymsv. Ainoo negatiivinen palaute tuli päivänsankarin taholta:"Vaikka oli komee mies ja komeesti laulo, niin silti ei hakenu häntä tanssiin, vaikka lupas!" (olin just laulanu Kulkurin valssin)

Nää on ihan parhautta - tämmösiä vaan lisää. Tai no, ohan niitä jonkin verran.

Semmosii ko mäkin haluaisin tehdä.Rentoja.Ihmisläheisiä!
Vaikea.Mutta varma!
walttoni
03.07.2010 02:38:04
Olipa taas mukavat tanssit Suomen suurimmassa kaupungissa.
COVS2.
half
03.07.2010 13:04:49
60v synttärit eilen. Ihan asiameininki.
Meikäläisen MySpace-profiili
Lennu
03.07.2010 13:05:26

isojussi: Kuinka isolla päntillä te oikein niitä hääkeikkoja teette?

Riippuu ihan tilauksesta, räätälöidään rahan mukaan, mites muutenkaan. 4-7
isojussi
03.07.2010 13:44:55
Lennu: Riippuu ihan tilauksesta, räätälöidään rahan mukaan, mites muutenkaan. 4-7

Ja myytte 7 jätkää vähän reiluun trion hintaan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)