Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
Kalm
26.06.2010 10:42:39
Mr. Speed: Noni.. Nyt löytyy kuva.

http://muusikoiden.net/dyn/users/75099.jpg

Auts, komea on. Milläs kaulaprofiililla tuollaia erektiivisiä miekkoja myydään?
loituma
30.06.2010 00:07:55
Ostinpas ekan stratoni, MIJ Blue Flower tuli tähän taloon. Ai ihanuutta!
Billsner
30.06.2010 12:24:51
Ibanez AEG8 elektroakustinen tuli eilen ostettua. Musta tietenkin. Vieläku oppis soittamaan.
Supreme General Of Evil
HTMono
30.06.2010 13:39:42
Little Big Muff tuli taloon. Hyvin pörisee, pisti oikein naurattamaan kun luukuttaa kovaa ja lahkeissa lepattaa.
Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
-Cale
30.06.2010 14:45:53
Billsner: Ibanez AEG8 elektroakustinen tuli eilen ostettua. Musta tietenkin. Vieläku oppis soittamaan.

Laitahan kommenttia/arviota kun olet tutustunut, itselläkin kun on edullinen elektroakustinen haussa.
Billsner
30.06.2010 15:16:37
-Cale: Laitahan kommenttia/arviota kun olet tutustunut, itselläkin kun on edullinen elektroakustinen haussa.

Ei ole hirveästi kokemusta elektroakustisista saati akkareista yleensä, mutta kokeillaan...

Huonekalupuustahan tuo veistetty (agathista). Koppa on tässä ilmeisesti vähän pienempi kuin normi teräskielisessä, josta itse pidän. Ei soinut niin heleästi tahi pitkään kuin vähän reilu satasen kalliimpi oleva Iban elektroakustinen mitä liikkeessä kokeilin (en muista mikä malli oli), mutta ihan hyvin tuo välttää mulle. AEG:n kaula taas passas paremmin mun lapaseen verrattuna siihen kalliimpaan.

Elektroniikasta. Kokeilin pikaseen vaan Blackstarin HT5:sen ja 1x12" kaapin läpi ja kyllä sieltä ääntä tuli ulos. Varmaan toimis paremmpin jonku pa-vehkeen tahi akustiselle suunnitellun vahvarin läpi. Vois kokeilla jossain vaiheessa bassocombon läpi. Plussaa sävynsäätiemien vieressä olevasta viritysmittarista.

Jos jotain negatiivistä pitää keksiä, niin virittimet tuntuu aika hepposilta. Esim. G-kielen viritin on ihan pirun jäykkä verrattuna muihin. Ihan hyvin tuo on kuitenkin vireessä pysynyt vaikka aika rankalla kädellä mie sitä eilen ja tänään "tyyppasin".

Niin ja hinta. Oulun soitin & tarvikkeen kesäalesta 225€ ja kahden vuoden takuulla. Vein viimeisen mustan. Sori.
Supreme General Of Evil
-Cale
30.06.2010 15:39:40
Tänks! Tuosta voisi jommankumman kalliimmista malleista AEG10/20 laittaa harkintalistalle.
defunct
01.07.2010 18:19:51
Käytettynä Torilta Epiphone Custom Prophecy SG. Kyllähän tuo namunen on, ei mahda mittää.
"Sata se on saatana, mitä sitä kyselemään."
Simo78
02.07.2010 11:04:47
SITAR SWAMI-SITAR-SIMULAATTORI DANELECTRO
Tollasen menin ostamaan, ei tarkoitus "huutaa" mutta kopion soitin laineen sivuilta ja siellä oli isoilla kirjaimilla.

Sitten vasta kun olin jo maksanut aloin lukemaan arvosteluja ja ei taida olla ihan paras värkki:-D. Oishan sitä voinut käydä tietenkin testaamassa, mutta nykyään ei ole oikein aikaa siihen, mutta onneksi ei talous kaadu tai edes keikahda tollasen summan takia ja mistä sitä tietää vaikka ois paras efekti ikinä:-D. Mutta siistin näköinen tuo on, jos vaikka ihan sillä perusteella pistäis spedulautaan kiinni--> eihän siihen tarvii laittaa piuhoja kiinni...

Onko kukaan tollaista kokeillut? Tai jotain muuta sitar-efektiä. Taitaa vaan kitarasta olla suht mahdotonta saada edes jonkun näköistä sitar-soundia...
jyrkalt
02.07.2010 16:28:43
Simo78: SITAR SWAMI-SITAR-SIMULAATTORI DANELECTRO
Tollasen menin ostamaan, ei tarkoitus "huutaa" mutta kopion soitin laineen sivuilta ja siellä oli isoilla kirjaimilla.

Sitten vasta kun olin jo maksanut aloin lukemaan arvosteluja ja ei taida olla ihan paras värkki:-D. Oishan sitä voinut käydä tietenkin testaamassa, mutta nykyään ei ole oikein aikaa siihen, mutta onneksi ei talous kaadu tai edes keikahda tollasen summan takia ja mistä sitä tietää vaikka ois paras efekti ikinä:-D. Mutta siistin näköinen tuo on, jos vaikka ihan sillä perusteella pistäis spedulautaan kiinni--> eihän siihen tarvii laittaa piuhoja kiinni...

Onko kukaan tollaista kokeillut? Tai jotain muuta sitar-efektiä. Taitaa vaan kitarasta olla suht mahdotonta saada edes jonkun näköistä sitar-soundia...

Nyt alko kaasuttaa sitarpedaali! :D
kilu79
02.07.2010 17:13:17
Blackstar ht Studio 20 Combo musamaailmasta.
oiva tumpeloinen
02.07.2010 19:57:38
llarppp: Mikä on halvin tapa lähettää kitara about 300km päähän ja paljon se suunnilleen maksaa?

Kätevin on varmaan Matkahuolto. Hintaa tulee jotain 17 euron luokkaa. Alta 20 euroa kuitenkin.
Tami
02.07.2010 20:30:16

Uraltonelta tuli kaikenmaailman matskun seassa Modtone Vintage Wah. Ostin ihan piruuttani, koska siinä on nuo yleisimmät modit joita noihin perus crybabyihin tulee puuhattua eli TBP ja led osoittamaan päälläoloa...

Soundeiltaan tuo paljastui varsin mukavaksi laitteeksi. Ei mitään ihmettä eikä rmc-materiaalia, mutta kuitenkin sen verran loistava laite etten keksi yhtään syytä perinteisen crybabyn ostamiselle...

http://uraltone.com/kauppa/product_ … p;XTCsid=js7tnjkvtchbku6nfdqvfsbjs2
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
jyrkalt
02.07.2010 20:37:30
Pedaaleja tuli vaihdeltua ja osteltua. Lovepedal eternity fuse, rc-booster, z.vex distortion ja IK:n phaseri/vibe. Helmikamaa joka purkki. Kiitos kauppakumppaneille :)
llarppp
02.07.2010 23:25:15

Osaako kukaan kertoa jotain näistä acoustic simulator pedaaleista että mitä ne tekevät? Saako niillä yks-kanavaisista vahvareista kliinin äänen?
"Every man dies, not every man really lives"
ReBeat
03.07.2010 00:22:29

llarppp: Osaako kukaan kertoa jotain näistä acoustic simulator pedaaleista että mitä ne tekevät? Saako niillä yks-kanavaisista vahvareista kliinin äänen?

Simuloivat akustisen kitaran soundia.

Jos yksikanavaisessa vahvistimessa syntyy särö itse vahvistimessa, niin ainoa keino vähentää särön määrää pedaalilla on laskea vahvistimelle menevän signaalin tasoa. Sama periaate siis kuin volumen vähentämisellä kitarasta.
Morri
03.07.2010 13:17:56 (muokattu 03.07.2010 13:22:07)
Torilta Digitechin Metal Master-särötin. Perhana kun on hyvä. Suoraan sanottuna pelasti mun Blackstar HT-20-nupin joutumasta kiertoon. Vahvistimen overdrive-kanavaan ajettuna siina olevan oman pikkuroson päälle, ai ai... :)

- Edit Ai niin ja torilta myös Peavey Bandit 112 ns kakkosvahvistimeksi.
"Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-"
Morri
03.07.2010 13:21:14
llarppp: Mikä on halvin tapa lähettää kitara about 300km päähän ja paljon se suunnilleen maksaa?

Kuten Oiva tuossa totesi, Matkahuolto. Ja lisäisin tähän vielä, että nopein jos bussireitit osuvat kohdilleen. Minulle tuli kakkosvahvistin torstaina vajaan parin sadan kilsan päästä ja myyjä kävi heittämässä sen klo 9.15 paikalliseen Matkahuoltoon ja klo 13.15 piippasi kännykkä, että lähetys on noudettavissa.
"Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-"
tommi3
03.07.2010 14:08:47

Tuli viikolla tilattua Classic Vibe 50's tele ja eilen saapu postissa Monte Allumssin modikitit CS-3 ja GE-7 Bosseihin sekä MXR:n Dynacomppiin. Vielä kun osaisin päättää minkä vahvistimen hommaan Bassman Tenin tilalle...
www.myspace.com/thedirtygroundband
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)