Aihe: Ilosaarirock 16.-18.7.2010
1 2 3 4 5
Boyakasha
18.05.2010 19:12:38
Jukka Pojalla on myös mielipide Ilosaarirockista Rumban nettisivuilla:
http://www.rumba.fi/jukka-poika-festarikeikoilla-ei-rikastu-7597
zenri
01.06.2010 10:11:22

Jos on tarve päästä Oulusta Ilosaareen, niin homma hoituu kätevästi kulttuuriyhdistys Rotos ry:n järjestämällä bussikyydillä. Ilmoittautumisohjeet ja lisätiedot edullisesta reissusta löytyvät osoitteesta: http://www.rotos.org
hyllevi
24.06.2010 20:09:48
Ostin lipun.
obiwan
27.06.2010 17:30:51 (muokattu 27.06.2010 17:31:19)
Kysymys. Varasin majoituksen netistä ennakkoon. Saavun perjantaina ravileirintään tod. näk. yksin ja myöhemmin kuin muut kaverit, mutta saanko silti laittaa teltan frendien kanssa samaan paikkaan? Vai näyttääkö järkkärit että mihin mun pitää leiriytyä? t0mmi osais tähän ehkäpä vastata :)
NitroJeesus
27.06.2010 17:46:22 (muokattu 27.06.2010 17:47:00)
Jepsansaa, saathan sää. Virallinen suositus taitaa olla se, että isommassa porukassa ensimmäisenä paikalle tuleva pystyttää kaikkien teltat, mutta eiköhän siinä saa sen verran 'varattua' kaverillekin tilaa, että mahtuu..

edit. tai näin siis asia oli ainakin pari vuotta takaperin, kun viimeksi raviksella leiriydyin.
obiwan
27.06.2010 18:26:20
NitroJeesus: Jepsansaa, saathan sää. Virallinen suositus taitaa olla se, että isommassa porukassa ensimmäisenä paikalle tuleva pystyttää kaikkien teltat, mutta eiköhän siinä saa sen verran 'varattua' kaverillekin tilaa, että mahtuu..

edit. tai näin siis asia oli ainakin pari vuotta takaperin, kun viimeksi raviksella leiriydyin.

Juuh. Ite olin 2008 niittyleirinnässä ja siellä mulle näytettiin mihin teltta pitää laittaa. Siirsin sen kyllä pari tuntia myöhemmin kavereiden tykö :P
Sa(n)kari
01.07.2010 17:43:59
t0mmi: Mainostetaanpas nyt vielä tällaista: Ilosaarirockin käsiohjelman infoineen voi ladata tietyille kännykkämalleille täältä: http://www.ilosaarirock.fi/mobiiliopas/

Minä en näista avaruusajan tekniikoista ymmärrä mitään, mutta kokeilkaa te fiksummat.

Testattu Samsung Jet- kännykällä, pieni opas toimii hienosti, iso ei oikein kunnolla. Tulee varmasti käyttöä, kiitokset tekijöille. +
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
scarletmara
09.07.2010 01:17:06
Tätä olenkin odottanut jo. Olen tosinpersaukinen, joten laitoin talkoolaishakemuksen ja olen narikassa kumpanakin festaripäivänä.

Hyviä bändejähän tuolla on monia, ne mitä ehdin nähdä työvuorojen ulkopuolelta. Mm. Faith No More, Eppu Normaali, Pariisin Kevät, The Micragirls, Katatonia, Jenni Vartiainen ja Imogen Heap. Tosin noista vika taitaa mennä jo melkein tulevan työvuoron kohdalle, samoin kuin Ukkosmaine, joka on oikeastaan suurin suosikkini noista bändeistä. Ghost Brigade vaikutti kans hyvältä, yllättäen jopa diggasin niistä, kun kuuntelin ennakkoon kaikkia bändejä. DJ Shadow'ta kaverini aina mulle hehkuttaa, että tekisi melkein mieli mennä "hänen puolestaan" keikalle.
You've called the tune, but maybe soon, Someone must pay for the piper.
hyllevi
09.07.2010 13:10:19 (muokattu 09.07.2010 13:10:49)
Faith No More, Bad Religion ja Eput on lähinnä ne varmat bändit, jotka ajattelin katsoa. Loput menee fiiliksellä kunnon ja rientojen mukaan, Rentolavalla kuluu varmasti aikaa. Raviradalle varasin telttapaikankin tuossa. Voihan juukeli, enää viikko ja sitten pärähtää.
dipshit
09.07.2010 14:05:04
Nyt kyllä nousee itelläkin rokkikuume jo korkealle. Lippu tuli ostettua maanantaina, ja nyt vaan odotellaan. Mukavaa, että pääsee näkemään sukulaisia samalla ja muutenkin kaveriporukasta on lähdössä hirveä sakki Joensuuhun rellestämään. Majoituksena toimii joko jompikumpi leirintäalueista, tai sitten serkun kämppä. Tai oja. Bändeistä eniten kiinnostaa kyllä ehdottomasti Faith No More, DJ Shadown, I Was a Teenage Satana Worshipperin, Eppujen ja Biffy Clyron tullessa heti perässä.
Sa(n)kari
09.07.2010 20:32:20
Jaa, se näyttää Sulo-klubi loppuunmyytyä Tiketin sivuilla. Harvinaista että klubi myydään loppuun ennen varsinaista festaria, punaista se kyllä näyttää sillekin jo, eli muutama enää jäljellä.
Herba
11.07.2010 08:53:08
Ostinpas sittenkin lipun. Majoitusta ei ole varattuna, ravileirintään pitäisi silti päästä. Saa ottaa kyytin jos joku on vaikka torstaina ajelemassa joensuun suuntaan. Helsingistä.
Vanha ystävä huutaa: Nyt juoskaa, systeemi käyttää ruoskaa.
Traditional
11.07.2010 18:20:13
Yksin ilosaareen ja vielä ekaa kertaa. No eiköhän sieltä porukkaa löydy. Jos ei muuten niin komodo ja pihevihuudoilla.

Itseasiassa vasta tänään tarkastin ketä siellä oikeastaan esiintyy faith no moren ja rytmiksen lisäksi. Nyt olen iloinen.
"Suosittujahan ne on, mutta niin on Lauri Tähkäkin. Go figure." -Jucciz
Sa(n)kari
11.07.2010 19:37:19
Sa(n)kari: Jaa, se näyttää Sulo-klubi loppuunmyytyä Tiketin sivuilla. Harvinaista että klubi myydään loppuun ennen varsinaista festaria, punaista se kyllä näyttää sillekin jo, eli muutama enää jäljellä.

Paitsi että nyt näyttää taas etä ois molempia. Varmaan palautuksia yms. Hopihopi.
jannu
12.07.2010 04:12:56
Boyakasha: Jukka Pojalla on myös mielipide Ilosaarirockista Rumban nettisivuilla:
http://www.rumba.fi/jukka-poika-festarikeikoilla-ei-rikastu-7597

Ehkä organisaatio yritti viestittää Jukka Pojalle jotakin...
t0mmi
12.07.2010 13:57:12

Ilosaarirock on loppuunmyyty.
qak
12.07.2010 14:26:55

ÄWÄWÄWÄWÄW, täähän on jo ihan kohta.
Saas nähdä millaista säätä tarjoaa. Nyt Foreca ainkin lupaa salamointia ja vettä, mutta eipä noin kauas ole ennusteisiin luottamista. Saisi kyllä vähän edes viilentyä ilma. Ei tätä kestä.
__ Ostetaan romua, myydään antiikkia.
Heppe
12.07.2010 23:13:26
Äh, piti taas pähkäillä niin pitkään, että liput ehti mennä prkl. Jos kävisi niin hyvä tuuri että jollain on myydä 2 pv lippua niin pikaviestiä vaan tänne, vielä parempi jos lippu sijaitsisi vielä Jyväskylässä tai jossain lähellä. :D
Yarr! Shiver mi timber!
inkognito
13.07.2010 13:32:51
Nyt Foreca ainkin lupaa salamointia ja vettä, mutta eipä noin kauas ole ennusteisiin luottamista.

Eikai sentään? http://www.foreca.fi/Finland/Joensuu ..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)